Witam
Latam na gsx 1250 fa z 2011.Oglądałem na necie ciekawe filmy z wykresami z hamowni (królowała jedna,chyba z Mysłowic)
gdzie podawano bardzo optymistyczne odczyty mocy i momentu w silniku w wersji olejowej,gdzie moce max. dochodziły
do 120 a nawet 130 kM (bez tuningu i przeróbek).
Jestem ciekaw na ile były to wiarygodne Wyniki (czy ta hamownia nie była zbyt"optymistyczna"),
i jak to wygląda w przypadku tego silnika na wtrysku i przy wodnym chłodzeniu?
Gdzie na Mazowszu można zrobić wiarygodne pomiary?
Pozdrawiam
Mariusz-n2
GSF 1250 - ile mocy fabrycznie ma?
Moderator: bohas
-
- The Real One
- Posty: 2586
- Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 22:55
- Województwo: mazowieckie
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 5
GSF 1250 - ile mocy fabrycznie ma?
nastoletnie początki to stary JUNAK,potem dłuuugo nic,Powrót to H... jednoślad ps 150,4 sezony gsx 1250 fa,
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
-
- BS Brother
- Posty: 1884
- Rejestracja: śr, 1 mar 2006, 12:57
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wawa ale w sercu Pomorskie
- Polubił posty: 1
Re: ile mocy fabrycnie ma wodny gsx 1250
Poszukaj proszę temat hamowni założony przez Rostwora. Były tam hamowane dwa lub trzy bandziory. Jak znajdę wyrzucę linka do tematu.
Spojrzyj do tego wątku: http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 20&t=15854
Bandziorki okazały sie mocniejsze niż podaje sie.
Spojrzyj do tego wątku: http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 20&t=15854
Bandziorki okazały sie mocniejsze niż podaje sie.
Adam
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Life is too short to be bored
GS500F ---> sprzedany
SV1000S K4
S1200
tel. 602 536 440
Re: ile mocy fabrycnie ma wodny gsx 1250
wodniak nie nadaje sie do tuningu. Koszty do efektow sa marne. Z olejakow po zmianie gaznikow i filtrow masz realnie ponad 130KM i okolo 115Nm. Poprawienie glowicy, zmiana walkow na gixowe, kolektorow i masz 150KM z charakterystyka scigacza, nie turystyka. Jesli nie zmienisz walkow, bedzie to nadal przyjemny turystyk, zbierajacy sie 'od dolu'. Jesli nadal malo to rozwiercasz cylindry, ladujesz tloki z hajki i wychodzi 160-170KM i 130Nm. Historie o spalaniu 12l/100km mozna miedzy bajki wlozyc. Mi na wiekszych gaznikach i filtrach owalnych pali w okolivach 7,5l przy dynamicznej jezdzie :angry_smile:
http://www.youtube.com/watch?v=NkwsHvZHE2U
Edit:
1. standardowo B12 z lat 1996-2006 (oleje) na wydechu przelotowym maja kolo 106KM i 100Nm.
2. kazda hamowania "sobie rzepke skrobie". Aby wyniki byly porownywalne dobrze robic to na tej samej hamowni. Te wykresy z hamowni BP nie podaja przyblizonych wartosci realnych.
http://www.youtube.com/watch?v=NkwsHvZHE2U
Edit:
1. standardowo B12 z lat 1996-2006 (oleje) na wydechu przelotowym maja kolo 106KM i 100Nm.
2. kazda hamowania "sobie rzepke skrobie". Aby wyniki byly porownywalne dobrze robic to na tej samej hamowni. Te wykresy z hamowni BP nie podaja przyblizonych wartosci realnych.
-
- The Real One
- Posty: 2586
- Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 22:55
- Województwo: mazowieckie
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 5
Re: ile mocy fabrycnie ma wodny gsx 1250
Dzięki Nikon za informacje.
Moje pytanie miało taką genezę,że w 2 różnych serwisach Suzuki w W-wie
uzyskałem różne informacje.
W jednym zaproponowano mi odblokowanie fabrycznie kastrowanej elektroniki(inna mapa)
dające rzędu 125 kM ,w drugim stwierdzono,że to jest naciąganie, bo de facto zbliżoną
moc ma mój gsx fabrycznie.Ja osobiście nie zamierzam robić jakichś większych ingerencji
w silniku, bo jak dojrzeję ,to mam nadzieję,że następnym moim moto będzie hayka .Natomiast na taką zmianę
bym się dał namówić,tym bardziej,że chcą za to przyzwoite pieniądze.
Ale zapewne i tak przyjdzie mi zacząć od hamowni,żeby wiedzieć jak jest na prawdę.
Boję się tylko,żeby hamownia nie "czarowała "wyników.
Mariusz-n2
Moje pytanie miało taką genezę,że w 2 różnych serwisach Suzuki w W-wie
uzyskałem różne informacje.
W jednym zaproponowano mi odblokowanie fabrycznie kastrowanej elektroniki(inna mapa)
dające rzędu 125 kM ,w drugim stwierdzono,że to jest naciąganie, bo de facto zbliżoną
moc ma mój gsx fabrycznie.Ja osobiście nie zamierzam robić jakichś większych ingerencji
w silniku, bo jak dojrzeję ,to mam nadzieję,że następnym moim moto będzie hayka .Natomiast na taką zmianę
bym się dał namówić,tym bardziej,że chcą za to przyzwoite pieniądze.
Ale zapewne i tak przyjdzie mi zacząć od hamowni,żeby wiedzieć jak jest na prawdę.
Boję się tylko,żeby hamownia nie "czarowała "wyników.
Mariusz-n2
nastoletnie początki to stary JUNAK,potem dłuuugo nic,Powrót to H... jednoślad ps 150,4 sezony gsx 1250 fa,
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: ile mocy fabrycnie ma wodny gsx 1250
Danielo jeszcze kiedyś coś grzebał i to dość profesjonalnie jeżeli nie czytałeś to klik miłej lektury.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: ile mocy fabrycnie ma wodny gsx 1250
Nie chcialbym robic reklamy innego forum, ale na polish bandit crew jest taki jeden facet, ktory "przerobil" swoje B12,5. Bawił sie chyba mapami, a ostatecznie skonczyl na ZZR 1400.mariusz-n2 pisze: W jednym zaproponowano mi odblokowanie fabrycznie kastrowanej elektroniki(inna mapa)
dające rzędu 125 kM
Mariusz-n2
cytat:
"jak wspomnialem - moto jakby zmienilo przelozenia.. rwie do gory na 1, 2, 3... a to, co sie dzieje powyzej 5 tysi na tych biegach to jedna wielka radocha... wkreca sie do odciny momentalnie, przyspieszajac tak jakby moto zgubilo ze 50kg.. (skutecznie przypomni o wadze przy hamowaniu).. miasto i 2-gi i 3-ci bieg to ciagly uslizg tylnego kola. lekki łuk, przechyl i mamy przyjemny, kontrolowany wjazd bokiem na ślizgającym sie tylnym kole. z dieselkowatego B12,5 zrobila sie fajna lekko-wysokoobrotowka, ktora najlepiej czuje sie w przedziale 5-9,5 tysi. " zainteresowany?