gsxr 1000 k3 wolne obroty.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Lodzia

gsxr 1000 k3 wolne obroty.

Post autor: Lodzia »

Witam. Od jakiegos czasu zauważyłem, że w mojej maszynce delikatnie falują wolne obroty. Wygląda to tak jakby ktoś delikatnie ale to bardzo delikatnie dodawał i odejmował gazu. Moj kumpel też ma taką maszynę i u niego jest ok. Kilka dni temu widziałem 1000 K2 w którym obroty falowały tak jak u mnie. Czy ktoś jeszcze spotkał się w tym modelu z takim problemem? Pozdrawiam
Kronos

Re: gsxr 1000 k3 wolne obroty.

Post autor: Kronos »

Powodów może być kilka. To co na "Dzień Dobry" przychodzi mi do głowy to :
- zapchany filtr paliwa
- zapchany niedrożny filtr powietrza
- wadliwe działanie sondy lambda
- świece zapłonowe

w ostateczność czego byś raczej nie chciał a ja Ci tego nie życzę uszkodzony przepływomierz powietrza.
Lodzia

Re: gsxr 1000 k3 wolne obroty.

Post autor: Lodzia »

Filtr powietrza jest nowy, świece wymienione w trakcie sezonu. A gdzie mieści się przepływomierz ? Czy przy uszkodzonej sondzie lambda lub przepływomierzu nie powinien wyświetlić błędów. U mnie nie pokazuje żadnego błędu.
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Re: gsxr 1000 k3 wolne obroty.

Post autor: AdamOSA »

Kronos się rozpedził . :) . Pisałem PW ale go chyba nie ma . Nie stresuj się nie uszkodził ci się bo go nie ma .
Nie piszę co może być bo jest tego za wiele i nie ma idealnej recepty . To co Kronos wymienił to są rzeczy które też mają wpływ na obroty .
Praktycznie jest ich za wiele żebyś uzyskał jakąś poradę .
Takie pływanie wynika z nierównomiernej pracy poszczególnych cylindrów , niewłaściwe napełnianie ( zawory , lewe powietrze , skład mieszanki ) po samą regulacje np. (synchro ..... ) albo np. poluzowana fajka czy brak idealnego przejścia w instalacji elektrycznej , czy nierównomierne zużycie silnika i pogorszenie kompresji na którymś garnku , czy nawet wymiana wydechu na przelot coś takiego powoduje.......i.t.d.

Przykro mi że nie podam idealnego środka .

Pozdrawiam i życze jak najszybszego znalezienia przyczyny .

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
ODPOWIEDZ