Gsf 600 płyn hamulcowy
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 4321
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 4
- Otrzymane Polubienia: 13
Re: Gsf 600 płyn hamulcowy
a najlepiej po prostu dot4 / dot 5.1, bo jak wlejesz lepszy to nic sie nie stanie
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Gsf 600 płyn hamulcowy
Taki jak fabryka kazała .
Sprawdzasz jaką normę wskazała fabryka , prawdopodobnie DOT4 .
I lejesz płyn o normie DOT4 lub ewentualnie DOT5.1 który ma lepsze parametry .
Nie wlewasz DOT5 który jest na bazie silikonu , a w takim wypadku musisz mieć układ hamulcowy
wykonany z materiałów pod ten płyn .
Sprawdź stan pojemników ( i najlepiej datę produkcji )przed zakupem , płyn jest higroskopijny , czyli pozostawiony na działanie otoczenia
wchłania wilgoć z powietrza . Zawartość od 3% wody dyskfalifikuje taki płyn i trzeba go wymieniać .
Pozdrawiam
OSA
Sprawdzasz jaką normę wskazała fabryka , prawdopodobnie DOT4 .
I lejesz płyn o normie DOT4 lub ewentualnie DOT5.1 który ma lepsze parametry .
Nie wlewasz DOT5 który jest na bazie silikonu , a w takim wypadku musisz mieć układ hamulcowy
wykonany z materiałów pod ten płyn .
Sprawdź stan pojemników ( i najlepiej datę produkcji )przed zakupem , płyn jest higroskopijny , czyli pozostawiony na działanie otoczenia
wchłania wilgoć z powietrza . Zawartość od 3% wody dyskfalifikuje taki płyn i trzeba go wymieniać .
Pozdrawiam
OSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E