Witam. Kupiem w Irlandii GSR-a 600 ma przejechane 8000 km. Jaki olej powinienem uywac?(syntetyk czy pol syntetyk i o jakich oznaczeniach) I jaki rozmiar kapcia moge zamontowac na tyl najwiekszy.
Z góry dziekuje za pomoc.
GSR 600 - Problemy techniczne
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 969
- Rejestracja: pn, 16 lip 2007, 21:19
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: GSR problemy techniczne
Po pierwsze gratuluje wyboru. Po 6000 powinno się zrobić drugi przegląd i można już zalać pełen syntetyk (nie pamiętam oznaczeń). Nie wiem po co Ci większe koło ja kupiłem sobie BT-016 w takim samym rozmiarze. A jakie masz założone :?:
P.S nie ten dział
P.S nie ten dział
ByłGSR 600A K7 + IXIL
Jest Tiger 1200 Rally Pro
TEL. 608-284-938
Jest Tiger 1200 Rally Pro
TEL. 608-284-938
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSR problemy techniczne
Siema,
olej moze byc syntetyczny. Najlepiej o jak najszerszych parametrach, czyli 0w50, albo 5w50. Ogolnie jezeli chodzi o motocykle, to wazniejsza jest druga cyfra, bo ona mowi o gornej granicy temperatury, przy ktorej zrywa sie film olejowy (odpornosc na przegrzanie). Ta pierwsza cyfra to lepkosc przy niskich temperaturach i jezeli chcesz jezdzic w temperaturach ujemnych, to wtedy kupuj ponizej 15w.
Olej musi byc przeznaczony specjalnie do motocykli z mokrym sprzeglem, czyli prawie kazdy motocyklowy - dla 4 suwow. Ja jezdze na Liqui Moly, bo tani i dobry, ale u Ciebie to moze byc Motul, Castrol, Shell itp.
Jezeli chodzi o oponke, to kupuj dokladnie taki rozmiar jak w instrukcji. Moze moto fajnie wyglada na szerszym laczku, ale nie skreca tak jak powinien. Moze tez obcierac o wahacz.
olej moze byc syntetyczny. Najlepiej o jak najszerszych parametrach, czyli 0w50, albo 5w50. Ogolnie jezeli chodzi o motocykle, to wazniejsza jest druga cyfra, bo ona mowi o gornej granicy temperatury, przy ktorej zrywa sie film olejowy (odpornosc na przegrzanie). Ta pierwsza cyfra to lepkosc przy niskich temperaturach i jezeli chcesz jezdzic w temperaturach ujemnych, to wtedy kupuj ponizej 15w.
Olej musi byc przeznaczony specjalnie do motocykli z mokrym sprzeglem, czyli prawie kazdy motocyklowy - dla 4 suwow. Ja jezdze na Liqui Moly, bo tani i dobry, ale u Ciebie to moze byc Motul, Castrol, Shell itp.
Jezeli chodzi o oponke, to kupuj dokladnie taki rozmiar jak w instrukcji. Moze moto fajnie wyglada na szerszym laczku, ale nie skreca tak jak powinien. Moze tez obcierac o wahacz.
Re: GSR problemy techniczne
w tej chwili oponkę mam 180/55/17 Ale tak myslałem że 190 by weszła. Ostatecznie nie jest tak strasznie. Czyli syntetyk oki. Wielkie dzięki za pomoc. A gdzie ewentualnie można taką knigu dostać bo przy kupnie irol nie wiedział co to książka serwisowa i instrukcja obsługi. Oni tu nic nie wiedzą. Ale pokazałem mu jak się jeździ w bractwie. Bo przyjechałem z kumplami w obstawce. Spoko jazda była.
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSR problemy techniczne
Simak - szukanie nie boli :angry_smile:
http://www.sportsbikeforum.co.uk/download.php?view.667
http://www.sportsbikeforum.co.uk/download.php?view.667