GSX-750 - Wydłubany wydech
Moderator: bohas
GSX-750 - Wydłubany wydech
Moja Inazuma ma pusty wydech-to sprawka poprzedniego właściciela bo jego zdaniem wcześniej moto brzmiało jak skuter. Teraz ładnie basowo porykuje, ale zastanawiam się czy to zdrowo dla silnika? W sumie to nie dwusuw - kiedyś znajomy zrobił taki numer w Czeskim Motorze i maszyna po jakimś czasie wypluła pierścienie
ale proszę o zdanie czy mogę tak jeździć czy też lepiej zakupić oryginalny wydech?
-
- Moderator
- Posty: 4341
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 19
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
na pewno dla zdrowia swojego i otoczenia lepiej normalny wydech zamontowac, co do zdrowia silnika to raczej na pewno stracil mocy, ale zeby az cos sie mialo popsuc to nie wiem
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
Na dole na pewno stracil. Pewnie cos zyskal na samej gorze.Lech pisze:hmm, stracił mocy?
-
- Moderator
- Posty: 4341
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 19
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
nic nie zyskal bo zmienily sie cisnienia i sposob spalania, zeby zachowac/zwiekszyc moc od takiej operacji nalezy zmienic sklad mieszanki/mapy zaplonu pod nowy uklad
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Moderator
- Posty: 2204
- Rejestracja: pn, 2 lip 2007, 17:47
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Cannock UK
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
Nie powinno to być trudne większość zmienia na inneLech pisze:Chalera, zatem trzeba będzie poszukać oryginalnej rury...
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
No dobrze, a zatem jak wygląda sytuacja gdy zakłada się akcesoryjny wydech? On nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika? Tak w ogóle to może nie mam porównania ale wydaje mi się że moja maszynka zasuwa całkiem nieźle, kolega ma jajko 600 i wypada ono dużo bladziej
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
Prawidlowo tak jak Emil napisal przy zakupie wydechu powinno sie wystroic mape, badz mapy zaplonu korzystajac z zewnetrznego komputera zwanego "swinia", lub przeprogramowac fabryczny eprom. Pierwsza opcja, drozsza ale wygodniejsza ze wzgledu iz prostym ruchem mozna motocykl doprowadzic do serii, a "swinie" w miare mozliwosci przelozyc do drugiego motocykla.
Ja w K.... mialem uklad paliwowy zestrojony z wydechem, pozwolilo to na unikniecie efektu cofania spalin i plynne przyspieszanie w calym zakresie obrotow, odciecie przeniesione na 15 000 pomimo iz fabryka dala tylko 13 000 obrotow co bylo glupota. Przy 13 000 po odpuszczeniu gazu efekt "marchewki z wydechu". Znajomi zrobili to w trakcie przegladu w ramach prezentu wiec nie znam kosztow strojenia motocykla.
Ja w K.... mialem uklad paliwowy zestrojony z wydechem, pozwolilo to na unikniecie efektu cofania spalin i plynne przyspieszanie w calym zakresie obrotow, odciecie przeniesione na 15 000 pomimo iz fabryka dala tylko 13 000 obrotow co bylo glupota. Przy 13 000 po odpuszczeniu gazu efekt "marchewki z wydechu". Znajomi zrobili to w trakcie przegladu w ramach prezentu wiec nie znam kosztow strojenia motocykla.
-
- Moderator
- Posty: 4341
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 19
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
hamownia ze strojeniem 100-500zl, strojenie "na oko" to wiesz..Dread pisze: Znajomi zrobili to w trakcie przegladu w ramach prezentu wiec nie znam kosztow strojenia motocykla.
akcesoryjny wydech (a scislej mowiac koncowka pewnie sama) jest przewidziany pod konkretny model i tak zaprojektowana zeby nie rozrabiac a nawet cos pomoc (zwykle ok. 5-10KM na samej koncowce)Lech pisze:No dobrze, a zatem jak wygląda sytuacja gdy zakłada się akcesoryjny wydech? On nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika? Tak w ogóle to może nie mam porównania ale wydaje mi się że moja maszynka zasuwa całkiem nieźle, kolega ma jajko 600 i wypada ono dużo bladziej
a co do jajka.. no ja rozumiem ze 3 piecdziesiatki to wydaje sie malo, ale obiektywnie patrzac to jest 25% roznicy
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: GSX-750 - Wydłubany wydech
Nie szukaj oryginalu bo rzeczywiscie dzwiekiem nie powala. Poszukaj koncowki dedykowanej pod silnik 750cm i tyle.Lech pisze:Chalera, zatem trzeba będzie poszukać oryginalnej rury...
A jesli chcesz byc pewien ze nie zaszkodziles silnikowi (malo prawdopodobne) to zabierz Inke na hamownie, zainwestuj w bardziej przelotowy filtr powietrza i dynojety. Po wyregulowaniu powinienes poczuc roznice :twisted: