Ls 650 - Lightbar i rozładowany akumulator
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Ls 650 - Lightbar i rozładowany akumulator
Powiedzcie mi braciszkowie mili czemu rozładowuje mi aku jak jade z włączonym lightbarem. Zrobiłem sobie takowe cudeńko w wolne popołudnie według zaleceń brata Gradusa - wszystko działa włącza i wyłacza światełka tylko po przejechaniu na włączonym lightbarze 50 km zdycha aku i jak moto już stanie z braku prądu to po 5 min moge z trudem bo z trudem ponownie je odpalic i po przejechaniu paru kilosów wszystko wraca do normy. Jakieś pomysły ?
pozdrawiam gery73
pozdrawiam gery73
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
Masz to podłączone przez przekaźnik czy bezpośrednio ?? Zmierz napięcie na aku podczas pracy silnika jaka jest wartość przy wyłączonych i załączonych lightbarach.
Ile Watt maja zarówki ??
Ile Watt maja zarówki ??
email: bohas@interia.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
kilka możliwych, że tak powiem sumujących się czynników:
- za duży pobór prądu + za słaby akumulator
- za duży pobór prądu + za słabe ładowanie
za słabe ładowanie = za duży akumulator i alternator nie potrafi go naładować /
po prostu za słabe ładowanie + duży pobór prądu
Jak się domyślam masz w lightbarze wsadzone dwie 55W żarówki dodatkowo, a to jest DUŻOOO i po prostu alternator dzikiego nie potrafi zrekompensować strat prądu z akumulatora na rzecz tych światełek. Jak to obejść nie wiem, trzeba by elektryka jednokablowego spytać.
ale ja nie wiedzę innej opcji (jeżeli wszystko: ładowanie, aku są OK) jak odłączyć ten piękny gadżet.
:?
- za duży pobór prądu + za słaby akumulator
- za duży pobór prądu + za słabe ładowanie
za słabe ładowanie = za duży akumulator i alternator nie potrafi go naładować /
po prostu za słabe ładowanie + duży pobór prądu
Jak się domyślam masz w lightbarze wsadzone dwie 55W żarówki dodatkowo, a to jest DUŻOOO i po prostu alternator dzikiego nie potrafi zrekompensować strat prądu z akumulatora na rzecz tych światełek. Jak to obejść nie wiem, trzeba by elektryka jednokablowego spytać.
ale ja nie wiedzę innej opcji (jeżeli wszystko: ładowanie, aku są OK) jak odłączyć ten piękny gadżet.
:?
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
Nie wczytując się w szczegóły opisu --------GRADUSA o którym wspomniał Gery uważam, że może jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.....
Gradus o ile mnie pamięć nie myli dosiada Volusi a to zupełnie inna elektryka - mocniejszy silnik, mocniejszy rozrusznik, mocniejszy alternator, mocniejszy akumulator, lepsza (mocniejsza) instalacja .......
Ja bym jednak Dzikusa nie obciążał dodatkowymi pożeraczami mocy.
Gradus o ile mnie pamięć nie myli dosiada Volusi a to zupełnie inna elektryka - mocniejszy silnik, mocniejszy rozrusznik, mocniejszy alternator, mocniejszy akumulator, lepsza (mocniejsza) instalacja .......
Ja bym jednak Dzikusa nie obciążał dodatkowymi pożeraczami mocy.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
I chyba tak jest bo pomierzyłem mu wszystko i ładuje tak jak powinno byc poprostu z duzy pobór prądu. Gadzet zostawie bo ładnie wygląda ale szkoda bo w porównaniu do 1 światełka to w nocy sama przyjemnośc z jazdy.
pozdro gery
pozdro gery
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
-
- Śmigający po niebiańskich trasach
- Posty: 931
- Rejestracja: śr, 31 sty 2007, 16:34
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydzia
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
jeśli nie chcesz rezygnować i jest/ma to bardziej charakter ozdobny
niż poprawienie widoczności rozważ przerobienie na LED zawsze jakieś
wyjście jeśli posiada się zdolności manualne i chęci
możesz wykorzystać istniejące detale do wykorzystania
pobór i zapotrzebowanie na energie małe
tu masz przykład >TEDTRONIX< i możesz zamówić indywidualne wg własnego projektu
swego czasu (-4 lata) z ich pomocą wykonałem kilka dużych realizacji na ledach w budownictwie
niż poprawienie widoczności rozważ przerobienie na LED zawsze jakieś
wyjście jeśli posiada się zdolności manualne i chęci
możesz wykorzystać istniejące detale do wykorzystania
pobór i zapotrzebowanie na energie małe
tu masz przykład >TEDTRONIX< i możesz zamówić indywidualne wg własnego projektu
swego czasu (-4 lata) z ich pomocą wykonałem kilka dużych realizacji na ledach w budownictwie
[
-
- BS Admin
- Posty: 5679
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 176
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
Zamontowanie innych żarówek a właściwie żarników poprawiło by troszkę sytuację... pobierają zdecydowanie mniej prądu...
Ale ledy są naj mnij żarłoczne
Jest masa dziwnych rzeczy teraz... może jakaś będzie w miarę pasowała do gniazda... a i przejściówki różnej maści istnieją... Alle...ro prawdę Ci powie
Miłego szukania bo pozostawić je tylko żeby były...
A jakiej mocy masz żarówki i do ilu V spada napięcie ?
Ale ledy są naj mnij żarłoczne
Jest masa dziwnych rzeczy teraz... może jakaś będzie w miarę pasowała do gniazda... a i przejściówki różnej maści istnieją... Alle...ro prawdę Ci powie
Miłego szukania bo pozostawić je tylko żeby były...
A jakiej mocy masz żarówki i do ilu V spada napięcie ?
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Re: Lightbar i rozładowany akumulator
Żarówki mam 55W x 2 po załączeniu wszystkiego napięcie spada do 11,25V, ale co się dziwic samo oświetlenie z przodu 165 W a gdzie reszta, a alternator ma chyba 230W. Zastanawia mnie tylko to, że przecież do LS są oferowane zestawy Lightbar. Co do nowych rozwiązań to coś się wykombinuje bo jest ich troche narazie oglądałem H1 LED, ale oprócz żarówki to tam jeszcze chyba jakiś układ jest potrzebny. Zobaczymy [po świętach, ale jak by braciszkowie coś wymyślili to
pozdro gery
pozdro gery
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F