Strona 1 z 1
Bandit 600 i 25 KW ???
: wt, 29 lis 2005, 22:57
autor: Zebro
Witam
Od pewnego czasu męczy mnie 1 sprawa. Chcę sobie kupic Bandita 600 albo wersje S albo N, model do roku 2000. Szukając po aukcjach na ebay-u znalazłem wersje 57 KW i 25 KW.
Czy w tych latach wchodziły dwie wersje 600 o różnych mocach, czy to po prostu jest błąd wstawiających na aukcje?
W załączeniu podaje link do wersji 25 KW,
LINK
: wt, 29 lis 2005, 23:09
autor: Bachmiński
Pisałem już , po prostu zblokowany .W niemczech jakiś idiota wymyślił że przez 3 lata po zrobieniu prawka (chyba...) musisz jezdzic jakas mała pierdziawka:) i tąd wersje zblokowane ( proces całkowicie odwracalny)
: śr, 30 lis 2005, 13:43
autor: Zebro
A jak to odblokować i jakie sa tego koszty?
: śr, 30 lis 2005, 15:04
autor: Bachmiński
Pojęcia niemam i nikt ci tutaj nie powie na 100% , książka telefoniczna , servis suzi....
: śr, 30 lis 2005, 18:52
autor: dejwo
tak to prawda.mlodzi kierowcy po zdaniu prawka(w niektorych krajach unii) musza jezdzic motorkiem z zalozonym tzw. restryktorem(restriction kit) przez jakis czas.sprawa nie jest trudna do usuniecia i kosztowac bedzie grosze.
: śr, 30 lis 2005, 20:21
autor: figer
W Niemczech juz sie z tego wycofali - chyba.
Koszt przerobki nie zawsze jest tani, bo moze byc do wymiany kilka elementow w gazniku, albo wrecz caly gaznik. Ale w 500 z pewnoscia sie zmiescisz.
Wystarczy poczytac w necie.
: czw, 1 gru 2005, 00:56
autor: Bachmiński
NIE , nie wycofali sie mam kupla motocykliste w szfabie i strasznie na to psioczy....
: czw, 1 gru 2005, 22:09
autor: dejwo
mialem okazje cos sie dowiedziec apropos pytania-sciagniecie restryktora w anglii kosztuje 50 funtow w serwisie, wiec nie sadze aby to operacja byla drozsza u nas w kraju.
: pt, 2 gru 2005, 23:40
autor: Zebro
Nie wiem czy dobrze myślę ... ale silnik z takim ograniczeniem sie duzo mniej zużywa ... i pewniej by bylo kupic motor z takim ograniczeniam i przebiegem powiedzmy 20 tys niz egzemplarz bez ograniczenia.. Co o tym sadzicie?
: sob, 3 gru 2005, 08:57
autor: Alucard
Pamietaj ze uzytkownicy takich przytłumionych maszyn , jak i małych pojemności bedą zawsze za wszelką cene chcieli jak najwiecej z nich wycisnąć wiec wiadomo ze motorki bede kręcone do konca.. itd.... wiec ja jestem innego zdania.. ;/ przykład... np Golf 3 1.4 ma 60 PS i o wiele trudniej go rozpędzić do 100 wiec trzeba piłować itd... a 1.8 no to juz o wiele lżej... wiec wiadomo o co chodzi.. pozdrawiam
Zebro pisze:A jak to odblokować i jakie sa tego koszty?
W gaznikach sa takie wypustki ktore ograniczaja otwieranie sie przepustnicy do pewnego stopnia.. wystarczy to ztoczyć lub kupić nowe cena ok 80-140PLN sztuka... do tego chyba jeszcze jakieś dysze ??? niewiem konkretnie .. bierz tel w łape i dzwon do servisu... a potem szukaj cześci na larssonie

: pt, 9 gru 2005, 16:51
autor: kukul
U mnie w bandziorze cała przeróbka polegała na usunięciu 4-ch blach z przed gaźników - takie okrągłe blaszki w których byłu mniejsze otwory przez co zmniejszał się się przelot powietrza. całość zajeła może 1 godzinę w serwisie wraz z regulacją gaźników i wszystko działa OK - nie wiem czy są inne metody i czy były stosowane ale u mnie po sprowadzeniu z Niemczech zrobili tyle (no i zostały mi na pamiątkę owe 4 blaszki)

- pozdrawiam