wiadomo jakiej marki to forum wiec (jak w tytule)
podzielę się pomysłem jaki pewnego razu przyszedł mi do głowy,
może przyczyni się do wykonania innej konstrukcji w innych
modelach Suzuki gdzie w świetle postępu konstrukcje są maksymalnie
odchudzane, mogą przysporzyć problemu z zapakowaniem na
wypady i doprowadzić do trwałych uszkodzeń elementów
lakierowanych jak również małej stabilności przewożonego bagażu,
prototyp był zamontowany na moto podczas rozpoczęcia BS,
zdał egzamin w 99% lecz jak to w "praniu" wychodzi nie ma
róży bez kolcy, uległ kilku modyfikacją i efekt jest teraz w 100% ok,
w całości stal (KO) wiec nie wymaga żadnej obsługi, teoretycznie
wieczny a praktycznie wiadomo
ps. z założenia było używanie GIxA do turystyki
na kilka wypadów moto konstrukcyjne stworzonego do tego celu
foto :photo: TU plus to brak ingerencji w konstrukcje moto wykorzystujemy fabryczne miejsca
aaaa i jeszcze jedno konstrukcja pasuje do Suzuki GSX-R k6-k9 600/750
w modelu k6/k7 małe trudności w dostępie do zamka w ogonie !!