GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
Moderator: bohas
GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
Sprawa od wczoraj wygląda następująco - albo ssanie jest cały czas włączone a dźwigienka w obie strony chodzi lekko (linka na odcinku dźwigienka-wejście pod bak przesuwa się w pancerzu), albo żeby było śmieszniej-ssania nie da się włączyć a dźwigienka również chodzi lekko w obie strony. Baku jeszcze nie ściągałem bo nie miałem czasu, gdzie tu szukać problemu? Linka poluzowała przy gaźnikach? Kompletnie nie wiem jak to tam jest zrobione...
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
Który rocznik sprzęta ??
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
moto jest z 2001 r, posiada normalną dxwigienkę ssania (wiem że Bandit z tego rocznika miał już chyba ssanie automatyczne) a na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że dźwigienka rusza się tylko ok. 1 cm, tyle ile jest luzu linki, ssanie jest wyłączone i nie mogę go włączyć, wygląda dosłownie jakby coś przy gaźnikach przymarzło
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
Próbowałem coś znaleźć w necie ale niestety trafiłem tylko na TO
Niestety nie widać tu jak poprowadzona jest linka ssania.
Niestety nie widać tu jak poprowadzona jest linka ssania.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 43
- Rejestracja: wt, 10 maja 2005, 13:38
- Województwo: -
- Lokalizacja: Wawa/Bielsk Podl
- Kontakt:
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
...witam, musisz zdjąć zbiornik wtedy będziesz widział całą linkę , na 2gim końcu przy gaźnikach masz listwę za pomocą której są połączone gaźniki z linką. Mniej więcej po środku gaźników jest zamocowana linka na sprężynce. Obstawiam że sprężynka lub linka jest uszkodzona , ale przekonasz się jak zdejmiesz zbiornik ...pozdro...
954RR tel.790021018
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
Lech sory ale trochę mnie rozbawiłeś swoim postem .
AdamOSA
Podpowiedzi :
- nie musisz w całości ściągać owiewek , poluzuj tylko górne mocowania , jak masz pełen bak to fantastycznie jakbyś miał kogoś do pomocy do odchylania owiewek , jak już zdejmiesz rurkę przelewu to nie leć z radości z tym bakiem bo jeszcze musisz odpiąć czujnik poziomu paliwa , zobacz jak masz linkę położoną pod czy nad rozpórką przykręcaną do ramy w poprzek pod bakiem . Przy zakładaniu baku jeżeli masz przelatany sprzet mogą cię doprowadzić do szewskiej pasji plastikowe osłony na górnych krawędziach owiewki ( lepiej je troszkę podkleić jeżeli są luźne )
Podpowiem Ci ... Problem jest w tym że nie masz czasu . Musisz go poprostu go znaleść . Jak zdejmiesz bak ( 15min ) to wszystko się wyjaśni .Lech pisze:Baku jeszcze nie ściągałem bo nie miałem czasu, gdzie tu szukać problemu?
AdamOSA
Podpowiedzi :
- nie musisz w całości ściągać owiewek , poluzuj tylko górne mocowania , jak masz pełen bak to fantastycznie jakbyś miał kogoś do pomocy do odchylania owiewek , jak już zdejmiesz rurkę przelewu to nie leć z radości z tym bakiem bo jeszcze musisz odpiąć czujnik poziomu paliwa , zobacz jak masz linkę położoną pod czy nad rozpórką przykręcaną do ramy w poprzek pod bakiem . Przy zakładaniu baku jeżeli masz przelatany sprzet mogą cię doprowadzić do szewskiej pasji plastikowe osłony na górnych krawędziach owiewki ( lepiej je troszkę podkleić jeżeli są luźne )
Ostatnio zmieniony pn, 12 sty 2009, 20:30 przez AdamOSA, łącznie zmieniany 2 razy.
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Re: GSX-750 - jak się dobrać do ssania?
:lol:
AdamOSA, na całe szczęście owiewki w moim sprzęcie żadnej nie uświadczysz bo to nie jajko, a średnia Inazuma, i bak mam prawie jak w WSK Zabrałem się w koncu do roboty, ściągnąłem bak i okazało się że cały problem leżał w lince, po prostu się zapiekła w fajce z tego końca przy gaźnikach. Wsadziłem ją na 2 dni w benzynę a potem zaaplikowałem olej samopenetrujący czy jak się ta mikstura nazywa. W rezultacie linka może nie chodzi tak jak nowa, ale jest dużo lepiej niż wcześniej zanim było OK i mam nadzieję że trochę jeszcze posłuży, zawsze to chyba lepiej niż nowa podróba z allegro. Dzięki wszystkim braciom za pomoc!
EDIT mod.: Scalilem posty zeby niebylo ze jeden pod drugim
AdamOSA, na całe szczęście owiewki w moim sprzęcie żadnej nie uświadczysz bo to nie jajko, a średnia Inazuma, i bak mam prawie jak w WSK Zabrałem się w koncu do roboty, ściągnąłem bak i okazało się że cały problem leżał w lince, po prostu się zapiekła w fajce z tego końca przy gaźnikach. Wsadziłem ją na 2 dni w benzynę a potem zaaplikowałem olej samopenetrujący czy jak się ta mikstura nazywa. W rezultacie linka może nie chodzi tak jak nowa, ale jest dużo lepiej niż wcześniej zanim było OK i mam nadzieję że trochę jeszcze posłuży, zawsze to chyba lepiej niż nowa podróba z allegro. Dzięki wszystkim braciom za pomoc!
EDIT mod.: Scalilem posty zeby niebylo ze jeden pod drugim