Suzuki GN 250 - blokady
Moderator: bohas
Suzuki GN 250 - blokady
Witam wszystkich.
Niedawno stałem się posiadaczem wymarzonego Suzuki GN 250 (wcześniej miałem 125)
szukałem szukałem znalazłem! Stan kolekcjonerski, ledwo 25tys przebiegu, 94r do tego zablokowana więc rury nawet nie wypalone.
Obecnie prędkość maksymalna to jakieś 90km/h obroty sięgają max 7tys
W weekend mam zamiar zacząć przywracanie suzi pełnej mocy żeby w końcu odetchnęła - przestała się dusić.
Blokada na pewno jest w gaźniku to po prostu czuć. Zastanawiam się nad tłumikiem - jak rozbiorę będę miał pewność.
Jeżeli macie jakieś sugestie albo informację z chęcią przyjmę każdą wartą przeczytania uwagę.
ps. Chce prowadzić jakąś drobną fotorelację może komuś się kiedyś przyda!
pozdrawiam
M
Niedawno stałem się posiadaczem wymarzonego Suzuki GN 250 (wcześniej miałem 125)
szukałem szukałem znalazłem! Stan kolekcjonerski, ledwo 25tys przebiegu, 94r do tego zablokowana więc rury nawet nie wypalone.
Obecnie prędkość maksymalna to jakieś 90km/h obroty sięgają max 7tys
W weekend mam zamiar zacząć przywracanie suzi pełnej mocy żeby w końcu odetchnęła - przestała się dusić.
Blokada na pewno jest w gaźniku to po prostu czuć. Zastanawiam się nad tłumikiem - jak rozbiorę będę miał pewność.
Jeżeli macie jakieś sugestie albo informację z chęcią przyjmę każdą wartą przeczytania uwagę.
ps. Chce prowadzić jakąś drobną fotorelację może komuś się kiedyś przyda!
pozdrawiam
M
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 300
- Rejestracja: pt, 29 wrz 2017, 22:30
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork-opolskie
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Siemka, jeśli jest to klasyk nie dłubany to zostaw w takim stanie jak jest,pewnie po sezonie będziesz chciał zmienić motonga więc tego schowaj a ciesz się nowym:)
Nie przejmuj się starością,nadal będziesz odpierdalał głupoty,tylko wolniej.
-
- The Real One
- Posty: 202
- Rejestracja: czw, 9 mar 2017, 21:20
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Bankowo poczujesz niedobór mocy i zaczniesz się rozglądać za większą pojemnością - normalny proces ewolucji 
"Nieważne dokąd, ważne z kim"
DL1000 V-Strom
DL1000 V-Strom
-
- Moderator
- Posty: 1772
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 44
Re: Suzuki GN 250 - blokady
No ale zmienił ze 125 na 250 właśnie po to aby mieć więcej mocy a nie latać jak 125ką.
Gażniki, ewentualnie kryza w kolanku wydechowym.
Kombinuj...
Gażniki, ewentualnie kryza w kolanku wydechowym.
Kombinuj...
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 300
- Rejestracja: pt, 29 wrz 2017, 22:30
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork-opolskie
Re: Suzuki GN 250 - blokady
No to ewolucja będzie trwała długo.
Nie przejmuj się starością,nadal będziesz odpierdalał głupoty,tylko wolniej.
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Miałem sporą przerwę w jeździe motocyklem dlatego postanowiłem sprawić sobie mniejszą pojemność dla przyzwyczajenia się z jazdą - w przyszłym roku kto wie może i będzie zmiana 
Rozebrałem moto w instalacji znalazłem takie coś? trzy piny? oznaczenia jak do diody

w gaźniku nic ciekawego wygląda na wolny od blokady
jedyne co przychodzi mi do głowy to moduł zapłony - symbole różnią się od tego co znalazłem w sieci
właśnie zamówiłem inny od modelu 22km - zobaczymy.

Rozebrałem moto w instalacji znalazłem takie coś? trzy piny? oznaczenia jak do diody

w gaźniku nic ciekawego wygląda na wolny od blokady
jedyne co przychodzi mi do głowy to moduł zapłony - symbole różnią się od tego co znalazłem w sieci
właśnie zamówiłem inny od modelu 22km - zobaczymy.

-
- Moderator
- Posty: 1772
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 44
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Nie było mowy, ze to gn na kompie. Raczej inne mapy niż dławienie mechaniczne.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Wymieniłem moduł nic nie pomogło 
apetyt rośnie w miarę jeżdżenia te 90km to zdecydowanie za mało.
jestem jeszcze umówiony z magikiem od motocykli spróbuje jeszcze ten wydech sprawdzić.
Ostatecznie udam się do salonu suzuki...
apetyt rośnie w miarę jeżdżenia te 90km to zdecydowanie za mało.
jestem jeszcze umówiony z magikiem od motocykli spróbuje jeszcze ten wydech sprawdzić.
Ostatecznie udam się do salonu suzuki...
-
- Moderator
- Posty: 2203
- Rejestracja: pn, 2 lip 2007, 17:47
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Cannock UK
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Jestem ciekaw co uda ci sie zdziałać przed wymianą :moto: na wieksze, zawsze fascynowało mnie ile da sie wyciągnąć z tych miejszych silników a twój wcale nie jest taki mały pamiętam swoja etz 250 
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 300
- Rejestracja: pt, 29 wrz 2017, 22:30
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork-opolskie
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Przyjdzie jeszcze taki czas że będziesz żałował podjętej decyzji hehe,i po 30stu latach jak już bedziesz starą pierdołą i będziesz opowiadałl wnukom o motongach swoich to łzy z oczami wylecą z żałości:). Mówię Tobie zostaw nie dłubanego.
Nie przejmuj się starością,nadal będziesz odpierdalał głupoty,tylko wolniej.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 29 lis 2015, 14:54
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kawałek od Radomia
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Ludzie, ale on nie chce dłubać, podrasowywać, czy tam co, tylko oddrutować i przywrócić normalną moc, o co Wam chodzi...
GSX 600F Jest motocykl - a jednak! ***** No i Katana odjechała...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
-
- Moderator
- Posty: 1772
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 44
Re: Suzuki GN 250 - blokady
:spoko:tadziomaru1 pisze:Ludzie, ale on nie chce dłubać, podrasowywać, czy tam co, tylko oddrutować i przywrócić normalną moc, o co Wam chodzi...
Pisałem już to, że zmienił ze 125 na 250 ale zamiast pomóc i wesprzeć to cisną i pieprzą jakieś bzdury.
Jambyście kupili haje zdławioną do 98KM, to też byście byli tacy sceptyczni do oddławiania? Trzeba sprzedać i kupić większą haję?
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 300
- Rejestracja: pt, 29 wrz 2017, 22:30
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork-opolskie
Re: Suzuki GN 250 - blokady
Widzę panowie że nie macie zielonego pojęcia o starociach,najmniejsza ingerencja w konstrukcje silnika lub ramy drastycznie obniża wartość sprzęta,sam szukam czegoś w 100% oryginalnego lecz prawie wszystkie są dlubniete. Kolega zrobi jak zechce a wyciśnie z niego szałową ilość mocy.A nikt tu nikomu nie ciśnie.
Nie przejmuj się starością,nadal będziesz odpierdalał głupoty,tylko wolniej.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 29 lis 2015, 14:54
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kawałek od Radomia
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: Suzuki GN 250 - blokady
A Ty znowu swoje... Zdławiony silnik to nie jest oryginał, "kolega" -jak napisałeś- chce przywrócić motocykl do oryginału właśnie, oddławiając mu silnik. Wtedy motocykl będzie w 100% oryginalny i wszyscy będą szczęśliwi. Jeśli ktoś ma pomysł jak można to zrobić to niech pomoże, a nie pieprzymy tu zbędne głupoty.
GSX 600F Jest motocykl - a jednak! ***** No i Katana odjechała...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
Nadal jest motocykl, sportowy literek 171KM, ale już nie Suzuki...
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 300
- Rejestracja: pt, 29 wrz 2017, 22:30
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork-opolskie
Re: Suzuki GN 250 - blokady
No to po sprawie.
Nie przejmuj się starością,nadal będziesz odpierdalał głupoty,tylko wolniej.