Gs 500 opony,gaznik,dzwon :/

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

fredi

Post autor: fredi »

Dobrze by było wymienić komplecik. Lepsza przyczepność i i szczególnie podczas jazdy w deszczu kiedy przednia opona przygotowuj "teren" dla opony z tyłu. (ten sam kształt bieżnika)
Herpu

Post autor: Herpu »

Co myslicie o oponie wiekszej o 1cm z tylu?
140/70/17 zamiast 130/70/17 ?

Na innym forum ktos opisuje ze kupil taka go gsa i sprawuje sie super!
Wchodzi normalnie itp
Pit

Post autor: Pit »

Herpu,

ze srubami uwazaj, oczywiscie ze moga sie urwac! Mialem to samo u siebie, za cholere nie chcialy puscic. Pojechalem do serwisu Suzuki, probowali WD i innych preparatow, w koncu podgrzewali tak specjalna zabawka... ale i tak 2 sruby urwali... niestety trzeba bylo montowac zestawy naprawcze (helicoile) Wurtha. Ale serwis baaardzo zszdel mi z ceny.... wiec bardzo nie bolalo...Radze zrob to samo.

Pozdro,
Pit
Loser

Post autor: Loser »

U mnie siedzialy tak mocno, ze trzeszczaly przy odkrecaniu :) Ale poszly...
JarekNF

Post autor: JarekNF »

Herpu pisze: Powiedz jeszcze czy musze wymienic odrazu oby dwie opony?
W tym temacie bedą dwie opinie jedni twierdzą tak, inni inaczej, ja jednak polecam wymiane obu oponek. Będziesz pewien ze zrobiłeś wszystko co mozna było :)
Herpu

Post autor: Herpu »

Urwalem 3 sruby :( grzalem,smarowalem tylko jedna popuscila!
Sciaglem nawet lagi zeby miec dojscie!

Rozwiercalem juz jedna ale te sruby sa utwardzone wiec latwo nie idzie,wiertla pekaja przy tym ...

Jakie wyjscie?hyba najproste przegwintowac na sruby 10c!
Jak myslicie?na dzis koniec mam dosc...

Wymienilem tez olej w lagach...to o tam bylo to parodia...ledwo co oleju i jeszcze .... a szkoda nerwow!Nie lubie jak ktos cos zaniedbuje,a powinien o to zadbac! pozdro!
karus

Post autor: karus »

o kurde to żeś bigosu narobił u mnie tez cieżko było śruby skrzypaiły ale
dalem rade .
z wkrecaniem było cięzko wiec wziąłem inną śrubę olej i kręciłem pól dnia w te i we wte, bo ojciec mowił że w malcu kiedys sobie tak zerwał, no ale Ty szczerze mówiąc zrobiłes wszsytko co można było i
nie dało rady takze to bylo nieuniknione, szkoda :(


a co do oleju to "a nie mówiłem" kolego fredi
a to że stuka to pewnie dlatego że:
-albo sprężyny są już kiepskie
-albo sie olej zważył i jest jak woda
-albo poprostu masz za mało tego oleju w lagach.
może niech sie ktoś ze znaczniejszym stażem niż ja wypowie,
wiem, że figier wymieniał spręzyny w swojej v-ce, tak?

a fredi napisał :

U mnie też stuka i to napewno nie jest spowodowane tym co wyżej napisane. Narazie jeszcze nie wiem co to jest ale może kiedyś się dowiem . Wyczuwalnych luzów u mnie brak więc narazie tak jeżdżę i tyle.

polecam sprawdzenie poziomu oleju w teleskopach :evil:
Herpu

Post autor: Herpu »

Ale lagi zrobione,wie zawsze cos do przodu i teraz juz musze zrobic ten wydech nie bede jezdzil na pierdzacym :)

A co do airboxa to byl caly mokry z benzyny!Jak go wyciaglem to gardziele od gaznikow te ktore wchodza w airbox tez cale mokre z benzyny doslownie jakby cofal benzyne?przeiesz tam tylko powietrze ma isc prawda?

W tygoniu kupie odrazu nowy filter powietrza i chce wymienic zarowke na te Blue Vision PHILIPS tylko jaka to ma byc zarowka pomoze ktos wybrac model?Bo ogolnie troche ich jest podaje link do allegro!

http://allegro.pl/search.php?string=blu ... interval=7
Smukly

Post autor: Smukly »

witajcie! Na przyszłość - jeśli chodzi o odkręcanie zapieczonych śrub to ja stosuję właśnie preparat z Wurth - a ..Nie zdażyło mi sie urwac do tej pory jakiejkolwiek śruby.Jest to środek, który jednocześnie zamraża i smaruje odkrecany element rdza aż pryska na boki (koszt ok 40 zł).Polecam również smar do łańcuchów jest super. Wiem co mówie bo poniekąd zawodowo zajmuję sie takimi sprawami - restałruje stare zabytkowe samochody i motocykle a przy tym jest od cholery zapieczonych zardzewiałych śrub.
fredi

Post autor: fredi »

karus pisze: polecam sprawdzenie poziomu oleju w teleskopach :evil:
To przyjedz do mnie kolego karus i sprawdź :twisted: Ja jeszcze umiem odwierzać ilość oleju wlewana do lag. No i jeszcze mnie jedno zastanawia jak nie można wyczuć braku tłumienia skoro tak mało oleju było.

Żarówka H4 12V 60/55W
Herpu

Post autor: Herpu »

fredi ty do mnie mowisz?jezdzilem na nim tydzien wiec nawet nie wiem co jeszcze wyjdzie po drodze!Ale odrazu robie na bierzaco co trzeba!chyba wyczulem ze cos jest zle wiec rozkrecilem,wymienilem nie wiem o co burzysz!!
Za zarowke dziekuje :) kosztuje taka 25 zl wiec nie zaduzy wydatek :)

Smukly szkoda ze wczesaniej nie dales znac o tym preparacie nie bylo by pewnie problemu :cry:

No nic jutro zaczynam rozwiercac... rzyczcie mi powodzenia :roll:
Pit

Post autor: Pit »

Herpu,

Raz jeszcze polecam profesjonalny serwis. Urwane sruby w cylindrach to zajecia dla kogos kto to zrobi naprawde porzadnie, najlepiej bedzie zamontowac zestawy naprawcze, na ktore dostaniesz gwarancje...

Pozdrawiam,
Pit
Herpu

Post autor: Herpu »

I tak pierwsze trzeba sie pozbyc starych srob wiec narazie wierce,a jesli odpukac cos pujdzie nie tak to pomysle nad zestawem naprawczym!Wkoncu przegwintowac lub wkrecic gwint naprawczy to nie sztuka nie bede sie uiekal do serwisu ktory skasuje mnie za to napewno duzo!

Miejmy nadzieje... :roll:
fredi

Post autor: fredi »

Tak tylko helicoile nie dostaniesz w jakimś tam sklepie za 10 zł. :twisted:

No i ja się nie burzę tylko mnie to bardzo zastanowiło z tymi teleskopami :) To twój motocykl i sobie rób z nim co chcesz ale jak dałeś post na forum to odpowiadamy.
Ostatnio zmieniony pn, 1 maja 2006, 10:16 przez fredi, łącznie zmieniany 1 raz.
Herpu

Post autor: Herpu »

Tak domyslam sie... :oops:
ODPOWIEDZ