Mam wielkie problem ... z Moim Suzuki Marauder ( Gz 125 ) .
Stała sie straszna rzecz ... motocykle niewkręca się w obroty ... a zatem jedzie tylko 85 km\h a jak kupiłem to 115 km\h i siłe miał ... a teraz to juz niewiem co z nim mam zrobic ...moduł wyminiłem , cewkę wymieniłem , czujnik połozenia przepustnicy wymieniłem , siwiece wymieniłem , gaznik zrobiłęm cały przegląd ... A dalej niewiem co sie dzieje ... Prosze was o POMOC !
Wielkie problem z Marauderem :( :( :(
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
ustaw zawory dobrze i wymień filtr powietrza, co do nie wykręcania się na obroty to podajesz zero szczegółów, napisz czy silnik się dławi, czy wręcz przeciwnie, takie rzeczy są istotne i bardzo ułatwiają diagnostykę i późniejszą naprawę
jak chcesz pogadać i popytać co nieco to zapraszam, możesz śmiało dzwonić byle o rozsądnych godzinach, mój numer jest na dole
pozdrawiam
:twisted:
jak chcesz pogadać i popytać co nieco to zapraszam, możesz śmiało dzwonić byle o rozsądnych godzinach, mój numer jest na dole
pozdrawiam
:twisted:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
A ja zapytam :twisted:
Ktoś ty ??
1. Zanim zaczniesz pisać przeczytaj zasady forum
2. Przedstaw się w powitalni
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ktoś ty ??
1. Zanim zaczniesz pisać przeczytaj zasady forum
2. Przedstaw się w powitalni
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witam! Obroty skaczą jak w WRC ?? Tzn. jak ?? Utrzymują się wysokie??
Spokojnie i po kolei opisz co sie dzieje a najlepiej poukładaj sobie przed napisaniem co i w jakiej kolejności wysiadło. Bo narazie to "maharadża" okrutna wyszła. Na wstępną diagnozę to wyszło mi, że coś jest nie tak w układzie paliwowym. Może banalnie po prostu ssanie nie odbija ?? Naprawdę na tym etapie to zgadywanka. Pozdrawiam.
Spokojnie i po kolei opisz co sie dzieje a najlepiej poukładaj sobie przed napisaniem co i w jakiej kolejności wysiadło. Bo narazie to "maharadża" okrutna wyszła. Na wstępną diagnozę to wyszło mi, że coś jest nie tak w układzie paliwowym. Może banalnie po prostu ssanie nie odbija ?? Naprawdę na tym etapie to zgadywanka. Pozdrawiam.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Więc ... Kupiłem marude ...na początku jezdził 115 km\h miał dosłownie z 2,5 tyś. km ,,, Potem jechałem sobie 100 ... zaczoł przerywac silnik i zwolnił do 85 km\h ... Zaprowadziłem do fachowac i powiedział ze cewka jest uszkodzona .... wymieniłem ją ... nic to jednak niedało ... podłączyłem motocykl pod aparat do ustawiania zapłonu ... i jak wkręcam go w obroty ... to przerywa silnik a lampa do ustawiania znaku ...gaśnie jak przerywa ...czyli cewka niepodaje napięcia ... ale w tym silniku ustawia chwile zapłonu moduł ..ktory bierze sygnał z halotronu .... wiec wymieniłem moduł ... nic to tez niedało ...wiec kolega mi powiedział ze czujnik połozenia przepustnicy jest zły ... i podaje złe wartosci ...to wymieniłem i go ... tez nic to niedało ... i dalej to niewiem co z nim mam zrobic