GSF 600 - przeróbka/narodziny motocykla

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Bachmiński

GSF 600 - przeróbka/narodziny motocykla

Post autor: Bachmiński »

Postanowiłem zostawić sobie B6 jako drugi motorek. W związku z tym będę miał możliwość przerobienia bandziora. Zawsze chciałem mieć sprzęt który był by zrobiony tak jak ja chce i zawsze miał hulać na olejaku 1200, po prostu kocham te śilniki:D. Mam już wizję i wykonawce ,teraz wchodzę w etap szukania części i odkładania kasy :lol: Z założenia ma to być minimalistyczny street, nie uznaje żadnych półśrodków. Nie chodzi mi o robienie streetfightera z podrapanego motocykla, jak to sie robi w Polsce. Ja chce showbika :D Temat: czerń, carbon i chrom felg. Ma łaczyć piękno tego klasycznego wielkiego silnika i sportowych dodatków. Lecz wszystko ma zachować zasadę minimum, żadnych zbędnych pierdół . Wszystkie prace związane ze złożeniem tego w całość, polerki, lakier i aerograf zlecam profesjonalnej firmie. Ma być bezpieczny, bezawaryjny i piii wyglądać. Motorek dostanie nowy mono wahacz (prawdopodobnie od VFR) + śliczna chrom felga :D. Zdziwiło mnie jak prosty to zabieg, pasuje prawie idealnie. Rama w B6 2003 jest identyczna jak w B12 więc bez problemu włożę silnik 1200. Wydech al`a buell wykonany od podstaw przez jedna z wrocławskich firm. Więcej mocy = potrzeba lepszych hebli. Tył przejmie od VFR. Problem natomiast zaczyna się z przodu. Zawieszenie B6 przy ostrzejszej jeździe jest ... żenujące, nie ma o czym rozmawiać, zdecydowanie wymieniam całe. I tu pojawia się problem. Najchętniej wrzucił bym przód z K3 ale jestem prawie pewien ,że półki nie będą pasować do główki ramy. Pozostaje mi tylko wykonać je w jakiejś firmie. Uchwyty lag pod upsidedown gixera a gniazda przy główce ramy w rozmiarze B12. Następną sprawa będzie zachowanie odpowiedniej geometrii To ma też nieźle jeździć.. ale od tego już są specjaliści ...

tak po cichy maże ,że kiedyś uzbieram jeszcze na coś takiego co tak miło swiszcze i pyka zaworkiem :angry_smile: http://www.mrturbo.com/kit.html "We can custom build to any horsepower level desired."

Zna ktoś firmę która ma wycinarki zdolne to wykonać?
Jaki osprzęt musi być przy silniku (komputer na pewno jest inny w b12, chłodnica etc.) żeby go przełożyć?

prace planuje na 2 lata


P.S. posta napisałem bo mam nadzieje na jakieś fajne pomysły które można by wykorzystać oraz na wytkniecie mi jakiś spraw których nie przemyślałem.
Bidziu
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 638
Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: GSF 600 - przeróbka/narodziny motocykla

Post autor: Bidziu »

Boczu, fajny pomysł. Bandit jest raczej niezbyt łatwym motocyklem do tego typu przeróbek, ale skoro już postanowione, to do monowachacza fajnie pasowałby wydech jak w gsxr 600:

http://www.suzuki-jasklowski.pl/fotomot/gsx-r600_K7.jpg

Z przednim zawieszeniem będzie problem i tak jak mówisz jedynie zlecić to profesjonalnej firmie wyciąć z odpowiedniego materiału, ale do tanich takie zabawy nie należą(odpowiedni materiał+komputerowe wyfrezowanie to duuuuzo kasy). Spróbowałbym ewentualnie dopasować jakieś inne półki. Chyba, że wybrałbyś tańszą wersje, czyli wzmocnione zawieszenie i półki od bandita 1200.

Do tego zawieszenia lampa qgelowska od GSR'a fajnie by wyglądała, chyba że chcesz coś innego:

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... lteys5.jpg

albo tego typu, ale te najmniej mi się podobają:

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 804qe7.jpg

Pokombinowałbym też z zadupkiem, lepiej by wyglądał zadupek typu FZ1N.

Dużo możnaby kombinować, ale robiąc swojego sprzęta i tak Tobie to ma się podobać i pod swój gust musisz go budować, jak wpadną mi do głowy jakieś fajne pomysły to Ci napisze w tym temacie.

PS:
Po zimowej sesji mam zamiar troche swoją 929 przerobić, ale dosłownie troche bo zbieram na 1000K4 i nie ma sensu za dzo kasy ładować. Undertaila będe zakładał, owiewkę dolną i jakąś ładną lampe na przód. Malowałem i oklejałem sam.

http://img100.imageshack.us/my.php?image=suzukikd6.jpg
kom. 796 090 896


GMINA
Bachmiński

Re: GSF 600 - przeróbka/narodziny motocykla

Post autor: Bachmiński »

CO do lampy ro przód ma być goły tak jak teraz, żadnych pierdołek, może tylko amor skrętu mocowany przed półkami. I koniecznie upsidedown. Będę starał sie znaleźć coś co ma lagi powlekane na czarno.

http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C08%5 ... 43-800.jpg

a wydech ma myć króciutki, będą mi spawali płaską puszkę z dwoma lekko zagiętymi do ziemi końcówkami.
ODPOWIEDZ