Po co mam czytać rozebrałem niejednego dwusówa i wiem jak to wyglada.
nie ma sensu sie kłócić,
RG 250 - dwusow dymi przy wysokich obrotach
Moderator: Emil
Loser pisze: Skrzynia biegów to nie silnik. Zaś silnik dwusuwowy jedyny olej ma w mieszance. Zamin zaczniejsz pisać do mnie w takim tonie, poczytaj nieco o technice...
No w 99% motocykli skrzynia i silnik są w "jednej obudowie" i w dwusuwie jak najbardziej może "pociągnąć" stamtąd olej przy awarii simmeringów. W przeciwieństwie do czterosuwa, gdzie olej jest "wspólny" dla układu tłokowo/korbowego z przyległościami i skrzyni biegów.
Pozdrówki
Z tym się zgodzęTomRS pisze:Loser pisze: Skrzynia biegów to nie silnik. Zaś silnik dwusuwowy jedyny olej ma w mieszance. Zamin zaczniejsz pisać do mnie w takim tonie, poczytaj nieco o technice...
No w 99% motocykli skrzynia i silnik są w "jednej obudowie" i w dwusuwie jak najbardziej może "pociągnąć" stamtąd olej przy awarii simmeringów. W przeciwieństwie do czterosuwa, gdzie olej jest "wspólny" dla układu tłokowo/korbowego z przyległościami i skrzyni biegów.
Pozdrówki