Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Witam. Ogolnie dam link do aukcji na ebay zeby za duzo sie nie rozpisywac... pozatym nie bardzo sie znam na wtryskach itp. Pytanie jest takie : czy cos takiego wogole dziala ??
2 sprawa jako ze jestem niski to chcialem obnizyc motor za pomoca :
http://cgi.ebay.co.uk/LOWERING-KIT-LINK ... 240%3A1318
Jak to sie sprawuje w praktyce? Utwardza tylnego amorka ? Jak sie prowadzi ? Niby mozna nawet obnizyc o 40mm co by mi znacznie pomoglo. Tylko pytanie jest jak motor sie po tym prowadzi.
Bede wdzieczny za odpowiedzi
Co do boxa to oszukuje uklad i dostaje wiecej paliwa i powietrza. Dziala to roznie, bo box jest uniwersalny. Ja nie polecam. Jak chcesz wyciagnac cos wiecej ze swojego moto polecam udanie sie do profesjonalnego tunera - wszystkie modyfikacje beda dokladnie pod Twoja maszyne.
Dwoch kolek nie tuningowalem,ale do mojego samochodu wgralem pragram w Kreatorze Mocy (wawa - http://www.kreatormocy.pl/) i jestem zadowolon, a wiem, ze robia takze motocykle
W kwestii obniżenia moto - odpowiem teoretycznie, nie mam zamontowanego takiego "obniżacza", ale rozważam.
Rozwiązanie nie zmienia charakterystyki zawieszenia. Obniża Ci motocykl bez ingerencji w amortyzator.
Korzyści:
- wygodniej ci manewrować na parkingu, jak masz krótkie nóżki (ja mam podobny problem)
Wady:
- Moto jest niżej, więc masz mniejszy prześwit... wcześniej trzesz podnóżkami lub innym osprzętem w zakręcie.
Pozdrówka,
PG
Piotrek był VZ800 Marauder '97 jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km) jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym O RH+
hmm to moze lepiej obnizyc o 25mm a nie odrazu o 40mm chociaz w wakacje jezdzilem moto obladowany gratami plus moja lepsza polowa i bylo oki. obie nogi normalnie na ziemi i nie zauwazylem zebym gdzies cos zachaczyl... chociaz tez nie szalalem.
Charakterystyka zawieszenia pewnie się nie zmienia (amor ugina się tak samo), ale jadąc na niższym motocylku Twój ciężar jest niżej przez co i niżej jest środek ciężkości całości. Niby to na plus, ale to już pozostawiam znawcą a ja takim nie jestem
Pozdrawiam!
SUZUKI GSF 600 S 97' ,... SUZUKI GSF 600 S K3',... Suzuki GSF 1250 SA K7,... ... ... ..Y MT-07 16'…,…ATAS 20’ 721-23-55-33
Teoretycznie obniża to tylko miejsce mocowania amortyzatora ze sprężyną. Więc charakterystyka zawieszenia się nie zmiania. Z pewnością skok zawiech będzie mniejszy choćby z powodu zmniejszenia się prześwitu pomiędzy kołem a błotnikiem. Wydaje mi się, że istnieje konieczność utwardzenia zawieszenia przy pełnym obciążeniu motocykla. Inaczej może dojść do ocierania koła o błotnik, w sytuacjach skrajnymchmoże być to niebezpieczne.
MarekD pisze:Witam. Ogolnie dam link do aukcji na ebay zeby za duzo sie nie rozpisywac... pozatym nie bardzo sie znam na wtryskach itp. Pytanie jest takie : czy cos takiego wogole dziala ??