dziś zastosowałem patencik dotyczący, więc od początku.....
w niektórych modelach suzi, zaworek iglicowy w gaźniku, a konkretnie gniazdo tego zaworku jest wkładane na wcisk z oringiem gumowym uszczelniającym, ale wystarczy wiek, stojąca woda w gaźniku lub uszkodzenie mechaniczne (ryska), jak również nieszczelne zaworki i kraniki powodują mały wyciek paliwa (w moim przypadku ok od 50 do 100 gram paliwa przez noc i to nie zawsze) które paskudzą garaż i zalewają gaźnik (np pozostawienie kranika na priv), więc przed samym gaźnikiem na wężyku paliwowym założyłem elektro-zawór kupiony w warsztacie zakładającym instalacje gazowe, zasada działania jest prosta - nie ma napięcia na zaworze, zawór zamknięty i szczelny, napięcie dostarczone - zawór puszcza paliwo i koniec z problemami "nocnego moczenia" - elektrycznie można podpiąć pod zapłon stacyjki, tzn po przekręceniu kluczyka zawór się otwiera, ja podłączyłem pod światła postojowe, czyli włączenie świateł powoduje otwarcie zaworu (miałem bliżej z kablami), zaworek jest wyposażony w ręczne otwarcie, tak, że nie ma co się bać awarii i w garaży sucho i zalewania gaźnika też już niema, a jako proces uboczny zużycie paliwa spadło :mrgreen:
przecieki paliwa
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
przecieki paliwa
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563