Strona 2 z 3
: sob, 29 kwie 2006, 11:30
autor: fredi
Dobrze by było wymienić komplecik. Lepsza przyczepność i i szczególnie podczas jazdy w deszczu kiedy przednia opona przygotowuj "teren" dla opony z tyłu. (ten sam kształt bieżnika)
: sob, 29 kwie 2006, 12:38
autor: Herpu
Co myslicie o oponie wiekszej o 1cm z tylu?
140/70/17 zamiast 130/70/17 ?
Na innym forum ktos opisuje ze kupil taka go gsa i sprawuje sie super!
Wchodzi normalnie itp
: sob, 29 kwie 2006, 17:23
autor: Pit
Herpu,
ze srubami uwazaj, oczywiscie ze moga sie urwac! Mialem to samo u siebie, za cholere nie chcialy puscic. Pojechalem do serwisu Suzuki, probowali WD i innych preparatow, w koncu podgrzewali tak specjalna zabawka... ale i tak 2 sruby urwali... niestety trzeba bylo montowac zestawy naprawcze (helicoile) Wurtha. Ale serwis baaardzo zszdel mi z ceny.... wiec bardzo nie bolalo...Radze zrob to samo.
Pozdro,
Pit
: sob, 29 kwie 2006, 18:13
autor: Loser
U mnie siedzialy tak mocno, ze trzeszczaly przy odkrecaniu

Ale poszly...
: sob, 29 kwie 2006, 19:19
autor: JarekNF
Herpu pisze:
Powiedz jeszcze czy musze wymienic odrazu oby dwie opony?
W tym temacie bedą dwie opinie jedni twierdzą tak, inni inaczej, ja jednak polecam wymiane obu oponek. Będziesz pewien ze zrobiłeś wszystko co mozna było

: sob, 29 kwie 2006, 21:56
autor: Herpu
Urwalem 3 sruby

grzalem,smarowalem tylko jedna popuscila!
Sciaglem nawet lagi zeby miec dojscie!
Rozwiercalem juz jedna ale te sruby sa utwardzone wiec latwo nie idzie,wiertla pekaja przy tym ...
Jakie wyjscie?hyba najproste przegwintowac na sruby 10c!
Jak myslicie?na dzis koniec mam dosc...
Wymienilem tez olej w lagach...to o tam bylo to parodia...ledwo co oleju i jeszcze .... a szkoda nerwow!Nie lubie jak ktos cos zaniedbuje,a powinien o to zadbac! pozdro!
: sob, 29 kwie 2006, 22:23
autor: karus
o kurde to żeś bigosu narobił u mnie tez cieżko było śruby skrzypaiły ale
dalem rade .
z wkrecaniem było cięzko wiec wziąłem inną śrubę olej i kręciłem pól dnia w te i we wte, bo ojciec mowił że w malcu kiedys sobie tak zerwał, no ale Ty szczerze mówiąc zrobiłes wszsytko co można było i
nie dało rady takze to bylo nieuniknione, szkoda
a co do oleju to "a nie mówiłem" kolego fredi
a to że stuka to pewnie dlatego że:
-albo sprężyny są już kiepskie
-albo sie olej zważył i jest jak woda
-albo poprostu masz za mało tego oleju w lagach.
może niech sie ktoś ze znaczniejszym stażem niż ja wypowie,
wiem, że figier wymieniał spręzyny w swojej v-ce, tak?
a fredi napisał :
U mnie też stuka i to napewno nie jest spowodowane tym co wyżej napisane. Narazie jeszcze nie wiem co to jest ale może kiedyś się dowiem . Wyczuwalnych luzów u mnie brak więc narazie tak jeżdżę i tyle.
polecam sprawdzenie poziomu oleju w teleskopach :evil:
: ndz, 30 kwie 2006, 02:23
autor: Herpu
Ale lagi zrobione,wie zawsze cos do przodu i teraz juz musze zrobic ten wydech nie bede jezdzil na pierdzacym
A co do airboxa to byl caly mokry z benzyny!Jak go wyciaglem to gardziele od gaznikow te ktore wchodza w airbox tez cale mokre z benzyny doslownie jakby cofal benzyne?przeiesz tam tylko powietrze ma isc prawda?
W tygoniu kupie odrazu nowy filter powietrza i chce wymienic zarowke na te Blue Vision PHILIPS tylko jaka to ma byc zarowka pomoze ktos wybrac model?Bo ogolnie troche ich jest podaje link do allegro!
http://allegro.pl/search.php?string=blu ... interval=7
: ndz, 30 kwie 2006, 09:11
autor: Smukly
witajcie! Na przyszłość - jeśli chodzi o odkręcanie zapieczonych śrub to ja stosuję właśnie preparat z Wurth - a ..Nie zdażyło mi sie urwac do tej pory jakiejkolwiek śruby.Jest to środek, który jednocześnie zamraża i smaruje odkrecany element rdza aż pryska na boki (koszt ok 40 zł).Polecam również smar do łańcuchów jest super. Wiem co mówie bo poniekąd zawodowo zajmuję sie takimi sprawami - restałruje stare zabytkowe samochody i motocykle a przy tym jest od cholery zapieczonych zardzewiałych śrub.
: ndz, 30 kwie 2006, 11:07
autor: fredi
karus pisze:
polecam sprawdzenie poziomu oleju w teleskopach :evil:
To przyjedz do mnie kolego karus i sprawdź :twisted: Ja jeszcze umiem odwierzać ilość oleju wlewana do lag. No i jeszcze mnie jedno zastanawia jak nie można wyczuć braku tłumienia skoro tak mało oleju było.
Żarówka H4 12V 60/55W
: ndz, 30 kwie 2006, 20:31
autor: Herpu
fredi ty do mnie mowisz?jezdzilem na nim tydzien wiec nawet nie wiem co jeszcze wyjdzie po drodze!Ale odrazu robie na bierzaco co trzeba!chyba wyczulem ze cos jest zle wiec rozkrecilem,wymienilem nie wiem o co burzysz!!
Za zarowke dziekuje

kosztuje taka 25 zl wiec nie zaduzy wydatek
Smukly szkoda ze wczesaniej nie dales znac o tym preparacie nie bylo by pewnie problemu
No nic jutro zaczynam rozwiercac... rzyczcie mi powodzenia :roll:
: ndz, 30 kwie 2006, 23:17
autor: Pit
Herpu,
Raz jeszcze polecam profesjonalny serwis. Urwane sruby w cylindrach to zajecia dla kogos kto to zrobi naprawde porzadnie, najlepiej bedzie zamontowac zestawy naprawcze, na ktore dostaniesz gwarancje...
Pozdrawiam,
Pit
: pn, 1 maja 2006, 09:09
autor: Herpu
I tak pierwsze trzeba sie pozbyc starych srob wiec narazie wierce,a jesli odpukac cos pujdzie nie tak to pomysle nad zestawem naprawczym!Wkoncu przegwintowac lub wkrecic gwint naprawczy to nie sztuka nie bede sie uiekal do serwisu ktory skasuje mnie za to napewno duzo!
Miejmy nadzieje... :roll:
: pn, 1 maja 2006, 10:10
autor: fredi
Tak tylko helicoile nie dostaniesz w jakimś tam sklepie za 10 zł. :twisted:
No i ja się nie burzę tylko mnie to bardzo zastanowiło z tymi teleskopami

To twój motocykl i sobie rób z nim co chcesz ale jak dałeś post na forum to odpowiadamy.
: pn, 1 maja 2006, 10:14
autor: Herpu
Tak domyslam sie... :oops: