GSX-750 - Wydłubany wydech

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Lech

GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Lech »

Moja Inazuma ma pusty wydech-to sprawka poprzedniego właściciela bo jego zdaniem wcześniej moto brzmiało jak skuter. Teraz ładnie basowo porykuje, ale zastanawiam się czy to zdrowo dla silnika? W sumie to nie dwusuw - kiedyś znajomy zrobił taki numer w Czeskim Motorze i maszyna po jakimś czasie wypluła pierścienie :) ale proszę o zdanie czy mogę tak jeździć czy też lepiej zakupić oryginalny wydech?
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4341
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 19

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Emil »

na pewno dla zdrowia swojego i otoczenia lepiej normalny wydech zamontowac, co do zdrowia silnika to raczej na pewno stracil mocy, ale zeby az cos sie mialo popsuc to nie wiem
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Lech

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Lech »

hmm, stracił mocy?
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: figer »

Lech pisze:hmm, stracił mocy?
Na dole na pewno stracil. Pewnie cos zyskal na samej gorze.
ObrazekObrazek
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4341
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 19

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Emil »

nic nie zyskal bo zmienily sie cisnienia i sposob spalania, zeby zachowac/zwiekszyc moc od takiej operacji nalezy zmienic sklad mieszanki/mapy zaplonu pod nowy uklad
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Lech

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Lech »

Chalera, zatem trzeba będzie poszukać oryginalnej rury...
ERIC
Moderator
Moderator
Posty: 2204
Rejestracja: pn, 2 lip 2007, 17:47
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Cannock UK

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: ERIC »

Lech pisze:Chalera, zatem trzeba będzie poszukać oryginalnej rury...
Nie powinno to być trudne większość zmienia na inne :)
GSX R 600==> Hayabusa K7 ==> 2 letni brak :moto: teraz K1600GTL L3
email i.wojtakowskimałpabtinternet.com
kom.+447588750375
Obrazek Nowe hobby
Lech

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Lech »

No dobrze, a zatem jak wygląda sytuacja gdy zakłada się akcesoryjny wydech? On nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika? Tak w ogóle to może nie mam porównania ale wydaje mi się że moja maszynka zasuwa całkiem nieźle, kolega ma jajko 600 i wypada ono dużo bladziej
Dread

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Dread »

Prawidlowo tak jak Emil napisal przy zakupie wydechu powinno sie wystroic mape, badz mapy zaplonu korzystajac z zewnetrznego komputera zwanego "swinia", lub przeprogramowac fabryczny eprom. Pierwsza opcja, drozsza ale wygodniejsza ze wzgledu iz prostym ruchem mozna motocykl doprowadzic do serii, a "swinie" w miare mozliwosci przelozyc do drugiego motocykla.

Ja w K.... mialem uklad paliwowy zestrojony z wydechem, pozwolilo to na unikniecie efektu cofania spalin i plynne przyspieszanie w calym zakresie obrotow, odciecie przeniesione na 15 000 pomimo iz fabryka dala tylko 13 000 obrotow co bylo glupota. Przy 13 000 po odpuszczeniu gazu efekt "marchewki z wydechu". Znajomi zrobili to w trakcie przegladu w ramach prezentu wiec nie znam kosztow strojenia motocykla.
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4341
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 19

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Emil »

Dread pisze: Znajomi zrobili to w trakcie przegladu w ramach prezentu wiec nie znam kosztow strojenia motocykla.
hamownia ze strojeniem 100-500zl, strojenie "na oko" to wiesz..
Lech pisze:No dobrze, a zatem jak wygląda sytuacja gdy zakłada się akcesoryjny wydech? On nie ma negatywnego wpływu na pracę silnika? Tak w ogóle to może nie mam porównania ale wydaje mi się że moja maszynka zasuwa całkiem nieźle, kolega ma jajko 600 i wypada ono dużo bladziej
akcesoryjny wydech (a scislej mowiac koncowka pewnie sama) jest przewidziany pod konkretny model i tak zaprojektowana zeby nie rozrabiac a nawet cos pomoc (zwykle ok. 5-10KM na samej koncowce)
a co do jajka.. no ja rozumiem ze 3 piecdziesiatki to wydaje sie malo, ale obiektywnie patrzac to jest 25% roznicy ;)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Pit

Re: GSX-750 - Wydłubany wydech

Post autor: Pit »

Lech pisze:Chalera, zatem trzeba będzie poszukać oryginalnej rury...
Nie szukaj oryginalu bo rzeczywiscie dzwiekiem nie powala. Poszukaj koncowki dedykowanej pod silnik 750cm i tyle.
A jesli chcesz byc pewien ze nie zaszkodziles silnikowi (malo prawdopodobne) to zabierz Inke na hamownie, zainwestuj w bardziej przelotowy filtr powietrza i dynojety. Po wyregulowaniu powinienes poczuc roznice :twisted:
ODPOWIEDZ