eliminator opóźnienia zapłonu

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4281
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

eliminator opóźnienia zapłonu

Post autor: Emil »

tak z ciekawosci, czy ktos kiedys to "z bliska" widzial? daje to cos?
trafilem przypadkowo i wg reklamy to oczywiscie super-hiper, ze stabilniej pracuje na niskich obrotach, ze moto plynniej reaguje na manetke, (jako efekt uboczny zdjecie ograniczenia predkosci :wink:), itepe
dodatkowo strasznie duzo sobie krzycza za "kawalek kondensatora", 50$ (tak wiadomo, wiekszosc to oplata za wiedze a nie material, ale mimo wszystko)
warto wogole czyms takim sie interesowac?

ps. jakies linki z opisem (bez selekcji):
http://www.cyberx.pl/kch/dynotech/ivans.html
http://www.factorypro.com/products/teka ... cement.htm
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Mi sie wydaje, ze wlasnie bedzie nieco gorzej na pierwszym biegu, ale pozniej moze byc lepiej. No i na 6-stce moze bedzie sie mozna rozbuja o kilka km/h wiecej.
Cuduw jednak bym sie nie spodziewal. To ustrojstwo podaje komputerowi, ze bike jest non-stop na 5-tym biegu (albo na 4-rtym) i caly czas jest uzywana tylko jedna mapa zaplonu, wlasnie ta od jednego-zafixowanego biegu. Prawdopodobnie nawet sie nie odczuje roznicy... juz lepiej zainwestowac z Power Commandera, wtedy w polaczeniu z hamownia da sie kilka KM wycisnac.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

U mnie w SV jest cos takiego. Chodzi o to, ze aby spelnic normy halasu inzynierowie z Suzuki stosuja wybieg, ze na 2 i 3 biegu sa inne mapy zaplonu niz na 1, 4, 5 i 6. Testy przeprowadza sie przejezdzajac na moto na 2 i na 3 biegu kolo mikrofonu. W SV roznice przed i po usunieciu tego opoznienia sa odczuwalne przez niewielu jezdzcow, czyli wg mnie dzialanie jest na psychike - mniej wiecej jak magnetyzer.
Poniewaz u Ciebie jest o 100 KM wiecej, to pewnie cos odczujesz, ale z pewnoscia nie bedzie to warte tych pieniedzy, chyba ze na nazwisko masz Rossi i wazne dla Ciebie sa ulamki sekund na kazdym okrazeniu :wink:
Polecam artykul http://www.svrider.com/tips/retard.htm
ObrazekObrazek
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4281
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

figer pisze:Polecam artykul http://www.svrider.com/tips/retard.htm
"przetnij czerwony kabelek" tylko uwazaj, bo jak przetniesz niebieski to Ci motor wyb... nie zapali :lol:
zycie jest jak film...
BPNMSP
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
ODPOWIEDZ