DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Moderator: bohas
DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Po sezonie użytkowani a DL-a naszło mnie na napisanie kilku zadań na temat tego moto.
1. Moto to typowy asfaltowy „Polski – wydojowy” turystyk, znaczy to tyle, że śmiga się bardzo wygodnie po wszelkich asfaltowych nierównościach – koleiny, frezy, dziury, pęknięcia itp.
2. Z racji wagi i salonowego ogumienia jazda w terenie nie jest najłatwiejsza, nie należy zchodzić poniżej 40 km/h … tak wiem, co piszę lepiej troszkę docisnąć/dokręcić manetkę niż jechać za wolno. Po prostu jadący za wolno DL jest za ciężki w manewrowaniu i można paciaka zaliczyć.
3. Wygoda jazdy – o tak jest wybornie nawet po 10 godz ( z 2 przystankami po 7 min) jest się w stanie dobrym, bardzo ważna jest kwestia ustawienia amortyzatorów vs. Prędkość, jeśli mięko to nie więcej niż 150 km/h bo szimuje. Jeśli chce się szybciej śmigać to konieczne skręcenie amorów przód + tył.
4. Tor (Emil bez prawa głosu heheheee) na Litwie w kovnie DL został przetestowany, konkluzja jest następująca – można, czemu nie ale po co się męczyć, największy problem to hamowanie (ostre) z długiej prostej. Winkle spokojnie do przytarcia podnóżków. A i jeszcze strasznie jak koledzy w „malych/niskich sportach” widzą w lusterku wyskakującego 180/200 km/h dużego DL-a za ich plecami… kilka osób zwróciło mi uwagę, że nie powinienem ich straszyć… :shock: what????
5. Śmiganie po mieście – wiadomo lusterka za wysoko ( w samochodach – bo w DL idealnie). Mieści się w korku bez problemu. Wysoko się siedzi, więc z kierowcami MZK można pogadać na światłach.
6. Osiągo… Hmmmm średnie (bo się znów Emil przyczepi hihihi :lol: ) generalnie wszystkie sporty 600 i poniżej wciąga, 7,5 różnie bywa zależy od kierowcy (ale DL to nie moto do ścigania… :twisted: podobno) 1,0 wiadomo….
7. Turystyka... :twisted: :twisted: :twisted:
To tyle bo mi się pivko kończy…
Pozdro
G
1. Moto to typowy asfaltowy „Polski – wydojowy” turystyk, znaczy to tyle, że śmiga się bardzo wygodnie po wszelkich asfaltowych nierównościach – koleiny, frezy, dziury, pęknięcia itp.
2. Z racji wagi i salonowego ogumienia jazda w terenie nie jest najłatwiejsza, nie należy zchodzić poniżej 40 km/h … tak wiem, co piszę lepiej troszkę docisnąć/dokręcić manetkę niż jechać za wolno. Po prostu jadący za wolno DL jest za ciężki w manewrowaniu i można paciaka zaliczyć.
3. Wygoda jazdy – o tak jest wybornie nawet po 10 godz ( z 2 przystankami po 7 min) jest się w stanie dobrym, bardzo ważna jest kwestia ustawienia amortyzatorów vs. Prędkość, jeśli mięko to nie więcej niż 150 km/h bo szimuje. Jeśli chce się szybciej śmigać to konieczne skręcenie amorów przód + tył.
4. Tor (Emil bez prawa głosu heheheee) na Litwie w kovnie DL został przetestowany, konkluzja jest następująca – można, czemu nie ale po co się męczyć, największy problem to hamowanie (ostre) z długiej prostej. Winkle spokojnie do przytarcia podnóżków. A i jeszcze strasznie jak koledzy w „malych/niskich sportach” widzą w lusterku wyskakującego 180/200 km/h dużego DL-a za ich plecami… kilka osób zwróciło mi uwagę, że nie powinienem ich straszyć… :shock: what????
5. Śmiganie po mieście – wiadomo lusterka za wysoko ( w samochodach – bo w DL idealnie). Mieści się w korku bez problemu. Wysoko się siedzi, więc z kierowcami MZK można pogadać na światłach.
6. Osiągo… Hmmmm średnie (bo się znów Emil przyczepi hihihi :lol: ) generalnie wszystkie sporty 600 i poniżej wciąga, 7,5 różnie bywa zależy od kierowcy (ale DL to nie moto do ścigania… :twisted: podobno) 1,0 wiadomo….
7. Turystyka... :twisted: :twisted: :twisted:
To tyle bo mi się pivko kończy…
Pozdro
G
-
- Moderator
- Posty: 1718
- Rejestracja: ndz, 5 lis 2006, 20:13
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Ja wiem, że to subiektywna opinia ale czy ma jakieś wady?
Jacek
Jacek
RM-Z 250 + GM500
tel. 502 341 006
tel. 502 341 006
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt, 23 gru 2008, 14:51
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Mosina
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
NO super że dzielisz się GrudiLee swoimi doświadczeniami!! widzę że moto generalnie bez wad.
Ja też sie podzielę swoimi doznaniami z mniejszego DL-ka, po sezonie :mrgreen: Niestety w salonie nie można było kupić 1litrowego bo go poprostu nie wypuścili ze względu na emisje spalin, przynajmniej tak sie tłumaczyli :?
Pozdro i dzieki
Ja też sie podzielę swoimi doznaniami z mniejszego DL-ka, po sezonie :mrgreen: Niestety w salonie nie można było kupić 1litrowego bo go poprostu nie wypuścili ze względu na emisje spalin, przynajmniej tak sie tłumaczyli :?
Pozdro i dzieki
Kazdy dzień to nowa przygoda
Była WSK 125, 175:), SHL,HART 50:) MZ150, MZ250, cz175, jawa350TS CZ350
dłuuugo nic aż w końcu V Strom Dl 650 AK08
łooo teraz GSX1300R k11
Tel. 606375307
nr gg 10008221
Była WSK 125, 175:), SHL,HART 50:) MZ150, MZ250, cz175, jawa350TS CZ350
dłuuugo nic aż w końcu V Strom Dl 650 AK08
łooo teraz GSX1300R k11
Tel. 606375307
nr gg 10008221
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Wady hhmmmmm raczej nie :mrgreen: :mrgreen: No może ciutkę za ciężki w terenieJacek_Madejski pisze:Ja wiem, że to subiektywna opinia ale czy ma jakieś wady?
Jacek
Co do emisji spalin i braku DL1 w salonach to prawda, więc ja ściągnołem od prywatnego import. K8 i bez problemu uidało się zarejestrować i jest to prawdopodobnie jeden z nielicznych k8 w Polsce :mrgreen:
Pozdr
G
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt, 23 gru 2008, 14:51
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Mosina
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
No masz racje że nieliczny model!! ja tez tak chciałem zrobić lecz obawiałem się właśnie rejesracjiGrudiLee pisze:Wady hhmmmmm raczej nie :mrgreen: :mrgreen: No może ciutkę za ciężki w terenieJacek_Madejski pisze:Ja wiem, że to subiektywna opinia ale czy ma jakieś wady?
Jacek
Co do emisji spalin i braku DL1 w salonach to prawda, więc ja ściągnołem od prywatnego import. K8 i bez problemu uidało się zarejestrować i jest to prawdopodobnie jeden z nielicznych k8 w Polsce :mrgreen:
Pozdr
G
Pozdro michu
Kazdy dzień to nowa przygoda
Była WSK 125, 175:), SHL,HART 50:) MZ150, MZ250, cz175, jawa350TS CZ350
dłuuugo nic aż w końcu V Strom Dl 650 AK08
łooo teraz GSX1300R k11
Tel. 606375307
nr gg 10008221
Była WSK 125, 175:), SHL,HART 50:) MZ150, MZ250, cz175, jawa350TS CZ350
dłuuugo nic aż w końcu V Strom Dl 650 AK08
łooo teraz GSX1300R k11
Tel. 606375307
nr gg 10008221
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Mój DL ma - żłopie jak ruski oficer, nie jestem w stanie mu dotrzymać krokuJacek_Madejski pisze:Ja wiem, że to subiektywna opinia ale czy ma jakieś wady?
Jacek
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 112
- Rejestracja: czw, 18 wrz 2008, 08:58
- Województwo: -
- Lokalizacja: Tyniec Mały/Wrocław/Wołów
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Grudi
to chyba nie było jedno piwo
w marcu piszesz, że po sezonie użytkowania !
przecież po zimie to wspomnienia zatarte
pozdrawiam
endrju - 650 - niemęska pojemność :angry_smile:
to chyba nie było jedno piwo
w marcu piszesz, że po sezonie użytkowania !
przecież po zimie to wspomnienia zatarte
pozdrawiam
endrju - 650 - niemęska pojemność :angry_smile:
V-Strom DL 650A
------------------------
gg:721650
------------------------
604 42 68 61
------------------------
gg:721650
------------------------
604 42 68 61
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Grudi, my to chyba na różnych imprezach w Kownie byliśmy . Ja jeździłęm na SV650 - żaden sport. Miałeś do mnie 18s, 11s, 19s i 8s (bo drugiego dnia po wykoszeniu trawy na poboczu jakieś "lęki złapałem").GrudiLee pisze: 6. Osiągo… Hmmmm średnie (bo się znów Emil przyczepi hihihi :lol: ) generalnie wszystkie sporty 600 i poniżej wciąga, 7,5 różnie bywa zależy od kierowcy (ale DL to nie moto do ścigania… :twisted: podobno) 1,0 wiadomo….
Jedziesz w tym roku? Trzeba sprawdzić DLa w Poznaniu :mrgreen:
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
A ja jak jechalem na sztuce na karawanie, to mialem wrazenie, ze dosiadam kosiarki :roll: aczkolwiek na kolo szedl z gazu
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Dziś z Darasem rozmawiałem o Kownie Jasne że jadę !!Kirek pisze:Grudi, my to chyba na różnych imprezach w Kownie byliśmy . Ja jeździłęm na SV650 - żaden sport. Miałeś do mnie 18s, 11s, 19s i 8s (bo drugiego dnia po wykoszeniu trawy na poboczu jakieś "lęki złapałem").GrudiLee pisze: 6. Osiągo… Hmmmm średnie (bo się znów Emil przyczepi hihihi :lol: ) generalnie wszystkie sporty 600 i poniżej wciąga, 7,5 różnie bywa zależy od kierowcy (ale DL to nie moto do ścigania… :twisted: podobno) 1,0 wiadomo….
Jedziesz w tym roku? Trzeba sprawdzić DLa w Poznaniu :mrgreen:
W tym roku będę lepsze czasy
Pozdr
G
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Z tą kosiarką, to grubo przesadziłeś, jestem oburzonyfiger pisze:A ja jak jechalem na sztuce na karawanie, to mialem wrazenie, ze dosiadam kosiarki
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Spoko loko są tacy co tak rzadko śmigają, że uszczypliwe posty posyłają :angry_smile:Przemol pisze:Z tą kosiarką, to grubo przesadziłeś, jestem oburzonyfiger pisze:A ja jak jechalem na sztuce na karawanie, to mialem wrazenie, ze dosiadam kosiarki
-
- BS Brother
- Posty: 987
- Rejestracja: pn, 17 kwie 2006, 21:09
- Województwo: lubelskie
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
Z tą kosiarką, to trochę w tym prawdy jest, ale po zainstalowaniu takich oto kominków dźwięk nabiera soczystej barwy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był romecik, Jawy 350, MZ 251, GSX600f, DL 1000 V-Strom
jest AN 650
jest AN 650
-
- Moderator
- Posty: 4319
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 4
- Otrzymane Polubienia: 13
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
jemu chodzilo o wrazenia z jazdy a nie dzwiek :jezyk:adamo pisze:Z tą kosiarką, to trochę w tym prawdy jest, ale po zainstalowaniu takich oto kominków dźwięk nabiera soczystej barwy
ps. kiedy to do onroad ktos przerzuci?
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: DL 1000 jak to jest naprawdę ?
A czy ktoś mu powiedział, że wcześniej trzeba odpalię maszynkę, wtedy wrażenia z jazdy są zdecydowanie lepszeEmil pisze:jemu chodzilo o wrazenia z jazdy a nie dzwiek :jezyk: