Sport - Suzuki
Moderator: Emil
Sport - Suzuki
Witam,
i o poradę małą pytam . GSF 600S już mi ciutkę nie wystarcza. Zamierzam na wiosnę zakupić plastyyka. Co możecie doradzić ?? Czy po dosiadaniu 600 zakupić 750, czy 900?? I jaki model? Kasa do 20 000PLN i raczej z zagranicy chcę ściągać niż u nas kupować.
Z góry dzięx za opinie
pozdro
jarek
i o poradę małą pytam . GSF 600S już mi ciutkę nie wystarcza. Zamierzam na wiosnę zakupić plastyyka. Co możecie doradzić ?? Czy po dosiadaniu 600 zakupić 750, czy 900?? I jaki model? Kasa do 20 000PLN i raczej z zagranicy chcę ściągać niż u nas kupować.
Z góry dzięx za opinie
pozdro
jarek
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
witaj
nie musisz zmieniac pojemnosci, np.gsxer600 ma i tak prawie dwa razy wiecej koni niz masz teraz,ale patrzac z innej strony..urzywany motor nie wiadomo od kogo wiec im wiekszy silnik tym ciezej cos mu zrobic i napewno wytzryma wiekszy przebieg...wiec kupuj litra;)...tylko wiem ze to nie ta kasa;(
nie musisz zmieniac pojemnosci, np.gsxer600 ma i tak prawie dwa razy wiecej koni niz masz teraz,ale patrzac z innej strony..urzywany motor nie wiadomo od kogo wiec im wiekszy silnik tym ciezej cos mu zrobic i napewno wytzryma wiekszy przebieg...wiec kupuj litra;)...tylko wiem ze to nie ta kasa;(
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
hej,
postaram się sorecyzować,
mianowicie:
1, po pierwse czy 600, 750, 1000
2, jeśli 750 to czy SRAD czy inny?
3. jeśli gsxr to jaki (pojemność, roczik, cenę podałem do jakiej kwoty)
4. jesli gsrx yo czy nei cebra np?
5. na którym jest najwygodniejsza pozycja (moje gabaryty, 185 cm, i 90 kg)?
po porstu nie wiem jakie moto sobie dobrać, Bandit za mały, za delikatnie oddaje moc, no i na dwie osoby ciut za mały, w B-1200 to wiem, że generalnei tylko lepszy dół będzie miał no i może na dwie osoby na dłuższe trasy wystarczy.
dzięki
i pozdro
postaram się sorecyzować,
mianowicie:
1, po pierwse czy 600, 750, 1000
2, jeśli 750 to czy SRAD czy inny?
3. jeśli gsxr to jaki (pojemność, roczik, cenę podałem do jakiej kwoty)
4. jesli gsrx yo czy nei cebra np?
5. na którym jest najwygodniejsza pozycja (moje gabaryty, 185 cm, i 90 kg)?
po porstu nie wiem jakie moto sobie dobrać, Bandit za mały, za delikatnie oddaje moc, no i na dwie osoby ciut za mały, w B-1200 to wiem, że generalnei tylko lepszy dół będzie miał no i może na dwie osoby na dłuższe trasy wystarczy.
dzięki
i pozdro
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Hmmm... Jeśli chodzi o CBR coś tam RR to chyba nie ta strona nie te forum natomiast GSXR to OK mam go sam , będziesz zadowolony a jaką pojemność to wymyśl sam czego naprawdę chcesz?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
hejka,
hmmm co do cebry to chyba nie dokonca, wydaje mi się iż każdy kto kupił gsxr'a zastanawiał się właśnie nad cebrą, a z hondą to tak toszeczkę dla ciekawości dlaczego własie wybraliści gsxr a nie rr?? Moje pytanie było bardziej w tym kierunku. Nad SV jeszcze nie zastanawiałem się, miałem okazję niedawno poznać przyjemność jazdy na 600 i jedyne gdzie zauważyłem różnicę to piękny dół możeto tylko dlatego, iż króciutko śmignałem.
pzdr
jarek
hmmm co do cebry to chyba nie dokonca, wydaje mi się iż każdy kto kupił gsxr'a zastanawiał się właśnie nad cebrą, a z hondą to tak toszeczkę dla ciekawości dlaczego własie wybraliści gsxr a nie rr?? Moje pytanie było bardziej w tym kierunku. Nad SV jeszcze nie zastanawiałem się, miałem okazję niedawno poznać przyjemność jazdy na 600 i jedyne gdzie zauważyłem różnicę to piękny dół możeto tylko dlatego, iż króciutko śmignałem.
pzdr
jarek
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
600, 750, 1000 - to juz od ciebie zalezy na ile dobrze sie czujesz, jak pisali ludzie - im wiekszy tym teoretycznie bardziej trwaly, ale nie panikowalbym nawet przy 600-tce, szczegolnie jesli do wyboru mialbym 100% pewna 600-tke i np: walonego, ale zrobionego 1000. Jesli chodzi o roczniki, to jak dla mnie szukaj czegos od 2001 w gore - jest sporo zmian konstrukcyjnych na plus. Tyle ze z kaska 20.000 to chyba 1000-ca nie da rady wtedy. Wracajac jednak do gabarytow, to na 1000 bedziesz sie czul lepiej, bo jest ciut wiekszy wylaczajac oczywiscie najnowsza K5 A czemu Suzuki... to juz Studi pewnie wtraci 3 grosze.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
To może ja wtrące 3 grosze
zaczerpnięte z zasad forumPost ten zawiera podstawowe informacje dotyczące tzw.
"zasad dobrego wychowania i wypowiedzi" przy korzystaniu z forum BS.
Dodam że jest to forum posiadaczy motocykli SUZUKI. Shooya
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Mococykle Suzuki warto wybrac ze wzgledu na kilka faktow (w ramach odpowiedzi):
- jest to firma chyba najbardziej pionierska w sportach, wiec i ma kawal doswiadczenia.
- ma sensowna polityke cenowa, przynajmniej w PL - obnizki posezonowe lub na moto sprzed roku czy 2 sa bardzo atrakcyjne.
- doswiadczenie zebrane na przestrzeni kilkunastu lat przez wielu uzytkownikow mowi, ze problemy jakosciowe Suzuki ma dawno juz za soba i wrecz wyprzedza innych pod wzgledem bezawaryjnosci sprzetu, przynajmniej w klasie superbikow.
- istnieje fajne forum, gdzie mozna wymienic informacje i np: dowiedziec sie gdzie mozna taniej wykonac pewne zabiegi reanimacyjno-konserwacyjne dla moto.
Reszte samemu mozna sobie dospiewac na jakims spotkaniu BS
- jest to firma chyba najbardziej pionierska w sportach, wiec i ma kawal doswiadczenia.
- ma sensowna polityke cenowa, przynajmniej w PL - obnizki posezonowe lub na moto sprzed roku czy 2 sa bardzo atrakcyjne.
- doswiadczenie zebrane na przestrzeni kilkunastu lat przez wielu uzytkownikow mowi, ze problemy jakosciowe Suzuki ma dawno juz za soba i wrecz wyprzedza innych pod wzgledem bezawaryjnosci sprzetu, przynajmniej w klasie superbikow.
- istnieje fajne forum, gdzie mozna wymienic informacje i np: dowiedziec sie gdzie mozna taniej wykonac pewne zabiegi reanimacyjno-konserwacyjne dla moto.
Reszte samemu mozna sobie dospiewac na jakims spotkaniu BS
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
EvilD,
dzięki bo już właśnie chciałem pisać posta, że chyba sie nie rozumiemy, nie oczekiwałem wychwalania czy ganienia innych marek, tylko rzeczowej opini dlaczego Suzuki, w przypadku turystyka m.in opinia użytkowników mnie przekonała do zakupu Bandit'a i wielkie dzięki za to bo jestem bardzo zawowolony. A jako. że się nie przejechałem na opinni chciałem i rady zaciągnąć co do sporta. Może źle pytanie sformuowałem, iż taki post się pojawił (dotyczący regulaminu). Jeszcze raz nie chciałem usłyszeć opini o innyh sprzetach wrecz przeciwnie dowiedziec się dlaczego GSXR.
pozdrowionka
dzięki bo już właśnie chciałem pisać posta, że chyba sie nie rozumiemy, nie oczekiwałem wychwalania czy ganienia innych marek, tylko rzeczowej opini dlaczego Suzuki, w przypadku turystyka m.in opinia użytkowników mnie przekonała do zakupu Bandit'a i wielkie dzięki za to bo jestem bardzo zawowolony. A jako. że się nie przejechałem na opinni chciałem i rady zaciągnąć co do sporta. Może źle pytanie sformuowałem, iż taki post się pojawił (dotyczący regulaminu). Jeszcze raz nie chciałem usłyszeć opini o innyh sprzetach wrecz przeciwnie dowiedziec się dlaczego GSXR.
pozdrowionka
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Jarek pisal cos o 2 osobach, wiec faktycznie i Hajka jest warta rozpatrzenia, bo zarowno 600 jak i 750 to juz jest porazka przy wozeniu plecaczka. Silnik daje rade, ale miejsca dla 2-giej osoby jest zdecydowanie za malo i wiekszosc pasazerow po przejechaniu 100km juz bedzie plakac ze nie daje rady wiecej. Trzeba naprawde mega samozaparcia zeby tam jezdzic Wiec jesli 2 osoby, to albo Hajka - fajny sprzet, Dual mi uciekal na "katowickiej", bardziej turystyczny od gixxerow, wygodniejszy, mniej porywisty choc silnik MEGA, wiekszy przez co wieksze osoby maja mniej problemow no i plecak ma do dyspozycji przestronna kanape. Druga propozycja to GSXR1000, bo jest wiekszy, pasazer jakos wyrobi o ile jest malych gabarytow (moja zonka, 165cm, 50kg i to jest max), silnik diabel wcielony, destruktor zakretow, heble super. Wiec jesli liczy sie dla ciebie pasazer, to te 2 wyzej wymienione. Jesli nie, game mozesz rozciagnac dowolnie... warto tez pamietac na przyklad o tym, ze i koszty sa nieco mniejsze przy mniejszych pojemnosciach. Na przyklad, 600-tka dewastuje tylna opone dopiero po 7000 tysiacach km, moj 1000 przy spokojnej jezdzie wyrabia przez 5,500km a Hajka Duala jak mi mowil, to i w 4000 tysiaki zedrze tylni laczek. Do tego naped w mocniejszych moto tez sie szybciej zuzywa, wiec kaske trzeba pompowac. Na inne hobby juz nie styka kasy, moze w zimie sobie przy kompie cos zrobie
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Hej,
EvilD śliczne dzięki juz praktycznie z całej gamy wg Was pozostały dwa modele
Hayabusha i GSXR, nic innego nie pozostaje jak tylko dosiąść obu maszyn i śmignąć i zobaczyć co bardziej pasuje. Piszesz wyżej o kosztach exploatacji, a nei jest przypadkiem tak w obu wymienianych modelach, iż one są do siebie bardzo zbliżone??
pozdrowionka
jarek
'
EvilD śliczne dzięki juz praktycznie z całej gamy wg Was pozostały dwa modele
Hayabusha i GSXR, nic innego nie pozostaje jak tylko dosiąść obu maszyn i śmignąć i zobaczyć co bardziej pasuje. Piszesz wyżej o kosztach exploatacji, a nei jest przypadkiem tak w obu wymienianych modelach, iż one są do siebie bardzo zbliżone??
pozdrowionka
jarek
'