Suzuki TL 1000 S/R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Pomyślałem, by założyć wątek o naszych wspaniałych litrówkach w dwóch kuflach. Wiem, że post już o nich był, ale mam nadzieję, że tutaj będą się wypowiadać posiadacze, a nie bajkopisarze i kopiści innych postów.

Miałem nadzieję, że więcej TL się pojawi w Borsku, ale niestety:(

Ja swoim sprzętem jeżdżę od połowy listopada 2007, ale w tym roku już zrobiłem spora trasę, więc trochę ją objeździłem. Niestety jest to wersja francuska, czyli zdławiona do ok 100KM. Do tej pory jeździłem na zdławionym silniku i jednak brakuje tej mocy jeżdżąc z GXR 1000. Chciałem ją odblokować, bo po co kobieta ma się męczyć?? I okazuje się, że każdy mówi co innego:
kryzy, moduł, kabelek od modułu itd.. Odcięliśmy jeden kabelek i...? Różnicy w mocy chyba nie czuję, ale widzę, że inaczej się kręci silnik. Możliwe, że dostała mocy w górnej partii obrotów. Przed ocięciem jechała 230 (z bagażami), teraz jeszcze nie próbowałem v-max. Nadal uważam, że nie mam pełnej mocy:( nie czuję tego, co ludzie pisali, że jest to taki zabójczy i narwany sprzęt. Chciałbym się dowiedzieć, czy coś więcej wiedzie na ten temat?

Mam pytanie także odnośnie cykania. Tak wiem, większość na pewno ma wymienione wydechy, które to zagłuszają, ale.. wiadomo, że TL cykają/stukają/itd.. pytanie tylko, jak głośno one to robią? Ja uważam, że u mnie jest to trochę za głośno.. ale tak naprawdę nie mam porównania, bo nigdy nie stałem obok drugiej TL.

Jak macie jakieś swoje spostrzeżenia odnośnie tych motocykli, to chętnie poczytam.
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Emil »

co do "nie czuje mocy" to polecam hamownie zrobic - w moim skuterku tez wydawalo mi sie, ze jest cos nie tak z moca i plynnoscia jej oddawania (nadal mi sie tak wydaje) a pomiar obiektywny wykazal ze urzadzenie ma +/-5KM wiecej od przecietnego misia
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

Rostwór pisze: .. ale tak naprawdę nie mam porównania, bo nigdy nie stałem obok drugiej TL.
Najprawdopodobniej będę w Wa-wie w czwartek lub piątek tj. 5-6.05, więc jak będe miał troszkę czasu, to możesz stanąć obok drugiej TL o ile nie przeszkadza ci R w nazwie :mrgreen:
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Jaki rozmiar macie tylnej oponki u siebie??
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 325
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: RaaF »

to ja dam link do świetnej strony o SV jet też o odblokowaniu wersji zdławionej (rzadki okaz) ale może Rostwo cos podpatrzy :wink: SV rider
oryginalnie w TL S/R przód 120/70 ZR 17 M/C (58 W) TL a tył 190/50 ZR 17 M/C (73 W) TL
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

właśnie kupiłem nowióśkie nieśmigane na wypasie Michelin Pilot Road 2 - mam nadzieję że będą mniamniuśnie optymalne po względem stosunku trwałość/przyczepność
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

no właśnie ja miałem wcześniej diablo corsa 190/50/17, teraz założyłem qualifier 190/55/17 i.. łańcuch na maksa ociera mi o oponę. na tlplanet.com wyczytałem, że często zakąłdają 180... ale w fiszkach jest 190. no i sam już do końca nie wiem co...
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
rookie

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: rookie »

trzeba było kupić vx. wszystko bys juz wiedzial
Dayan

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Dayan »

rookie pisze:trzeba było kupić vx. wszystko bys juz wiedzial
LoL
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

ja tylko chciałem się pochwalić:

ja tylko chciałem się pochwalić że TLR przeszła kolejną wymianę oleju, świec, opon czyli przegląd i zyskała kolejną pieczatkę w ksiażce serwisowej i stuknęło jej 9 000 mil - między przegladami tu ok 4 500 mil zużycie uleju nie przekroczyło 100 ml )))

P.S. trasa do Karpacza i z powrotem (via Wa-wa) wyniosła ponad 800 mil tj lekko ponad 1300 km spalanie średnie wynisło 5,6 litra (a najwolniej nie jechaliśmy - Darek może potwierdzić - i nawet te ok 20 km po autostradzie z prędkościa zaczynającą się na 2 nie podniosło spalania )
średnie spalanie od momentu zakupienia motocykla wynosi 5,9 (liczone jest każde tankowanie jakie miało miejsce)

P.S. do P.S.
na zamkniętym zabezpieczonym torze wyścigowym których u nas pełno pierwszy raz zobaczyłem na budziku 175 mil/h

P.S. do P.S. do P.S.
do zatankowania do zaświecenia się lampki rezerwy pokonuję około 200 km i tankuję ok 11 litrów

to tyle z newsów i teraz możecie mi zazdrościć :)))))

http://img514.imageshack.us/img514/110/moto1ha7.jpg

P.S. Przepraszam R za to, że nie mogłem sie spotkać - postaram się przy pierwszej okazji naprawię to.
ŁukaszTLR

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: ŁukaszTLR »

średnie spalanie od momentu zakupienia motocykla wynosi 5,9 (liczone jest każde tankowanie jakie miało miejsce)

Potwierdzam ten fakt, mój pali 6,0 litra na 100km, co bardzo miło mnie zaskoczyło

Co do opon to na tyle mam złożoną Michelin Pilot Sport 190/50 ZR 17, bardzo dobrze trzyma ale zużywa się w zatrważającym tempie :)

Gratulacje pgsxr 175 mil to jest jakieś 280 km/h, mi się udało osiągnąć 260 ale jeszcze by poszedł :twisted:
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

no to u mnie są gorsze wyniki, kilka razy udało mi się zejść poniżej 6L w trasie, a tak, to spalanie wychodzi 6-8,5L. Przy prędkościach ok 2oo spalanie wychodzi powyzej 7,5L
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
pgsxr

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: pgsxr »

Rostwór pisze:no to u mnie są gorsze wyniki, kilka razy udało mi się zejść poniżej 6L w trasie, a tak, to spalanie wychodzi 6-8,5L. Przy prędkościach ok 2oo spalanie wychodzi powyzej 7,5L

eee tam nie ma powodów do narzekania, o spalaniu to wiadomo że S to Rost :) potwór (chocnie taki jak H SP1 )a co do V-maxa to mam małe zmiany jak wiesz (PC, K&N, DYNO i YOSHI) myślę to to choć minimalnie to coś daje, natomiast moje minimalne spalanie wyniosło 4,85 (droga do Wa-wy na zamknięcie sezony w zeszły roku - za towarzysza drogi miałem DR800 i V 120-140 )
Rostwór
BS Brother
BS Brother
Posty: 2431
Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dubaj

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Rostwór »

Twoje dodatki, o ile się orientuję, to powinny raczej przy zwiększeniu mocy, zwiększyć także spalanie. Pamiętam jak rozmawiałem kiedyś z taką mocno dopakowaną R, to tam wynik 7, to był cud, bo spalanie tam wynosiło średnio 9-10
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
Obrazek

rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Bidziu
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 638
Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Suzuki TL 1000 S/R

Post autor: Bidziu »

To spalanie chyba zależy też od regulacji PCIII, a na prędkości maksymalne (licznikowe) brałbym spory margines. Co licznik to +/- 10 km/h różnicy. Najlepiej na hamowni sprawdzić moc jak Emil pisał. Jak moge pospamować to ja poniżej 8 litrów w tym roku chyba ze 3 razy zszedłem... Ciekawe Rostwo na czym polega to zdławienie Twojego TL'a. Bo teoretycznie jak dostawałby mniejszą dawke paliwa powinien mniej palić.
kom. 796 090 896


GMINA
ODPOWIEDZ