Tak.
Kilka ogólnych pytań o Savage LS
-
- The Real One
- Posty: 399
- Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Tuchola
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
H...a Deauville - czas na wygodę
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
- Otrzymane Polubienia: 4
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Wrzuć zdjecie tego co masz teraz, szczególnie w środku to coś wymyślimy.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
- Otrzymane Polubienia: 4
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Jako przykład kiedy trzeba napełnić gaźnik paliwem wstępnie.
W VS napełnia się gaźniki wciskając starter bez wciśniętego sprzęgła. Robię to zawsze kiedy odpalam motocykl na zasadzie nawyku i puszczam jak pompa przestanie pracować. Jeżeli w gaźnikach nie ma paliwa to słychać jak pompa pracuje i dobija zanim się wypełnią.
Ile jest paliwa zależy od temperatury i czasu stania. Teraz jak jest ciepło to po jednym dniu stania chwilę pompa pracuje ale to tak nie wiem 0,5s czyli pewnie dobija tylko do danego poziomu. Pewnie by i tak odpalił na ssaniu i w trakcie pracy dobił sobie poziom.
Jak postoi z tydzień to słychać że dłużej pracuje tak 2-3s. Wtedy może by i brakło paliwa na start.
Ale ja trzymam moto w blaszanym garażu i paliwo odparowuje.
W Savage chyba jest podciśnieniowo napełniane paliwo do gaźników. Nie ma pompy. Jak silnik nie pracuje nie napełnia się paliwo. W pozycji PRIME powinno sie zalać wstępnie grawitacyjnie potem pozycja ON i ogień.
W VS napełnia się gaźniki wciskając starter bez wciśniętego sprzęgła. Robię to zawsze kiedy odpalam motocykl na zasadzie nawyku i puszczam jak pompa przestanie pracować. Jeżeli w gaźnikach nie ma paliwa to słychać jak pompa pracuje i dobija zanim się wypełnią.
Ile jest paliwa zależy od temperatury i czasu stania. Teraz jak jest ciepło to po jednym dniu stania chwilę pompa pracuje ale to tak nie wiem 0,5s czyli pewnie dobija tylko do danego poziomu. Pewnie by i tak odpalił na ssaniu i w trakcie pracy dobił sobie poziom.
Jak postoi z tydzień to słychać że dłużej pracuje tak 2-3s. Wtedy może by i brakło paliwa na start.
Ale ja trzymam moto w blaszanym garażu i paliwo odparowuje.
W Savage chyba jest podciśnieniowo napełniane paliwo do gaźników. Nie ma pompy. Jak silnik nie pracuje nie napełnia się paliwo. W pozycji PRIME powinno sie zalać wstępnie grawitacyjnie potem pozycja ON i ogień.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Załóż sobie przezroczysty filtr miedzy kranikiem a gaźnikiem to bedziesz widział kiedy kranik przełączyć na PRI
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Mam rozumieć, że jak filtr będzie pusty to odpalić na pri tak? I ile ma wtedy pracować na tym ustawieniu ? Filtr normalnie wpinam czy trzeba coś później kombinować z tym podciśnieniem ?
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Nie odpalaj na pri tylko przestaw kranik a w filtrze widac jak sie napelnia paliwem. Napelni sie to kranik przestaw na normalna pozycje.
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Ok dzięki a co z tym filtrem paliwa normalna szybka akcja czy coś potem trzeba kombinować z podciśnieniem ? No i pytanko czy jak ściągnę wężyk to paliwo będzie lać non stop skoro tam nie ma zamknięcia kranika.
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Zdejmujesz wężyk przy kraniku ustawionym w dol. Filtr zakładasz na wężyk przecinając go w wybranym miejscu, tam gdzie filtr bedzie mial miejsce. Paliwo poleci grawitacyjnie tylko w pozycji pri, w innym musi byc podcisnienie aby otworzyło kranik. Tak to wygląda u m nie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Co to za filterek? Ja mam uniwersalna gruszke ale jest za duża jak cały wężyk bak-gaznik z 8cm jak cały wężyk przez to nie zakladamwobli73 pisze: ↑śr, 18 maja 2022, 16:31 Zdejmujesz wężyk przy kraniku ustawionym w dol. Filtr zakładasz na wężyk przecinając go w wybranym miejscu, tam gdzie filtr bedzie mial miejsce. Paliwo poleci grawitacyjnie tylko w pozycji pri, w innym musi byc podcisnienie aby otworzyło kranik. Tak to wygląda u m nie IMG_20220518_173352_HDR.jpg
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Filtr jak filtr, nic specjalnego. Palcem ci nie pokaże, sam poszukaj.
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Czy jak przekręcanie zapłon w Savage to świecą wam kierunkowskazy ? Pytam bo u mnie przód tylko a z tego co pamiętam tył też powinien, żarówki mam dobre gdzie szukać przyczyny ?
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Mój to import zza oceanu i świeciły z przodu i z tyłu ale odłączyłem po tym jak mi baba prawie wymusiła na skrzyżowaniu bo pewnie myślała że będę skręcać w prawo. Wersje europejskie chyba nie powinny świecić kierunkami na stałe.
Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS
Nie wiem jaka mam wersję, dam sobie rękę uciąć, że i przód i tył swiecil