Witam
Mam wielka prośbę jak by ktos spojrzał fachowym okiem na ten motorek i powiedział czy cena jest dobra za ta jednostke;]
Moze ktos bedzie przejezdzal było by miło jak by ktos obejrzal na zywo i przekazał info o tym motorku.Z góry dzięki
http://moto.allegro.pl/item801229013_su ... _1000.html
GSX-R 1000 do obejrzenia
Moderator: kicek
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: Suzuki GsxR 1000
handel... więc sie trzeba targować:D a przede wszystkim dokładnie obejrzeć...
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
Re: Suzuki GsxR 1000
Rostwór pisze:handel... więc sie trzeba targować:D a przede wszystkim dokładnie obejrzeć...
O tym własnie pisze...
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 528
- Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Augsburg/Gliwice
Re: Suzuki GsxR 1000
hej,
zadbany czy odpicowany - lampa przednia jesli nie jest zafoliowana tylko pomalowana trzeba ja wymienic lub zmywac jakos ta wiejska farbe zeby przeszedl kolejny przeglad lub uniknac mandatu (jesli to anglik to tak czy siak trzeba ja wymienic), brak lusterek - tez koszta, tylna felga prawdopodobnie malowana lub wymieniana (oryginal jest bardziej matowy). Akcesoryjne tarcze hamulcowe i sety. Sporo opuszczony na lagach z przodu (lepiej w winkle gorzej na proste - ustawiania potorowe?) klamki jeszcze akcesoryjne wydech i szyba. Nikt nie zaklada tylu akcesorii i nie oddaje za darmo. Trzeba mu sie dokladnie przyjrzec ale z bliska. Czy ograniczniki w polce nie sa pogiete i czy nie ma odkcztalcen w ich punktach kontaktu na ramie. Cena ogolnie atrakcyjna. Luknij sobie na mobile.de dla porownania ile kosztuja podobne moungi ktos sprowadzil i jeszcze na tym zarobil. Dzwiek silnika jest wazny nie powino byc zadnych niepokojacych dzwiekow. I fachowa kontrola ramy bo w tych modelach pekaja nadwyrezone - po dzwonie lub po nieumiejetnych ladowania po lataniu na kole. Jesli jest cala to mozna zalozyc bezplatnie specjalne wzmocnienie (poza PL) czyli wycieczka np do DE. Tyle dodatkow a brak Crash padow - dziwne - sprawdzic czy nie zostaly zdemontowane po szlifie. Kontrola chlodnic - czy nie maja dziwnie powyginanych lamelek lub calego korpusu, czy uchwyty od owiewek nie sa poklejone. Naped po zakresie do regulacji wyglada na nowy. Wszystkie motocykle sprzedaje jako PILNE no ciekawe Zapomnial wpisac przebieg. Poza ogledzinami motocykla warto przyjrzec sie sprzedajacemu czy zbytnio nie cffaniaczy.
Przydatne linki:
http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf - rama
http://gsx-r1000.ruhrpott-gixxer.de/ - nry VIN i inne ciekawe rzeczy
http://www.suzuki-moto.pl/instrukcje/k6/gsx-r1000k6.pdf instrukcja obslugi.
Pozdro
zadbany czy odpicowany - lampa przednia jesli nie jest zafoliowana tylko pomalowana trzeba ja wymienic lub zmywac jakos ta wiejska farbe zeby przeszedl kolejny przeglad lub uniknac mandatu (jesli to anglik to tak czy siak trzeba ja wymienic), brak lusterek - tez koszta, tylna felga prawdopodobnie malowana lub wymieniana (oryginal jest bardziej matowy). Akcesoryjne tarcze hamulcowe i sety. Sporo opuszczony na lagach z przodu (lepiej w winkle gorzej na proste - ustawiania potorowe?) klamki jeszcze akcesoryjne wydech i szyba. Nikt nie zaklada tylu akcesorii i nie oddaje za darmo. Trzeba mu sie dokladnie przyjrzec ale z bliska. Czy ograniczniki w polce nie sa pogiete i czy nie ma odkcztalcen w ich punktach kontaktu na ramie. Cena ogolnie atrakcyjna. Luknij sobie na mobile.de dla porownania ile kosztuja podobne moungi ktos sprowadzil i jeszcze na tym zarobil. Dzwiek silnika jest wazny nie powino byc zadnych niepokojacych dzwiekow. I fachowa kontrola ramy bo w tych modelach pekaja nadwyrezone - po dzwonie lub po nieumiejetnych ladowania po lataniu na kole. Jesli jest cala to mozna zalozyc bezplatnie specjalne wzmocnienie (poza PL) czyli wycieczka np do DE. Tyle dodatkow a brak Crash padow - dziwne - sprawdzic czy nie zostaly zdemontowane po szlifie. Kontrola chlodnic - czy nie maja dziwnie powyginanych lamelek lub calego korpusu, czy uchwyty od owiewek nie sa poklejone. Naped po zakresie do regulacji wyglada na nowy. Wszystkie motocykle sprzedaje jako PILNE no ciekawe Zapomnial wpisac przebieg. Poza ogledzinami motocykla warto przyjrzec sie sprzedajacemu czy zbytnio nie cffaniaczy.
Przydatne linki:
http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf - rama
http://gsx-r1000.ruhrpott-gixxer.de/ - nry VIN i inne ciekawe rzeczy
http://www.suzuki-moto.pl/instrukcje/k6/gsx-r1000k6.pdf instrukcja obslugi.
Pozdro
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GSX-R 1000
na zdjeciach szczegolnie w takim rozmiarze to srednio ocenic mozna stan rzeczywisty
suzinas - jest lusterko z lewej, czyli starczy
stawiam na potorowy, ale dziwne te sety sa
a teraz leci tam gdzie powinien, mam nadzieje ze wojewodztw nie pomylilem, ale nie wiem ktory to Tarnow jest
suzinas - jest lusterko z lewej, czyli starczy
stawiam na potorowy, ale dziwne te sety sa
a teraz leci tam gdzie powinien, mam nadzieje ze wojewodztw nie pomylilem, ale nie wiem ktory to Tarnow jest
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal