Lagi - potrzebna fachowa porada !!!!

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

glossy
BS Brother
BS Brother
Posty: 486
Rejestracja: wt, 6 gru 2005, 20:36
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Podkarpacie

Lagi - potrzebna fachowa porada !!!!

Post autor: glossy »

Sprawa wyglada tak . Mam sobie GS 550 z 78 r. i musze wymienic w nim lagi . Kupilem lagi od XJ - ty z 82 r. Srednica taka sama tylko moje maja 60 cm a od Xj 63 cm (kocowka pasuje razem ze sruba ). Jest miedzy nimi taka roznica ze moje stare maja rowek wyzej a te od XJ nizej , w moich na rowku jest 1 dziurka a na tamtych nie ma ( wszystko jest na zdjeciach ) . Chce wlozyc kupione lagi do moich sterych goleni bo do goleni od XJ -ty nie pasuja uchwyty do zaciskow na chamulce . Czy to jest wykonalne i czy to ze rowek jest bez dziury i nizej nie wplynie na zachowanie zawieszenia . Prosze o rade kogos kto naprawde zna odpowiedz na to pytanie . Z gory dzieki i pozdro !!!!
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt, 16 gru 2005, 21:15 przez glossy, łącznie zmieniany 1 raz.
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Prawda jest taka ,że wyjdzie "w praniu" zobaczysz jak się moto zachowuje . Ale jestem prawie pewien ,że będzie ok. To akcja podobna troszke do zamieniania "wiotkiego" amorka z gs500 na ten z katany ( nie mylic ze skuterem :) ) i tam działa . Jeżeli waga obu motocykli była podobna to będzie ok, 3mm nie zmienia geometri na tyle zebys to poczuł.
glossy
BS Brother
BS Brother
Posty: 486
Rejestracja: wt, 6 gru 2005, 20:36
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: glossy »

Chyb sie nie dowiem kupilem calutkie lagi z goleniami od GS 550 z 82 sa identyczne wiec nie bedzie z nimi zadnych problemow . A z tamtych zaczne skladac drugi moto heheheheheh . Dzieki za rade .
Pozdrowionka
(motoryna, komarek, wsk-125, simsonek)->jazda na moto kumpli->GS500E 1978 r.->CZARNE B6 K1
http://www.bikepics.com/members/glossy/
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

a tak swoja droga to moto z 78r. to juz niezly zabytek ;) nic ci sie nie sypie w nim? i jak wogule z czesciami do niego?da sie znalezc?
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
glossy
BS Brother
BS Brother
Posty: 486
Rejestracja: wt, 6 gru 2005, 20:36
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: glossy »

Czy sie nie sypie to sie okaze po sezonie. Ogolnie jest w stanie bdb . Nigdzie nie ma nawet malej rdzy silnik jest zmieniony od mlodszego (stary lezy w garazu ) chodzi rowno, nie dlawi go, pali na tyk nawet po dluzszym postoju przychodze do garazu i odpalam bez problemu, zadnych stukow . Ogolnie wizualnie jest super . Jak sie bedzie sprawowal to sie okaze.
Z czesciami nie ma zadnego problemu, w ciagu 2 miesiecy skompletowalem wszystko co mi bylo potrzebne :) ( glownie allegro , ebay i kumple ) :lol:
(motoryna, komarek, wsk-125, simsonek)->jazda na moto kumpli->GS500E 1978 r.->CZARNE B6 K1
http://www.bikepics.com/members/glossy/
ODPOWIEDZ