Witam wszystkich serdecznie.
Jestem nowym forumowiczem i z góry przepraszam za błędy które popełnię przy pisaniu postów.
A więc tak jak w tytule, mam problem z określeniem modelu gaźnika w moim jajku.
Gaźnik to Mikuni ale nic poza tym po przeciwnej stronie mam symbol 19E0K813.
motocykl to GSX 600f z 1998 roku.
mod AJ1112
Proszę o pomoc w rozwikłaniu mojej zagadki gdyż jestem świeży w moto więcej dłubałem w autach.
Gaźniki rozebrane wymyte w myjce, czekam na zestawy naprawcze zamówione na oko w larsonie.
a potrzebuję manual żeby ustawić dawki.
Pozdrawiam
Karol
GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
Moderator: bohas
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
Po 98 roku:
600ccm - BSR32
750ccm - BST36SS
Pierwszy Twój post powinien być w dziale przywitań wiec czym prędzej napisz kilka słów o sobie tam gdzie trzeba.
600ccm - BSR32
750ccm - BST36SS
Pierwszy Twój post powinien być w dziale przywitań wiec czym prędzej napisz kilka słów o sobie tam gdzie trzeba.
email: bohas@interia.pl
Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
Ale jest to zwykłe BSR32 bo wg. manuala to BSR 32SS????
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
Sprawdzałem według manuala.
email: bohas@interia.pl
Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
ok dzięki.
Jeszcze miał bym prośbę, jeżeli to nie problem podesłał byś mi manual gaźnika,jaka dawka jakie dysze itd.
bo w przyszły weekend będę je składał.
Jeszcze miał bym prośbę, jeżeli to nie problem podesłał byś mi manual gaźnika,jaka dawka jakie dysze itd.
bo w przyszły weekend będę je składał.
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: GSX 600f "jajko" Problem z ustaleniem typu gaźnika.
Piloty wkręcasz aż poczujesz opór i wykręć o 2 i pół obrotu. Synchronizacja obowiązkowo, jeśli moto się będzie dobrze wkręcać i spalanie w normie to nic nie kombinuj chyba, że nie będzie szło wystroić silnika, to wtedy trzeba się bawić z pilotami ale niewielkimi ruchami. (1/4 obortu).
email: bohas@interia.pl