Strona 3 z 3

Re: Awaria - co to może być?

: czw, 17 mar 2011, 14:51
autor: bohas
Tez obstawiam, że coś narozrabiała niedociśnieta fajka na świecy.

Cytat z innego forum:
Sprawdzanie iskry na wykręconej świecy też jest ryzykowne. Świeca musi miec pewne polączenie z masą bo jeśli podczas wyladowania będzie zbyt daleko od masy to iskra może przeskoczyc np. wewnątrz cewki na uzwojenie pierwotne czyli podac impuls wysokiego napięcia na zasilanie modułu i na (+) instalacji pojazdu (może uszkodzic wszystko co elektroniczne i podłączone do akumulatora).
W Twoim przypadku świeca była dobrze wkręcone tylko zbyt luźna fajka mogła powodować iskrzenia nie na świecy a pomiędzy fajką a świeca. To co pisałem wcześniej moduł jest na to bardzo czuły.

Re: Awaria - co to może być?

: wt, 22 mar 2011, 08:54
autor: Gwizdek
No i awaria usunięta ....
obyło się bez wymiany elementów elektrycznych ...
wystarczyło wyjąć, wyczyścić gaźniki i w ogóle cały układ paliwowy, ponowna regulacja synchronizacja..... przy okazji wypłukano zbiornik, wstawiono nowy filtr generalnie problemy układu paliwowego ....
teraz moto lata jak należy

ostatnie domysły: co to może być?
podczas wymiany świec podnosiłem zbiornik, podczas tej operacji zrobiłem zamieszanie w paliwie .... poruszyły się wszystkie syfy, które zalegały w zakamarkach zbiornika .... no i filtr paliwa się totalnie zanieczyścił ... pewnie trochę gruzu przepuścił ... dysze w gaźnikach zablokował ... i tyle