Gs 500 opony,gaznik,dzwon :/

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Herpu

Gs 500 opony,gaznik,dzwon :/

Post autor: Herpu »

Witam!
Wczoraj zaliczylem szlif na gsie na wyjezdzie na droge !!!!OBOK DOMU!! Bylo cos na drodze jakis zwirek i to jeszcze tam gdzie zawsze wyjezdzam!ciemno i dupp...crash pady zadzialaly nic sie nie stalo motorkowi :) ja zdarte kolano i lokiec ale spoko

Poradzcie mi troche bo jak narazie jestem zawiedziony gsem na calej lini i przy tym motorze "wszystko" co niby sie nauczylem pryska i mam dziwne wrazenie ze mi nie spasowal gs :(

1.)Co zauwazylem dzisiaj to po kazdym zatrzymaniu sie z wezyka ,ktory jest z airboxa i idzie w dol obok ramy,zakonczony takim dziubkiem kapia kropelki paliwa?jakim cudem?

2.)Druga sprawa mam do wymiany opony moze gdyby byly wymienione juz wczesniej dzwona by nie bylo!
Jakie polecacie?Sa jakies warte polecenia?czy standart Bri?jesli ktos cos wie to prosze odrazu o cene jesli sie orientuje :)

3.)Nie pali mi po nocy zawsze,nawet ze ssaniem musze dodac gazu jak pociagnie to potem okey i na dotyk...(swiece? mam nowe wg.zalecen NGK)
Powtarza sie to za kazdym razem jak jest zimny :/

4.)Po przekreceniu tylnego amora na 7 z standardowej twardosci 4 dupa goni mi po drodze WTF?czuje jak ucieka!Czy to wina opon?ale na 4 jest ok!nawet jak jade z pasarzerem bo poto przestawilem na twardsze!
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

Nie mam GSa ale co do punktu 1 to cofa Ci sie paliwo do filtra, albo masz kranik caly czas na zalewanie gaznikow bez podcisnienia, albo cos z gaznikami bo kapac napewno nie powinno!!!
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

bankowo masz przekręcony kranik na przelewanie gaźników (PRI), przestaw na ON i będzie gites, nad drugim punktem nie bede się rozwodził, bo sam w nastepnym sezonie bede musiał pomyśleć o zmianie, ale teraz juz chyba zaczne szukać, obecnie mam założone pirelli, ehh...tak sobie... ale może dlatego że używaną kupiłem (wg. mnie błąd), a jeśli chodzi o odpalanie po nocy to normalne, ja odkręcam na całość ssanie i wtedy odpalam, ale bez gazu, bo wtedy łatwo przylać świece, powodzenia
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
JarekNF

Post autor: JarekNF »

Co do opon to ja polecam, Pirelli Sport Demon, używają ich w GS500 Cup. Jeździłem na nich cały zeszły sezon i naprawde są super. A standardowe Bri..... leżą prawie nowe, bo sie nie nadawały do jazdy, totalny kartofel:)
Herpu

Post autor: Herpu »

Kranik mam zawsze na "RES" bez wzgledu czy mam pelny bak czy rezerwe!Wiem ze pri przelewa gazniki takiego bledu przeciesz nie robie "panowie" :)

Co do opon tych PIRELLI Sport Demon to moglbym sie zastanowic tylko czy one sie nadaje na normalna jazde?tor odpada bo nie mam w poblizu narazie!
I czy odrazu musze wymienic front i back? czy starczy tylko do tylu bo przod narazie okey jest tylko ten tyl juz do wymiany...
fredi

Post autor: fredi »

No to jak się wywaliłeś to mogło tobie pocieć paliwko do obudowy filtra powietrza.
I przy okazji sprawdź czy nie masz zbyt dużego poziomu oleju w silniku i czy nie śmierdzi on paliwem. Mierzy się bez wkręcania bagnetu.
Herpu

Post autor: Herpu »

fredi mam full bez wkrecania,moze nawet troszke wiecej!Oczywiscie jak jest rozgrzany silnik i nie stoi na centralnym tylko na dwoch kolach!

fredi mozesz cos poradzic co do innych pytan?
fredi

Post autor: fredi »

Jeśli masz pieniążki kupuj pirelki :)
Gs powinien odpalać na pełnym ssaniu bez odkręcania gazu za pierwszym dotknięciem przycisku rozrusznika.
Zawieszenie ustaw na 4 powinno wystarczyć dla ciebie i pasażera. Mi dobiło tylko raz ale wtedy miałem jeszcze bagaże i wszystkie załadowane na tył więc miał prawo. Dla pewności możesz jeszcze skontrolować stan łożyska główki ramy i ułożyskowanie wachacza.
Herpu

Post autor: Herpu »

No fajnie dzieki!Co do zawieszenia to wlasnie dziewczyna powiedziala ze slyszala jak dobija jak zjezdzalismy z gorki jak byl na 4!

Mam jeszcze jeden problem :( nie moge odkrecic wydechu od cylindra!
Sruby sa tak zapieczone ze boje sie ze je urwe :(

Probowalem wd40,ropa itp nic nie pomoglo sruby stoja w miejscu!Nawet kluczem pod cisnieniem ktory wytwarza drgania nic....
Co zrobic z tym fantem?musze go odrecic lub dokrecic bo pierdzi ze az wstyd...a sluchac gsa brzmiacego jak wska to klapa!
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

cholernie musiały sie śruby zapiec, próbowałeś na zimnym silniku odkręcać?? jeśli tak to postaraj sie odpalić, niech sobie pochodzi, nabierze temp odpowiedniej i wtedy sprobuj jeszcze raz :) wg. mnie powinno dać rade :)
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Herpu

Post autor: Herpu »

Wlasnie mysle ze moze dzis zalatwie palnik i rozgrzeje ze porzadnie bo tak to lipa!probowalem nawet jak go ostro spocilem!

Co do opon to tak jak na stronie frediego:

Opony przód/tył: 110/70-17 54H / 130/70-17 62H

??
Loser

Post autor: Loser »

Nie urwiesz srub...
Mialem tak w GSX-ie - po prostu sie balem :)
Jednak sie przelamalem - duzy klucz, nacisnalem i po sprawie...
Herpu

Post autor: Herpu »

Loser ! - BEDZIE NA CIEBIE! :twisted:
fredi

Post autor: fredi »

Herpu pisze:No fajnie dzieki!Co do zawieszenia to wlasnie dziewczyna powiedziala ze slyszala jak dobija jak zjezdzalismy z gorki jak byl na 4!
Tego się nie słyszy to się czuje czuje w tyłku - więc jednak może nie dobija?? :twisted: a jeżeli tak to przetawiaj amortyzator stopniowo.
Oponki takie jak fabryka zaleca :).
Herpu

Post autor: Herpu »

No dokladnie tak powiedziala ze czuje pod tylkiem jak cos ociera :P

Powiedz jeszcze czy musze wymienic odrazu oby dwie opony?
ODPOWIEDZ