Michelin Power One - odpowiedz na d211?
Moderator: Emil
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Michelin Power One - odpowiedz na d211?
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Michelin Power One - odpowiedz na d211?
Wlasnie wczoraj sobie o nich czytalem, bo mi juz EvilD 2 tygodnie temu opowiadal. Ciekawe czy bedzie jaka kolwiek odczuwalna roznica na plus w stosunku do Pilot Power 2CT przy zwyklej, codziennej jezdzie, czy to juz tylko niuanse wyczuwalne na torze?
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Michelin Power One - odpowiedz na d211?
z czym Ty tu wyjezdzasz..
2CT to dorgowa opona, zupelnie inna klasa zastosowan
torowa a drogrowa jest odczuwalna roznica (to moge porownac tylko do supercorsa i d209, ale z tego co widzialem tendencje konstrukcji nowych czyli BT chyba 001 i d211 tam roznica powinna byc jedynie bardziej widoczna bo ma jeszcze mniej "mięsa" i inna konstrukcje preferujaca mniej cisnienia) - z odczuwalnych: inaczej sie nagrzewa i stygnie a przede wszystkim szybko sie konczy :lol:
poza tym inaczej hamuje i inaczej sie zachowuje na sliskim
ogolnie bardziej wrazliwa na styl jazdy i warunki zewnetrzne: 2CT po nagrzaniu jest ciagle ciepla i ma duza przyczepnosc, torowki normalnie sa troche bardziej sliskie a jak sie nagrzeja to mozna jechac po suficie
dodatkowo moto na torowej oponie przed nagrzaniem (szczegolnie podczas jazdy na nizszym cisnieniu) tak jakby "plywa"
to tyle z subiektywnej oceny mojej, podsumowujac: jak sie umie jezdzic to na ulice kazda dobra a jak nie to i torowki nie pomoga :lol: (nie to zebym ja jakos umial)
a jak juz zjezdzamy z tematu, to:
BARDZO polecam stosowanie opon z najwyzszej polki, np. 2CT, na prawde dobrze wydane pieniadze - bo oszczedzac to moza na motocyklu a nie oponach/klockach/ubraniu..
2CT to dorgowa opona, zupelnie inna klasa zastosowan
torowa a drogrowa jest odczuwalna roznica (to moge porownac tylko do supercorsa i d209, ale z tego co widzialem tendencje konstrukcji nowych czyli BT chyba 001 i d211 tam roznica powinna byc jedynie bardziej widoczna bo ma jeszcze mniej "mięsa" i inna konstrukcje preferujaca mniej cisnienia) - z odczuwalnych: inaczej sie nagrzewa i stygnie a przede wszystkim szybko sie konczy :lol:
poza tym inaczej hamuje i inaczej sie zachowuje na sliskim
ogolnie bardziej wrazliwa na styl jazdy i warunki zewnetrzne: 2CT po nagrzaniu jest ciagle ciepla i ma duza przyczepnosc, torowki normalnie sa troche bardziej sliskie a jak sie nagrzeja to mozna jechac po suficie
dodatkowo moto na torowej oponie przed nagrzaniem (szczegolnie podczas jazdy na nizszym cisnieniu) tak jakby "plywa"
to tyle z subiektywnej oceny mojej, podsumowujac: jak sie umie jezdzic to na ulice kazda dobra a jak nie to i torowki nie pomoga :lol: (nie to zebym ja jakos umial)
a jak juz zjezdzamy z tematu, to:
BARDZO polecam stosowanie opon z najwyzszej polki, np. 2CT, na prawde dobrze wydane pieniadze - bo oszczedzac to moza na motocyklu a nie oponach/klockach/ubraniu..
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Michelin Power One - odpowiedz na d211?
No Emil, nie do konca moge sie z Toba zgodzic, ze te opony to tylko torowe
Prosze sobie wejsc i pobawic sie konfiguracja
http://www.michelinpowerone.com/
Jest opcja Mostly Road Riding i motocykle nie koniecznie sportowe.
Fakt, ze profil, ktory w tej chwili mam zalozony, jest rekomendowany dopiero przy Expert - Track Day..., ale czego sie nie robi dla lepszej porecznosci
Zreszta Pilot Powery 2CT Michelin sam rekomenduje do sportu, a do Racing daje jako opcje do Power Race
http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 05&lang=EN
Prosze sobie wejsc i pobawic sie konfiguracja
http://www.michelinpowerone.com/
Jest opcja Mostly Road Riding i motocykle nie koniecznie sportowe.
Fakt, ze profil, ktory w tej chwili mam zalozony, jest rekomendowany dopiero przy Expert - Track Day..., ale czego sie nie robi dla lepszej porecznosci
Zreszta Pilot Powery 2CT Michelin sam rekomenduje do sportu, a do Racing daje jako opcje do Power Race
http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 05&lang=EN
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: Michelin Power One - odpowiedz na d211?
odrozniaj tez prawde od prawdy małketingłowej :lol:
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Michelin Power One - odpowiedz na d211?
Ja tam moge hasac i na torowce, jezeli jest dopuszczona do jazdy po ulicach i styknie mi na 5-6 tys kilometrow, a jest lepsza od innychEmil pisze:odrozniaj tez prawde od prawdy małketingłowej :lol: