LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Jak masz ochotę, zapraszam do mnie. Daleko nie masz. Może pomogę swoim "uchem muzyka".
email: bohas@interia.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
regulacja zaworów 400 
- głowica w LS jest dość powiedzmy delikatna, lubią lecieć wałki rozrządu i stukanie gotowe, dodatkowo cięgno rozprężnika też lubi się odzywać, jeśli jest źle ustawione, musisz pamiętać, że z jakiegoś powodu ktoś Ci sprzedał okazję
- "siąpanie" pod głowicą to wielce prawdopodobnie legendarny korek
- najlepiej samemu zabrać się za wymianę koreczka, wtedy będzie można samemu ocenić wygląd wałka i krzywek, oczywiście na koniec ustawić zawory
LS - lubi dobry olej o wysokim poziomie, jazda z minimum oleju powoduje właśnie zamieszanie w głowicy i to niestety drogie zamieszania
- głowica w LS jest dość powiedzmy delikatna, lubią lecieć wałki rozrządu i stukanie gotowe, dodatkowo cięgno rozprężnika też lubi się odzywać, jeśli jest źle ustawione, musisz pamiętać, że z jakiegoś powodu ktoś Ci sprzedał okazję
- "siąpanie" pod głowicą to wielce prawdopodobnie legendarny korek
- najlepiej samemu zabrać się za wymianę koreczka, wtedy będzie można samemu ocenić wygląd wałka i krzywek, oczywiście na koniec ustawić zawory
LS - lubi dobry olej o wysokim poziomie, jazda z minimum oleju powoduje właśnie zamieszanie w głowicy i to niestety drogie zamieszania
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
I tą drogą chyba trzeba -do głowicy mam manuala z fotkami jakby co podeślę jak maila zapodasz na PW . Zrzucisz pokrywę głowicy do wymiany korka to od razu zweryfikujesz wałek i jego osadzenie - a korek wbrew pozorom jest baaaardzo ważny, jak sadzi z pod niego to nie idzie tyle ile trzeba na smarowanie czopów wałka. Może zacznij ogarniać sam, bo jeśli same zawory 400 ten mechanior woła to przegina - co powie dalej?
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Przy takich cenach to odwagi i klucz w rękę. Będziesz potem miał satysfakcję.
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
W końcu rozkręciłem
pokrywę głowicy oraz od strony sprzęgła a że nie chciałem ruszać narazie rozrządu to zrobiłem kilka zdjęć - wydaje mi się że coś jest nie tak z tym napinaczem że jest poza zakresem dlatego się tak wygina krzywki na wałku rozrządy mają z jednej strony trochę inny profil nie wiem że tak ma być? Zobaczcie wrzucę kilka zdjęć
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
to te zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
2
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
no jak zdejmę głowice pewnie jeszcze zrobię jakieś zdjęcia. Nie bardzo wiem jak to zrobić żeby nic potem nie spaprać, dziś już kupie łańcuch rozrządu na allegro, nie wiem co do tego jeszcze trzeba
czy łańcuchy są zapięte czy trzeba skuwać?
czy łańcuchy są zapięte czy trzeba skuwać?
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
jeszcze jedno zdjęcie krzywki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
jeszcze pytanko - tani czy droższy czy mieliście coś z tego:
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-suzu ... 88461.html - za 99zł
lub
http://allegro.pl/lancuszek-rozrzadu-su ... 87640.html
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-suzu ... 88461.html - za 99zł
lub
http://allegro.pl/lancuszek-rozrzadu-su ... 87640.html
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Tu masz temat odnośnie rozrządu -> KLIK
Przy tak wysuniętym napinaczu (mocno wyciągnięty łańcuch) możliwe, ze trzaskał o obudowę. Czeka Cię wymiana łańcuszka, napinasza i ślizgu. Co do krzywek, to źle nie wygladają. Możesz ewentualnie zmierzyć i porównać do manuala wysokość krzywki.
Przy tak wysuniętym napinaczu (mocno wyciągnięty łańcuch) możliwe, ze trzaskał o obudowę. Czeka Cię wymiana łańcuszka, napinasza i ślizgu. Co do krzywek, to źle nie wygladają. Możesz ewentualnie zmierzyć i porównać do manuala wysokość krzywki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
email: bohas@interia.pl
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
jeszcze po zdjęciu głowicy - wydaje się szczelna benzyny nalałem do niej zawory trzymają - ale nagaru masa i na tłoku jak widać, napinacz chyba ok
Cylinder czysty bez rys - jakiegoś progu szczególnego nie wyczułem nagar jest... Nie wiem czy można go zdjąć nie wyciągając silnika bo sworzeń chciał bym sprawdzić!
Cylinder czysty bez rys - jakiegoś progu szczególnego nie wyczułem nagar jest... Nie wiem czy można go zdjąć nie wyciągając silnika bo sworzeń chciał bym sprawdzić!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Czekam jeszcze na części jak to złożę to dam znać jak śmiga
dzięki
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz, 19 kwie 2015, 14:59
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Link http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... w+dzikusie
Jak to ogarniesz to 4 stówki w kieszeni.
Napisz który łańcuch zakupiłeś i czy kupowałeś coś jeszcze. Jaki koszt na razie?
Jak to ogarniesz to 4 stówki w kieszeni.
Napisz który łańcuch zakupiłeś i czy kupowałeś coś jeszcze. Jaki koszt na razie?
Był Suzuki LS 650 - 95r. jest ... chwilowo nic 
Re: LS 650 - stukanie w silniku - czy to ruszać?
Części kupowałem przez stronkę (można przez allegro bo ta firma też sprzedaje ale tak jest taniej):
http://italyracing.ceti.pl/pl/index.html
kupiłem łańcuszek DID - 220zł
uszczelki TOP END - 105zł (pod cylinder głowice uszczelniacze zaworowe i kilka mniejszych, wydechu)
filtr oleju -12zł
świeca -12zł
uszczelka od sprzęgła - 17zł
i tyle w tym sklepie poza tym dokupiłem olej Bel Ray 20W 50 mineralny (bo ponad litr jeszcze miałem).
Głowicę zregenerował mi kolega - szli gniazd i wymiana tych uszczelniaczy - Flaszka Wisky (60zł).
W sumie pierścieni nie wymieniłem bo 240zł - a z tłokiem OMP 350zł - tłok WOSSNER - 550zł
więc na ten sezon sobie darowałem, jak będę wymieniał tłok to szlif zrobię za rok.
Zacząłem dziś składać to wszystko jestem w połowie bo tylko 1,5godz miałem...
Może jutro skończę no tak czy inaczej w ten wek będzie wszystko w jednym kawałku. Dzięki za pomoc dam znać jak poszło.
http://italyracing.ceti.pl/pl/index.html
kupiłem łańcuszek DID - 220zł
uszczelki TOP END - 105zł (pod cylinder głowice uszczelniacze zaworowe i kilka mniejszych, wydechu)
filtr oleju -12zł
świeca -12zł
uszczelka od sprzęgła - 17zł
i tyle w tym sklepie poza tym dokupiłem olej Bel Ray 20W 50 mineralny (bo ponad litr jeszcze miałem).
Głowicę zregenerował mi kolega - szli gniazd i wymiana tych uszczelniaczy - Flaszka Wisky (60zł).
W sumie pierścieni nie wymieniłem bo 240zł - a z tłokiem OMP 350zł - tłok WOSSNER - 550zł
więc na ten sezon sobie darowałem, jak będę wymieniał tłok to szlif zrobię za rok.
Zacząłem dziś składać to wszystko jestem w połowie bo tylko 1,5godz miałem...
Może jutro skończę no tak czy inaczej w ten wek będzie wszystko w jednym kawałku. Dzięki za pomoc dam znać jak poszło.