Akumualtor-ładowanie

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ricorro

Re: Akumualtor-ładowanie

Post autor: ricorro »

Zobacz czy całe cele są odkryte czy tylko wierzch. Ja na twoim miejscu bym wody nie zalewał i poczytał w necie czym? bo jeśli to był żel to substancja ta powinna być nie da się jej usunąć w całości dodatek krzemionki powoduje konsystencję galarety jeśli nie ma to? ciekawe co czy ktoś ja wypłukał wcześniej czy sama się ulotniła? ciekawe
Waldex
Po drugiej stronie Mocy
Po drugiej stronie Mocy
Posty: 1819
Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 6

Re: Akumualtor-ładowanie

Post autor: Waldex »

U mnie nie był otwierany 5 lat. Póki co się naładował, zobaczę jak zakręci.
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
ricorro

Re: Akumualtor-ładowanie

Post autor: ricorro »

Jak działał 5 lat sprawdź czy żel jest czy go nie ma w cale?. Jak naładował się ja bym nic nie dolewał ewentualnie poczytał co dolać bo trochę poszukałem i nic jednoznacznego nie znalazłem. Jak odsłonięte cele bardzo, najczęściej dolewali wodę ale czy to poprawne nie umiem odpowiedzieć dobrze by było sprawdzić stężenie roztworu ale jak to sprawdzić jak żel jest "żelowy" (dodatek krzemionki) i nie wiadomo czy rozpuści sie z wodą i utworzy jednorodny roztwór czy będzie żel i ku naszej uciesze u góry woda która zakryje tylko cele. Jeśli ktoś to robił to też jestem ciekaw!!!.
No swoją drogą żelówek sie nie otwierało ze względu na brak takiej możliwości pod względem konstrukcyjnym (chyba że wywiercisz otwory)

Ps Dla wiadomości jak dostosować prostownik samochodowy do pojemności akumulatora motocyklowego poniżej zamieszczam układ regulacji prądu ładowania nie napięcia końcowego ale natężenia prądu. Tym układem można dostosować każdy prostownika nawet 10A do pojemności aku motoru najczęściej jest to 16Ah czyli prąd max 1,6A = 1/10C
http://arlisklep.pl/files/Jabel/J-275.pdf
układ J-275


Zobaczcie inny temat wiażący sie z akumulatorem dla zainteresowanych:
Układ konserwacji i monitorowania, odsiarczający a właściwie zapobiegający zasiarczeniu akumulatora w naszych rumakach i nie tylko
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 02#p221902
ODPOWIEDZ