GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Post autor: luzik »

to, że falują to chyba normalne u olejakach, ale u mnie dodatkowo inne objawy: obroty straaasznie wolno spadaja (od puszczesnia manetki, tak ze 2-4 sekundy), no i ostatnio nie dosc ze wolno spadaja to potrafia jeszcze rosnac :/
Moto zimne - obroty ok 1,tys i zazwyczaj potrafi zgasnac bez ssania. Powiedzmy ze jade sobie 15 min ..tak lajtowo wolne obroty to ok. 1,5 tys - tak jak ustawialem, zaczne jezdzic troche w korku, troche bardziej odkrecac (czytaj wyzsza temp.) wolne obroty wzrastaja do 2-2,3 tys.
Moto mocy ma w normie (przedwczoraj 210 na autostradzie dal rade:P)
Zawory wyregulowalem, gazniki wyczyscilem, wyregulowalem, membrany wygladaja na cale, gaz sie zamyka normalnie (luz na rolgazie), szczelnosc w ukladzie zasilania sprawdzalem psikajac latwopalnym badziewiem po gaznikach i okolicach(nie spowodowalo zmiany obrotow, wiec szczelne)

wiece w dobrym stanie - ot troche szarawe

po czyszczeniu gaznikow "pilot screw" ustawilem tak jak w serwisowce
po synchro gaznikow, wyregulowalem sklad mieszanki w 2 gaznikach bo kolektory wolniej sie nagrzewaly (wykrecilem srubke o ok 1/4-1/2 obrotu) i teraz rozgrzewaja sie rowno.

pewnie to nie ma znaczenia, ale gazniki musialem czyscic 2gi raz w tym sezonie, za pierwszym razem mialem MEGA dziure w okolicach 4tys obrotow, i czarna jedna swiece, okazalo sie ze w airboxie zebralo mi sie ze 2cm szlamu, ktory to zatkal jeden z tych otworow zasysajacych powietrze w gazniku, naturalnie po wyszorowaniu dokladnym jest juz ok, airbox'a umylem.

Obroty leniwie spadaly od zawsze, tylko ostatnio jakos tak przestaly spadac po mocnym rozgrzaniu moto do tego co regulowalem sruba


Co moze miec jeszcze wplyw na takie zachowanie?
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Post autor: luzik »

pokombinuj ze skladem mieszanki na cieplym silniku
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Post autor: luzik »

ooo ..w deche! ..pomoglo!
musialem zwiekszyc wykrecene "pilot screw" z 2 obrotow na 3
..silnik zaczal rowno pracowac, i wszystkie objawy ustaly!
dzieki luzik ;)
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Post autor: Lechul »

Kurde luzik miałeś dobrego pomysła 8)
Dobrze że posłuchałeś luzika :P
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
witold86

Re: GSF 600 - problem z wolnymi obrotami...

Post autor: witold86 »

objawy identyczne jak u mnie identyczne. silnik właściwie ten sam co w gsx-ie 600f.
ODPOWIEDZ