Skonczylem - tylni blotnik GSX-R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Szybe przetestowalem dzis przyzwyczajajac warszawskich kierowcow do motocykli. W kazdym razie, nie bylo mi tak zimno bo cisnienie na ryj jest mniejsze. Niestety, nie moglem przetestowac przy wiekszych predkosciach, bo asfalt sliski przy odkreceniu pow. 8 tysi tylne kolo w ogole sie nie trzyma :(

W kazdym razie, do wygladu powoli zaczynam sie przyzwyczajac i juz mnie tak nie "razi" jak za pierwszym razem.

O amorku pomysle, jak najbardziej, ale chwilowo skoczyla sie kasa :)
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
studi

Post autor: studi »

no wreszcie jakas konstruktywna odpowiedz :wink:
bo narazie wypowiedzi były tendencyjne i w stylu upodobań,co oczywiście nie podlega dyskusji ale jest dalekie od profesionalu...

jeśli szyba racingowa bylaby zla- to by jej nie robiono :wink: gwarantuję satysfakcję przy prędkościach pow. 200 km/h
Pit

Post autor: Pit »

EvilD,

Przedmi blotnik jest piekny, nie potrzeba wiecej komentarza. Co do szyby, uwazam ze motor nic nie stracil ze linii 'super-sport' a komfort jazdy przy predkosciach w poblizu i powyzej 200km/h bedzie znaczaca inny - zwlaszcza jezeli podroz trwa dluzej niz 15minut :D Zreszta masz oryginal wiec w kazdej chwili szybe mozesz przelozyc.

Pozdrawiam,
Pit
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Dzis juz konkretnie przetestowalem co i jak ze zmianami i mialem okazje na goraco porownac wszystkie wprowadzone modyfikacje z identyko motocyklem Emila, tyle ze bez zadnych jeszcze przerobek. Wydech bez komentarza, uroda dodatkow karbonowych tez..., ale nawet Emil stwierdzil ze pochylenie moto do przodu + nowe ustawienia zawiasow = wieksza stailnosc w zakrecie. Fajowo. Dodatkowo szyba chroni sporo lepiej i juz teraz nie zamienilbym jej na oryginal, na ktorym dzis przy okolo 170km/h ostro juz wialo. Podejrzewam, ze dalej byloby gorzej, ale sprzecik Emila jest jeszcze na dotarciu i nie mozna tak dociskac. Na koniec hebelki, ktore sa po prostu 2-ma roznymi swiatami po wymianie na oplot... coz, dzisial mi sie micha rozszerzyla od ucha do ucha.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
ODPOWIEDZ