Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Soniak_87
Zmieniacz Żarówek
Posty: 55
Rejestracja: czw, 1 lip 2021, 23:33
Województwo: podkarpackie

Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Soniak_87 »

Witam
Mam kilka pytań może głupich więc wybaczcie ale to mój pierwszy duży motocykl który bardzo mi się podoba i chciałbym małymi krokami robić tak aby służył mi jak najdłużej. Z czasem będę edytował post jeśli coś mi przyjdzie do głowy. Na dzień dzisiejszy proszę o porady.
1. Jak przygotowujecie Suzuki Savage na zimę ? ( Wykrecacie akumulator ? Przepalacie ? Moj będzie stał w bloku w garażu podziemnym nie ogrzewanym ale ciepło w nim pewnie przykryje pokrowcem)
2. Czy spuszczać paliwo na zimę ?
3. Czy czyścicie bak ? ( Jeśli tak to czym ? Kupiłem motocykl i nie wiem co miał robione a co nie)
4. Przez zimę chce kupić dwie opony i zmienić na wiosnę co jeszcze przy okazji zlecić serwisowi do roboty do przeglądu a co mogę sam zrobić pod chmurką ?
5. Jak zadbać i zregenerować chromy ?
6. Jak sprawdzić czy pas napędowy jest dobry ? Na co patrzeć ?
7. Jak sprawdzić hamulce przednie oraz tylne czy nie wymagają wymiany ? ( Wg mnie jest ok ale wolę mieć pewność )
8. Czy zakładacie filtr paliwa ?
9. Czy wam też strzela sporadycznie z tłumika ? (Częściej tylko jak kończy się paliwo)
10. Macie coś pozakładane czy wymyślone do licznika aby było w kilometrach a nie w milach ? (Uciążliwe takie przeliczanie na kilometry od tankowania do tankowania)
11. Czy warto kupować pas na bak, frędzle na manetki, dźwignie oraz piórnik ? Będzie to fajnie wyglądać ? Teraz mam kufry bez frędzli tylko ćwieki.
Wiadomo nie wszystko na raz ale powolutku i do przodu z czasem.
12. Jak u was z ssaniem ? Ja muszę często trzymać ręką wysunięte bo samo się chowa.
13. Obroty też macie ustawione na "oko" na "ucho" ?
14. Co muszę jeszcze wiedzieć o nim na co zwracać uwagę ?
15. Jaki uchwyt do telefonu polecacie ?
Sorki za to być może głupie litanie które będzie z czasem edytowane ale chcę dbać o niego jak najdłużej dzięki.
Ostatnio zmieniony wt, 5 paź 2021, 10:14 przez Soniak_87, łącznie zmieniany 1 raz.
bubu srubu
Naciagacz Łańcucha
Posty: 240
Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
Województwo: małopolskie

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: bubu srubu »

Soniak_87 pisze: wt, 5 paź 2021, 07:00 Witam
Mam kilka pytań może głupich więc wybaczcie ale to mój pierwszy duży motocykl który bardzo mi się podoba i chciałbym małymi krokami robić tak aby służył mi jak najdłużej. Z czasem będę edytował post jeśli coś mi przyjdzie do głowy. Na dzień dzisiejszy proszę o porady.
1. Jak przygotowujecie Suzuki Savage na zimę ? ( Wykrecacie akumulator ? Przepalacie ? Moj będzie stał w bloku w garażu podziemnym nie ogrzewanym ale ciepło w nim pewnie przykryje pokrowcem)
2. Czy spuszczać paliwo na zimę ?
3. Czy czyścicie bak ? ( Jeśli tak to czym ? Kupiłem motocykl i nie wiem co miał robione a co nie)
4. Przez zimę chce kupić dwie opony i zmienić na wiosnę co jeszcze przy okazji zlecić serwisowi do roboty do przeglądu a co mogę sam zrobić pod chmurką ?
5. Jak zadbać i zregenerować chromy ?
6. Jak sprawdzić czy pas napędowy jest dobry ? Na co patrzeć ?
7. Jak sprawdzić hamulce przednie oraz tylne czy nie wymagają wymiany ? ( Wg mnie jest ok ale wolę mieć pewność )
8. Czy zakładacie filtr paliwa ?
9. Czy wam też strzela sporadycznie z tłumika ? (Częściej tylko jak kończy się paliwo)
10. Macie coś pozakładane czy wymyślone do licznika aby było w kilometrach a nie w milach ? (Uciążliwe takie przeliczanie na kilometry od tankowania do tankowania)
11. Czy warto kupować pas na bak, frędzle na manetki, dźwignie oraz piórnik ? Będzie to fajnie wyglądać ? Teraz mam kufry bez frędzli tylko ćwieki.
Wiadomo nie wszystko na raz ale powolutku i do przodu z czasem.
12. Jak u was z ssaniem ? Ja muszę często trzymać ręką wysunięte bo samo się chowa.
13. Obroty też macie ustawione na "oko" na "ucho" ?
14. Co muszę jeszcze wiedzieć o nim na co zwracać uwagę ?
Sorki za to być może głupie litanie które będzie z czasem edytowane ale chcę dbać o niego jak najdłużej dzięki.
po piersze primo-savage to nie jest duzy motocykl xd ;p

na zime wyjmuje aku i podlaczam na podtrzymanie napiecia na cala zime,
jezeli pokrowiec to najlepiej membrana bo pod zwyklym gromadzi sie wilgoc, ale jesli w garazu to ja bym wogole nie przykrywal , niech sie kurzy na wiosne sie umyje ;)
bak tankuje na full,
do czyszczenia mozesz go wymontowac i poprostu przeplukac ekstrakcyjna
chromy-pasta do chromów np.k2 ultra cut a potem k2 do chromow
pas jedynie regulowalem naciag, ze slyszenia podobno jesli wymieniac to najlepiej na oryginal
przednie to patrze na grubosc klockow i czy plyn jest (wymienilem przewod hamulcowy na oplot bo mialem oryginal gumowy a moto z 1991) , tylne podobno starczaja na wiecznosc ;)
nie zakladam filtra
strzela
u mnie sie samo nie chowa ssanie
coś być musi do cholery za zakrętem ! O:-)
Soniak_87
Zmieniacz Żarówek
Posty: 55
Rejestracja: czw, 1 lip 2021, 23:33
Województwo: podkarpackie

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Soniak_87 »

Czy korzystaliście z pianki do opon w sprayu ? Warto to wozić ze sobą ?
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5659
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Dany »

Soniak_87 pisze: śr, 20 paź 2021, 16:50 Czy korzystaliście z pianki do opon w sprayu ? Warto to wozić ze sobą ?
Po zastosowaniu opona nie nadaje się do doczyszczenia ale przy niewielkich otworach daje szansę dojechania do domu.
Jeśli napełnisz i od razu jedziesz to jest również szansa że koło nie straci wyważenia i można będzie dojeździć oponę do końca.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: sky02 »

Pianka jest do opon bezdetkowych z tego co pamietam.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5659
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Dany »

sky02 pisze: czw, 21 paź 2021, 14:25 Pianka jest do opon bezdetkowych z tego co pamietam.
Tak, racja.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: sky02 »

Witam
Mam kilka pytań może głupich więc wybaczcie ale to mój pierwszy duży motocykl który bardzo mi się podoba i chciałbym małymi krokami robić tak aby służył mi jak najdłużej. Z czasem będę edytował post jeśli coś mi przyjdzie do głowy. Na dzień dzisiejszy proszę o porady.
1. Jak przygotowujecie Suzuki Savage na zimę ? ( Wykrecacie akumulator ? Przepalacie ? Moj będzie stał w bloku w garażu podziemnym nie ogrzewanym ale ciepło w nim pewnie przykryje pokrowcem)
Nie ma potrzeby wyciągać akumulatora jak nie ma tam temperatur ujemnych, odepnij tylko przewody. W środku zimy możesz go podpiąć pod prostownik i zobaczysz czy zeszło czy nie, w zależności ile ubyło to może jeszcze drugi raz na wiosnę trzeba będzie podpiąć. Nie przepalaj bo takie starty na zimno to katorga dla silnika a jak nie będziesz jeździł to go nawet nie zagrzejesz porządnie żeby olej wszystko przesmarował i jakaś woda która się wykropliła z atmosfery odparowała.
2. Czy spuszczać paliwo na zimę ?
Nie widzę potrzeby, potencjalnie bak skoroduje, lepiej dolać proporcjonalnie stabilizatora paliwa zimowego i zalać pod korek. Można spuścić z gaźników po zamknięciu kranika i zaciągnąć nowe ze stabilizatorem
3. Czy czyścicie bak ? ( Jeśli tak to czym ? Kupiłem motocykl i nie wiem co miał robione a co nie)
Z zewnątrz szmatką :D a w środku mam rdzę ale nie mam czasu kiedy to wytrawić i zakonserwować i żyje.
4. Przez zimę chce kupić dwie opony i zmienić na wiosnę co jeszcze przy okazji zlecić serwisowi do roboty do przeglądu a co mogę sam zrobić pod chmurką ?
Pod chmurką możesz zrobić wszystko jak nie pada i masz narzędzia. A tak serio jak masz nowe ale stare moto to sugeruje - wymiana oleju(może z płukanką lub dwoma, nowy filtr oleju, nowy płyn hamulcowy i odpowietrzenie. Sprawdzenie stanu tarczy i klocków z przodu i ewentualna wymiana, warto rozważyć w najbliższym czasie wymianę przewodu hamulcowego jak jest dalej oryginalny gumowy na stalowy oplot (gumowy jest do wymiany i tak co kilka lat) bo stary gumowy część energi zużywa na własną pracę a nie przenosi na klocki, jak ma oznaki sparcienia to już też niebezpiecznie, wymianę oleju w lagach (najlepiej było by je rozebrać i wymienić też panewki bo pewnie są od nowości ale samo wylanie starego, przepłukanie naftą i zalanie nowym zawsze warto zrobić. Sprawdzić stan łożysk w kołach, w główce ramy i w wahaczu i ewentualnie wymienić jak zużyte albo jak chcesz mieć spokój bo są oryginały dalej. Wymienić świece i sprawdzić przy okazji jej kolor. Wyczyścić i wyregulować gaźnik. Przesmarować linki typu sprzęgło, gaz i wyregulować luz. Wyregulować hamulec tylny. Wymieić sprzęgło jak ślizga. Wymienić/wyczyścić i naoleić filtr powietrza, wyregulować luzy zaworowe. To oczywiście lista full wypas ale sporo można zrobić samemu w zasadzie to wszystko. Jak nie znasz historii motocykla to prędzej czy później wszystko to będziesz musiał sprawdzić i zrobić. Część rzeczy i tak się robi cyklicznie typu gaźnik, hamulce linki, olej, świece to warto to zrobić poprostu żeby mieć pewność że jest świerze.
5. Jak zadbać i zregenerować chromy ?
Napastować :) aż zaczną świecić, ubytków nie uzupełnisz bo to jest chromowane aluminium i ciężko zlaleźć firmę która się tego podejmie i zagwarantuje dobry efekt.
6. Jak sprawdzić czy pas napędowy jest dobry ? Na co patrzeć ?
Nie miałem nigdy pasa to nie pomogę
7. Jak sprawdzić hamulce przednie oraz tylne czy nie wymagają wymiany ? ( Wg mnie jest ok ale wolę mieć pewność )
Przód - grubość klocków, grubość tarczy i czy nie bije lub nie jest wykrzywiona (w instrukcji są wszystkie wartości podane - tył powinien być znacznik zużycia szczęk, wyregulować i sprawdzić według instrukcji
8. Czy zakładacie filtr paliwa ?
Wydaje mi się że są filtry na kraniku w baku
9. Czy wam też strzela sporadycznie z tłumika ? (Częściej tylko jak kończy się paliwo)
Dobrze wyregulowany będzie sptrzelać przy nagłym zamknięciu gazu przy większej prędkości
10. Macie coś pozakładane czy wymyślone do licznika aby było w kilometrach a nie w milach ? (Uciążliwe takie przeliczanie na kilometry od tankowania do tankowania)
A poco to przeliczać, trzeba myśleć w milach. Ja resetuje licznik co tankowanie i wiem że w okolicy 105 mil będę się musiał przełączyć na rezerwę to jak mam 100 i widzę stację to tankuję, nie przeliczam tego na 160 km bo po co
11. Czy warto kupować pas na bak, frędzle na manetki, dźwignie oraz piórnik ? Będzie to fajnie wyglądać ? Teraz mam kufry bez frędzli tylko ćwieki.
Wiadomo nie wszystko na raz ale powolutku i do przodu z czasem.
Jeden lubi rude drugi blondynki o gustach się nie dyskutuje podobno. Twój motocykl to ma tobie sprawiać frajdę i się podobać.
12. Jak u was z ssaniem ? Ja muszę często trzymać ręką wysunięte bo samo się chowa.
Nie mam saważki to nie wiem u mnie jest inaczej ssanie
13. Obroty też macie ustawione na "oko" na "ucho" ?
Przenośnym obrotomierzami cyfrowym za kilkadziesiąt zł, zawijasz kabel o przewód do świecy i indukcyjnie liczy strzały. Jak nie chcesz kupować bo uważasz że ci się nie przyda to pamiętaj że tam ma być 1100 obortów bo to Japończyk a nie HD i ledwo pyrkanie. Za niskie wolno obroty będą powodować trudny rozruch, gaśnięcie na światłach i słabe smarowanie silnika
14. Co muszę jeszcze wiedzieć o nim na co zwracać uwagę ?
Szukaj jak masz wątpliwości w necie jest multum wiedzy do tego masz dostępne serwisówki, jak coś to pytaj na forum
15. Jaki uchwyt do telefonu polecacie ?
W poprzednim moto miałem GUB 9 PRO w wersji srebrnej i ładnie się komponował, kupiłem za grosze w Chinach, telefon też dobrze trzymał. Teraz nie mam nic i nie chce mieć.
Sorki za to być może głupie litanie które będzie z czasem edytowane ale chcę dbać o niego jak najdłużej dzięki.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Soniak_87
Zmieniacz Żarówek
Posty: 55
Rejestracja: czw, 1 lip 2021, 23:33
Województwo: podkarpackie

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Soniak_87 »

Jaki kask polecacie do Savage abym głupio nie wyglądał ? Proszę o przykłady, wiem bezpieczeństwo najważniejsze ale na jakiś z górnej półki mnie nie stać aktualnie a wiadomo to nie ścigacz tylko rekreacyjna jazda motocykl czarny.

Drugie pytanie czy wozicie dzieci ? W jakim wieku zaczynaliscie wozić dziecko ? Z przodu z tyłu ? Czy ktoś stosował te dodatkowe siedziska z pasami ? Fajne ale drogie :(
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: sky02 »

Ja córki nie wożę ale mam jedna nie tak jak mój brat który ma 3 i zapasowe ;) nie mam zaufania do innych ludzi. Może jak będzie mieć więcej lat. Wiem ze kiedyś się woziło i większość z nas w wieku mocno nieletnim sama jeździła ale trochę inny ruch i inne prędkości pojazdów wtedy były moim zdaniem.

Co do kasków to ja stawiam na bezpieczeństwo korcą mnie otwarte kaski ale jednak statystycznie przy uderzeniu w głowę najczęściej jest to szczeka.
Jak chcesz klasycznie to ja bym się zainteresował:
https://www.biltwellinc.com/collections/gringo - skorupa z tworzywa ale ładna stylistyka, jak nie nosisz okularów jak ja to w goglach fajnie będzie wyglądać, jest tez wersja z szybka.

https://www.cascosorigine.net/en/27-vega - stylówa na Bell Bullitt i skorupa z kompozytu.

To chyba jedyne sensowne kaski „stylizowane” poniżej 1000pln
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
bog54
Naciagacz Łańcucha
Posty: 186
Rejestracja: czw, 31 sty 2019, 15:58
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: kobyłka
Kontakt:

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: bog54 »

Z doświadczenia polecam L52 szczękowy , jest nie drogi sprawdził się w akcji , kask roztrzaskany ale moja głowa cała bez zadrapania
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
Soniak_87
Zmieniacz Żarówek
Posty: 55
Rejestracja: czw, 1 lip 2021, 23:33
Województwo: podkarpackie

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Soniak_87 »

Dzięki za wszystkie odpowiedzi :) ile płacicie mniej więcej za ubezpieczenie LS ? Pytam ponieważ mi wychodzi prawie 300zl wiadome każdy ma inną historię ubezpieczenia.
Soniak_87
Zmieniacz Żarówek
Posty: 55
Rejestracja: czw, 1 lip 2021, 23:33
Województwo: podkarpackie

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Soniak_87 »

Widzę, że większość savage ma kolanko czymś obwiązane chyba przed oparzeniami co to za taśma ? Co polecacie ?
Eddy70
The Real One
The Real One
Posty: 399
Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Tuchola
Otrzymane Polubienia: 2

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: Eddy70 »

https://allegro.pl/oferta/bandaz-termic ... 302bd1d7f6
Pewnie to coś takiego. Po co? Nie wiem. Żeby zakryć rdzę na kolanku? Mi osobiście się to nie podoba w klasycznych chopperach.. Gdybyś przerabiał na bobbera, to jeszcze ujdzie. Ale każdy ma swoją wizję.
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
wobli73

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: wobli73 »

Soniak_87 pisze: sob, 19 lut 2022, 09:06 Dzięki za wszystkie odpowiedzi :) ile płacicie mniej więcej za ubezpieczenie LS ? Pytam ponieważ mi wychodzi prawie 300zl wiadome każdy ma inną historię ubezpieczenia.
145 zł
Soniak_87 pisze: wt, 22 mar 2022, 08:35 Widzę, że większość savage ma kolanko czymś obwiązane chyba przed oparzeniami co to za taśma ? Co polecacie ?
Jak masz bardzo brzydkie kolanko to może jest sens. Poparzenia się o kolanko nie wyobrażam sobie przy normalnym użytkowaniu.
sky02
Prawa Ręka Mechanika
Posty: 354
Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
Otrzymane Polubienia: 4

Re: Kilka ogólnych pytań o Savage LS

Post autor: sky02 »

Generalnie w motosporcie się owija żeby zachować temperaturę spalin i przyspieszyć ich wylot w silnikach doładowanych.

W motocyklach z jednego może 2 powodów:
1 - aspekt wizualny, albo o ktoś lubi taką stylówe albo chce zakryć przebarwienia żołto-fioletowe w wydechu wyspawanym z nierdzewki (fabryczny lub markowy jest dwuściankowy i pochromowan na zewnątrz więc się nie przebarwia tak bardzo)
2 - Przy wydechu jednościankowym można sobie przypalić spodnie albo buta bardzo łatwo i to przed tym też chroni.

Przy okazji minimalnie zmienia to dźwięk bo trochę tłumi wysokie tony jak jest cały kolektor owinięty.

Jak chcesz się w to bawić i zrobić to dobrze to:
1. Jest to nie odwracalne bandaż wtapia się w kominy i nie da się ich przywrócić do stanu z przed
2. Jest ryzyko że po kilku latach w wdechu pojawi się rdza i wypalą dziur (raczej przy jednościankowym niż podwójnym) bo bandaz chłonie wodę i brud.
3. Dobrze się zastanów nad kolorem i czy na pewno ci się to podoba bo jak ze wszystkim można to zrobić spójnie i ze smakiem albo wiejski tuning,

Ja w jednym motocyklu owijałem bo mi się to podobało i moje rady:
1. Bandaż niezależnie od tego z jakiego materiału (bazalt, ceramika, szkło) blednie z czasem a biały robi się taki kremowy.
2. Zdejmij kominy i popsikaj wysokotemperaturową farba w sprawy w miejscu w którym będziesz owijał (izolacja od wody) d jakiegoś tam miejsca na końcu odciętego taśma malarską.
3. Zamocz bandaż w miednicy z wodą żeby nasiąknął ubierz rękawiczki jak drażni cię wełna mineralna na dłoniach.
4. Nawijaj od końca (tłumika) do cylindra, na zakładkę. W ten sposób brud wbijany z pędem w trakcie jazdy nie będzie wchodził pod bandaż.
5.Najpierw zrób jedno owinięcie po całej średnicy a potem zakładaj po 1-2cm. Mokry bandaż będzie trochę bardziej elastyczny i fajnie się naciągnie i ułoży. Zaciśnij metalową trytką jakieś 2 cm od końca początek. Nawijaj aż do miejsca gdzie chcesz skończyć i tam też zrób pełne owiniecie średnicy (oczywiście końcówki z tyłu żeby nie były widoczne i zaciśnij nierdzewną trytytką. Wcześniej dobrze przemyśc i mozę zaplanuj na sucho trudne miejsca typu łączenia czy pogrubienia/ zwężenia.
6. Poczekaj aż wyschnie.
7. Teraz dwie szkoły albo wypalasz bandaż najpierw a potem impregnujesz sprayem wysokotemperatrowym (kolor jak bandąż albo bezbarwny) albo odrazu psikasz i wypalasz.
8. Wypalanie będzie trwać długo i na początku będzie dymić i śmierdzieć jak cholera. Potem w trakcie jazdy jeszcze przez wiele kilometrów będzie śmierdzieć i dymić. ja raz jak zajechałem na stację i się zatrzymałem zatankować po mocnym ciśnięciu motocykla i nagrzaniu kominów dymiłem się jak bym mi się moto paliło. Jak bym postał dłużej i nie zapłacił orlen pay to by mnie gaśnicą zalali.
https://youtu.be/v2DwQTTxIj0 - masz fotę z dzieckiem wiec przypadkiem nie wypalaj tego pod domem bo to naprawdę śmierdzi jakby ktoś palił plastik zmieszany z żywicą.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
ODPOWIEDZ