Tuning? przez zdjęcie blokady max obrotów silnika

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Koala
BS Brother
BS Brother
Posty: 74
Rejestracja: pn, 28 maja 2007, 18:36
Województwo: mazowieckie
Kontakt:

Tuning? przez zdjęcie blokady max obrotów silnika

Post autor: Koala »

Czy to tuning czy to lipa?
Ja w to wątpię.
Mam nadzieję że nie jestem ci.. :oops:
Czy ktoś coś o tym słyszał?

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-TRE-Boulev ... .m14.l1308
_________________
________
VZR 1800
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4314
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Re: Tuning? przez zdjęcie blokady max obrotów silnika

Post autor: Emil »

TRE, eliminator opoznienia zaplonu to ciezko nazwac tuningiem
daje to torche bardziej gwaltowana reakcje na gaz na niskich biegach przez oszukiwanie komputera ze jest ciagle zapiety bieg np. piaty/czwarty czy jakos przez co ladowana jest najmocniejsza mapa zaplonu

natomiast wykres z hamowni to jakis "chłyt małketingowy" bo TRE nie przestawi progu obrotow przy ktorym nastepuje odciecie zaplonu

PS. http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 13&p=14190
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Koala
BS Brother
BS Brother
Posty: 74
Rejestracja: pn, 28 maja 2007, 18:36
Województwo: mazowieckie
Kontakt:

Re: Tuning? przez zdjęcie blokady max obrotów silnika

Post autor: Koala »

Dzięki za info -
Wynika z tego, że ma to sens o ile faktycznie mapy zapłonu różnią się w zależności od zapiętego biegu
VZR ma takie zróżnicowanie map? Jakoś nigdzie nie natrafiłem na takie info.
_________________
________
VZR 1800
ODPOWIEDZ