No to lecimy - przeróbka S83
No to lecimy - przeróbka S83
Duży Intruder, jak już wspominałem, jest tylko bazą do stworzenia własnego motocykla.
Tak. Wiem. Ze wszystkimi przeróbkami powinienem poczekać, aż się skończy gwarancja... Ale...
Nie wytrzymałem :>
Lista przeróbek już zakończonych:
Pierwszy i drugi etap modyfikacji:
* Forwardy tech glide Highway Hawk (25 centymetrów do przodu w stosunku do oryginałów)
* Usunięcie wszystkich światełek odblaskowych
* Usunięcie oryginalnych kierunkowskazów
* Usunięcie oryginalnego podświetlenia tablicy rejestracyjnej
* Lusterka Kuryakyn z kierunkowskazami
* Kierunkowskazy tylne angel mini marker LED ShowChrome
* Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w śrubkach LED
* Dźwignie sprzęgła i hamulca wide blade Kuryakyn
* Stelaże pod sakwy genuine Suzuki
* Usunięcie oryginalnej skrzynki na narzędzia
* Metalowa skrzynka na narzędzia Highway Hawk
* Chromowane osłony airboxa genuine Suzuki
* Zastąpienie plastikowych korków we wspornikach błotnika i w wahaczu aluminiowymi deklami Coroner Motorcycle
* Obudowa stacyjki Coroner Motorcycle
* Wydech dragon pipes Highway Hawk
* Duperelki typu pokrywki zbiorników wyrównawczych, obudowa klaksonu, uchwyty na linki
Trzeci etap modyfikacji (przeróbki "w trakcie"):
* Podnóżki pasażera tech glide Highway Hawk
* Przeniesienie skrzynki na narzędzia w miejsce lewego tłumika
* Kierownica ape hanger Highway Hawk z instalacją elektryczną puszczoną wewnątrz kierownicy
* Manetki iso grips Kuryakyn
* Linka gazu w stalowym oplocie Highway Hawk
* Linki hamulca i sprzęgła w stalowym oplocie
* Przewody elektryczne w stalowym oplocie
* Risery barrel Highway Hawk
Efekty przeróbek:
Estetyczne - na zdjęciach. Sami oceńcie efekt.
Pozaestetyczne - jeździ się znacznie wygodniej. Pierwsza litera z czterech nie boli tak bardzo jak z oryginalnymi forwardami. Za to przy prędkościach > 140 km/h wiatr ściąga nogi z podnóżków. Szerokie klamki - niby duperela, a nie macie pojęcia, jak wpływa na komfort pracy dłoni. Dzięki otwartym wydechom rzadziej zajeżdżają mi drogę w korku.
Koszty - just don't ask.
Plany na przyszłość:
* Sissy bar
* Półki o kącie 6 stopni
* Większy i ładniejszy zbiornik paliwa
* Aerograf na baku
Dokładnie obfotografuję po zakończeniu trzeciego etapu modyfikacji.
Parę fotek na smak
Tak. Wiem. Ze wszystkimi przeróbkami powinienem poczekać, aż się skończy gwarancja... Ale...
Nie wytrzymałem :>
Lista przeróbek już zakończonych:
Pierwszy i drugi etap modyfikacji:
* Forwardy tech glide Highway Hawk (25 centymetrów do przodu w stosunku do oryginałów)
* Usunięcie wszystkich światełek odblaskowych
* Usunięcie oryginalnych kierunkowskazów
* Usunięcie oryginalnego podświetlenia tablicy rejestracyjnej
* Lusterka Kuryakyn z kierunkowskazami
* Kierunkowskazy tylne angel mini marker LED ShowChrome
* Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w śrubkach LED
* Dźwignie sprzęgła i hamulca wide blade Kuryakyn
* Stelaże pod sakwy genuine Suzuki
* Usunięcie oryginalnej skrzynki na narzędzia
* Metalowa skrzynka na narzędzia Highway Hawk
* Chromowane osłony airboxa genuine Suzuki
* Zastąpienie plastikowych korków we wspornikach błotnika i w wahaczu aluminiowymi deklami Coroner Motorcycle
* Obudowa stacyjki Coroner Motorcycle
* Wydech dragon pipes Highway Hawk
* Duperelki typu pokrywki zbiorników wyrównawczych, obudowa klaksonu, uchwyty na linki
Trzeci etap modyfikacji (przeróbki "w trakcie"):
* Podnóżki pasażera tech glide Highway Hawk
* Przeniesienie skrzynki na narzędzia w miejsce lewego tłumika
* Kierownica ape hanger Highway Hawk z instalacją elektryczną puszczoną wewnątrz kierownicy
* Manetki iso grips Kuryakyn
* Linka gazu w stalowym oplocie Highway Hawk
* Linki hamulca i sprzęgła w stalowym oplocie
* Przewody elektryczne w stalowym oplocie
* Risery barrel Highway Hawk
Efekty przeróbek:
Estetyczne - na zdjęciach. Sami oceńcie efekt.
Pozaestetyczne - jeździ się znacznie wygodniej. Pierwsza litera z czterech nie boli tak bardzo jak z oryginalnymi forwardami. Za to przy prędkościach > 140 km/h wiatr ściąga nogi z podnóżków. Szerokie klamki - niby duperela, a nie macie pojęcia, jak wpływa na komfort pracy dłoni. Dzięki otwartym wydechom rzadziej zajeżdżają mi drogę w korku.
Koszty - just don't ask.
Plany na przyszłość:
* Sissy bar
* Półki o kącie 6 stopni
* Większy i ładniejszy zbiornik paliwa
* Aerograf na baku
Dokładnie obfotografuję po zakończeniu trzeciego etapu modyfikacji.
Parę fotek na smak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn, 5 maja 2008, 08:42 przez yogurt, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: No to lecimy
I jeszcze rzut oka na nowe forwardy
Foto: Ewa Strugalska
Foto: Ewa Strugalska
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- BS Brother
- Posty: 458
- Rejestracja: wt, 22 maja 2007, 08:43
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bedzin
Re: No to lecimy - przeróbka S83
:spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: :spoko: sugeruję jeszcze kilka zabiegów, które sam przećwiczyłem na swojej Trudzie, zrobię zdjęcia i prześlę Ci na pw
Fero
Intruder VS 1400
kom. 601479029
Intruder VS 1400
kom. 601479029
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: No to lecimy - przeróbka S83
ale na zdjęciach masz normalnego drag bara czy może fotki są starsze niż zamontowana kiera?? :angry_smile:Yogurt pisze:Kierownica ape hanger
PS niezła lista, chcę to na żywca zobaczyć :twisted:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 698
- Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 13:40
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: No to lecimy - przeróbka S83
No, no nie wiedziałem że aż tak daleko zabrnąłeś :mrgreen: Teraz to nie ma siły - musze go oblukać :boje_sie:
Ja wczoraj zbezcześciłem bandziorka i zamontowałem mu kufer :cry2:
Ja wczoraj zbezcześciłem bandziorka i zamontowałem mu kufer :cry2:
www.instagram.com/motoworldadv/
Ambasador marki Spidi
Ambasador marki Spidi
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Fero: dawaj :twisted:
Osama: Kierownica ape hanger jest przeznaczona do montażu w trzecim etapie modyfikacji. Czyli jak przyjdą przedłużone przewody, to ją założę, razem z nowymi riserami i manetkami Jak będę znowu jechał przez Tychy, to się odezwę, obadasz co i jak
Nikoś: Wiesz, gdzie mam garaż, nie?
Osama: Kierownica ape hanger jest przeznaczona do montażu w trzecim etapie modyfikacji. Czyli jak przyjdą przedłużone przewody, to ją założę, razem z nowymi riserami i manetkami Jak będę znowu jechał przez Tychy, to się odezwę, obadasz co i jak
Nikoś: Wiesz, gdzie mam garaż, nie?
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Czekam :angry_smile:Yogurt pisze:Jak będę znowu jechał przez Tychy, to się odezwę,
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Dużo by tu pisać ! Yogurt powalasz na kolana !!!!
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Re: No to lecimy - przeróbka S83
a powiedz yogurt jaka jest różnica w komforcie jazdy z normalnymi riserami i tymi które zamontowałeś?
też o tym myślę bo sam się trochę zabrałem do przeróbek, choć nie tak dużych jak Ty. te u Ciebie bardzo mi się podobają.
też o tym myślę bo sam się trochę zabrałem do przeróbek, choć nie tak dużych jak Ty. te u Ciebie bardzo mi się podobają.
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Poszło na PWalejanu pisze:a powiedz yogurt jaka jest różnica w komforcie jazdy z normalnymi riserami i tymi które zamontowałeś?
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Z pewnym poślizgiem, fotki moto z nową kierą:
Jak się podkuruję po szlifie (strzał w d... od innego motocykla, moje moto bez większych szkód, ja skręcona noga), to umyję motonga i zrobię lepszą sesję fotograficzną.
Co zostało zrobione:
Jak się podkuruję po szlifie (strzał w d... od innego motocykla, moje moto bez większych szkód, ja skręcona noga), to umyję motonga i zrobię lepszą sesję fotograficzną.
Co zostało zrobione:
- Kable puszczone wewnątrz kiery.
Nie pytajcie o nakład pracy i nieprzewidziane kłopoty. Suzuki znowu się nie popisało... - Widoczne fragmenty kabelków między kierownicą a lampą w stalowym oplocie.
Konstrukcja własna, więcej szczegółów wkrótce. - Przewody sprzęgła i hamulca w stalowym oplocie HEL.
- Risery barrell Highway Hawk.
Odradzam bez przeróbek do wysokiej kierownicy. Są szerokie, więc aby uzyskać siłę potrzebną do takiego skręcenia kiery, żeby się nie ruszała, trzeba przyłożyć moment wiekszy, niż są w stanie wytrzymać aluminiowe gwinty w riserach. Od razu proponuję prewencyjnie zastosować helicoile. - Kiera ape hanger Highway Hawk.
Tak, wiem, miała być z nierdzewki, ale nie mogłem się dogadać z wykonawcą. - Manety iso Kuryakyn.
- Linka gazu w stalowym oplocie Highway Hawk.
Uwaga: blaszka przy manecie nie pasuje do S83! Trzeba ciut przerobić (ja założyłem oryginalną blaszkę). - Podnóżki pasażera tech glide Highway Hawk
- Chromowane poduszki dolne pod półką.
Bo wkurzał mnie ten obrzydliwy ocynk. - Sissy bar.
A w zasadzie to już nie jest sissybar, tylko pałąk. Kupiłem gotowy, używany, ale jest do zrobienia od nowa - dam zrobić podobny na wzór.
Re: No to lecimy - przeróbka S83
kurna zobaczyłbym te cudo :photo: jedno bym nie zmieniał kiery ale to rzecz gustu
-
- BS Brother
- Posty: 433
- Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: No to lecimy - przeróbka S83
Przyznam, że wygląda bardzo efektownie tak jak efektowna jest lista zabiegów
Qvo Vadis