Witam serdecznie,
Bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie rady przy zakupie gixera K6: na co zwracac szczegolna uwage, czego i gdzie szukac sluchajac silnika, ktory bieg przeciagnac do czerwonego sprawdzajac skrzynie, ktore elementy byly/sa najbardziej awaryjne, co i po jakim przebiegu powinno byc wymienione, itd. Oczywiscie sporo znalazlem w sieci, ale rady od uzytkowanikow sa najlepsze.
Dzieki!
GSX-R 1000 K6 - na co zwrocic uwage przy zakupie?
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: GSXR 1000 K6 - na co zwrocic uwage przy zakupie?
Witam
Mam takową maszynę jak wiesz.
Więc cóż, na co zwrócić uwagę poza standardowym przeglądem jaki się robi przy zakupie każdego moto, przygody połamańce i takie tam.
Więc podstawowa sprawa, szła seria w której ramy pękały jest to na spawach po bokach przy łączeniu profili polecam popytać i pooglądać jak się ma coś co reaguje na pęknięcia jakieś psikadło co barwi się czy jakoś tak to polecam. Cóż jeszcze, można oglądnąć czy występują luzy na przednich tarczach też to się spotkało w tym ustrojstwie i cóż pękał też stelaż czaszy od prawej strony przy mocowaniu śrub.
Możesz jeszcze poprzyglądać się osłonom air box-ów tam łatwo wyczytać przygody ciężko spasować sitka ochronne. CO jeszcze...?
Oglądaj spinki są dość słabe i się wycierają robią się luzy jeśli za luźne zobacz jaki przebieg powinien już być spory?
Uszczelniacze lubią w tym modelu też wyskoczyć zobacz nie da się wymienić nie rozkręcając lag od góry więc powinny być na nich choć minimalne ślady. Jeśli wyskoczyły to wiesz jaka przyczyna hehe
Ogólnie sprzęt bezawaryjny nigdy nic poza tym nie słyszałem sam zaś się z tym nie spotkałem u siebie. Studiemy ponoć stelaż czaszy właśnie pękł ale czy tak sam z siebie to nie wiem, myślę że nie.
generalnie polecam sprzęta jestem baaaaardzo zadowolony poważnie jak sobie wyszykujesz tak jak chcesz, wiesz pierdołki plastiki uszczelki takie gładzenie z wyglądu, no może poza tarczami i ramą jeśli, zaznaczam jeśli, coś będzie i kupisz to sprzęt jest przezajefajny aaaaaa z power commanderem i K&N kobie dupy nowym sprzętom jak rowerkom z placu zabaw.
Pozdrawiam i udanych zakupów.
PS aaa silnik od kiedy mam gixy nic nigdy ani tyk tyk ani stuk puk czy kle kle
Mam takową maszynę jak wiesz.
Więc cóż, na co zwrócić uwagę poza standardowym przeglądem jaki się robi przy zakupie każdego moto, przygody połamańce i takie tam.
Więc podstawowa sprawa, szła seria w której ramy pękały jest to na spawach po bokach przy łączeniu profili polecam popytać i pooglądać jak się ma coś co reaguje na pęknięcia jakieś psikadło co barwi się czy jakoś tak to polecam. Cóż jeszcze, można oglądnąć czy występują luzy na przednich tarczach też to się spotkało w tym ustrojstwie i cóż pękał też stelaż czaszy od prawej strony przy mocowaniu śrub.
Możesz jeszcze poprzyglądać się osłonom air box-ów tam łatwo wyczytać przygody ciężko spasować sitka ochronne. CO jeszcze...?
Oglądaj spinki są dość słabe i się wycierają robią się luzy jeśli za luźne zobacz jaki przebieg powinien już być spory?
Uszczelniacze lubią w tym modelu też wyskoczyć zobacz nie da się wymienić nie rozkręcając lag od góry więc powinny być na nich choć minimalne ślady. Jeśli wyskoczyły to wiesz jaka przyczyna hehe
Ogólnie sprzęt bezawaryjny nigdy nic poza tym nie słyszałem sam zaś się z tym nie spotkałem u siebie. Studiemy ponoć stelaż czaszy właśnie pękł ale czy tak sam z siebie to nie wiem, myślę że nie.
generalnie polecam sprzęta jestem baaaaardzo zadowolony poważnie jak sobie wyszykujesz tak jak chcesz, wiesz pierdołki plastiki uszczelki takie gładzenie z wyglądu, no może poza tarczami i ramą jeśli, zaznaczam jeśli, coś będzie i kupisz to sprzęt jest przezajefajny aaaaaa z power commanderem i K&N kobie dupy nowym sprzętom jak rowerkom z placu zabaw.
Pozdrawiam i udanych zakupów.
PS aaa silnik od kiedy mam gixy nic nigdy ani tyk tyk ani stuk puk czy kle kle
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Re: GSXR 1000 K6 - na co zwrocic uwage przy zakupie?
Dzieki! Wlasnie o taki komentarz mi chodzilo.
Seria z pekajacymi ramami to oczywiscie podstawowa kwestia. W UK dealerzy wezwali na kontrole wszystkie gixery, nie tylko pechowa serie, i generalnie egzemplarze z podejrzeniem pekania mialy wymienione ramy, a wszystkie pozostale dostaly wzmocnienia. Moto ktore mam ogladac/kupic w sobote ma wlasnie takie wzmocnienie, wiec teoretycznie nie bylo w 'pechowej serii'. Wlasciciel przyznal mi sie wczoraj ze do wymiany sa uszczelki na lagach, wiec wyglada na to ze lubil stawiac moto na gume i 'twardo ladowac' co troche mnie martwi... do tego 'podobno' zaliczyl glebe parkingowa i sa male rysy po lewej stronie. A wszystko z powodu jakiejs choroby biodra, przez co nie podparl sie noga na czas i upadl. 'Podobno' z powodu tej choroby nie bedzie mogl juz jezdzic motorem, wiec w cenie oddaje rowniez kask, kurtki, buty, podnosniki... Cala ta historia sprawia ze jestem mocno podejrzliwy co do faktycznego stanu motocykla. Pewnie skonczy sie tak ze zabiore moto na badania do serwisu Suzuki z ktorego korzystam od lat, bo wiem ze nic im nie umknie
Seria z pekajacymi ramami to oczywiscie podstawowa kwestia. W UK dealerzy wezwali na kontrole wszystkie gixery, nie tylko pechowa serie, i generalnie egzemplarze z podejrzeniem pekania mialy wymienione ramy, a wszystkie pozostale dostaly wzmocnienia. Moto ktore mam ogladac/kupic w sobote ma wlasnie takie wzmocnienie, wiec teoretycznie nie bylo w 'pechowej serii'. Wlasciciel przyznal mi sie wczoraj ze do wymiany sa uszczelki na lagach, wiec wyglada na to ze lubil stawiac moto na gume i 'twardo ladowac' co troche mnie martwi... do tego 'podobno' zaliczyl glebe parkingowa i sa male rysy po lewej stronie. A wszystko z powodu jakiejs choroby biodra, przez co nie podparl sie noga na czas i upadl. 'Podobno' z powodu tej choroby nie bedzie mogl juz jezdzic motorem, wiec w cenie oddaje rowniez kask, kurtki, buty, podnosniki... Cala ta historia sprawia ze jestem mocno podejrzliwy co do faktycznego stanu motocykla. Pewnie skonczy sie tak ze zabiore moto na badania do serwisu Suzuki z ktorego korzystam od lat, bo wiem ze nic im nie umknie
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: GSXR 1000 K6 - na co zwrocic uwage przy zakupie?
Myślę że to najlepsze rozwiązanie jakie może być a jak się zadeklarują i zrobią potem co nie zobaczą :roll: to już w ogóle suuuper. Poważnie to dobrze by wystawili kwit w którym oświadczą, że stan techniczny maszyny jest zgodny z oświadczeniem sprzedającego lub nie.Pit pisze: Pewnie skonczy sie tak ze zabiore moto na badania do serwisu Suzuki z ktorego korzystam od lat, bo wiem ze nic im nie umknie
Pozdrawiam i życzę powodzenia w zakupie
PS jeśli dodaje cokolwiek warto brać zawsze to w promocji a podejrzliwym trzeba być zawsze jak się kupuje maszynę.
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/