GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Moderator: Emil
GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Czesc,
Jak w temacie juz napisalem problem mam z kranikiem.. a w zasadzie z zaworem podcisnieniowym ktory jest przyczepiony do pompy paliwa. Zostaly juz zalozone 3 zestawy naprawcze (z czego jeden z tourmaxa), miekksze oraz twardsze sprezyny jednak wszystko na nic..
Glownym problemem jest to ze zaworek po skreceniu trzyma, przychodzi podcisnienie i zaworek puszcza ale juz nie zamyka a wiec trzymaja tylko zaworki w komorze plywakowej w gaznikach.
Dziurka odpowietrzajaca w membranie pokrywa sie z tym plastikiem oraz obudowie korpusu w 100%.
Czy ktos z Was juz spotkal sie z takim przypadkiem? Zastanawiam sie już czy nie zrobic pelnego przelotu w tym kraniku tak aby benzyna szla bez przeszkod a na wezu paliwowym wsadzic uniwersalny zaworek podcisnieniowy
Dodam jeszcze ze kranik byl bardzo dokladnie ogladany, nie posiada zadnych znieksztalcen czy defektow..
Jak w temacie juz napisalem problem mam z kranikiem.. a w zasadzie z zaworem podcisnieniowym ktory jest przyczepiony do pompy paliwa. Zostaly juz zalozone 3 zestawy naprawcze (z czego jeden z tourmaxa), miekksze oraz twardsze sprezyny jednak wszystko na nic..
Glownym problemem jest to ze zaworek po skreceniu trzyma, przychodzi podcisnienie i zaworek puszcza ale juz nie zamyka a wiec trzymaja tylko zaworki w komorze plywakowej w gaznikach.
Dziurka odpowietrzajaca w membranie pokrywa sie z tym plastikiem oraz obudowie korpusu w 100%.
Czy ktos z Was juz spotkal sie z takim przypadkiem? Zastanawiam sie już czy nie zrobic pelnego przelotu w tym kraniku tak aby benzyna szla bez przeszkod a na wezu paliwowym wsadzic uniwersalny zaworek podcisnieniowy
Dodam jeszcze ze kranik byl bardzo dokladnie ogladany, nie posiada zadnych znieksztalcen czy defektow..
-
- The Real One
- Posty: 297
- Rejestracja: śr, 3 maja 2017, 08:00
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Grójec
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Próbowałeś też "na sucho" z tym kranikiem?Tzn zdjąć przewody paliwa i zaciągnąć ustami podciśnieniowy. Co się wtedy dzieje. Też leci non stop?
-
- BS Brother
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn, 19 wrz 2005, 16:33
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czestochowa
- Polubił posty: 56
- Otrzymane Polubienia: 87
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Sprawdzę w garażu, czy nie mam gdzieś starej pompy od 750.
Mnie się spaliła i wymieniałem całą, ale żadnych problemów wcześniej nie było, więc może uda się zmotac jedną z dwóch.
W " nowej" zrobiłem wszystko na zapas i długi czas jest spokój.
Dam znać przez weekend.
Mnie się spaliła i wymieniałem całą, ale żadnych problemów wcześniej nie było, więc może uda się zmotac jedną z dwóch.
W " nowej" zrobiłem wszystko na zapas i długi czas jest spokój.
Dam znać przez weekend.
GSX 750 R- LICENCJA NA ZAPIER....
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Zawor trzyma po zlozeniu dopoki nie przyjdzie podcisnienie.. Jak lekko zaciagne ustami to pozniej leje bez przerwy, trzeba wtedy rozebrac zawor i zlozyc raz jeszcze, wyglada to jaky nie mogl sie odpowietrzyc. Zaznaczam ze otworek na odpowietrzenie jest drozny, a membrana jest zalozona wrecz idealnie. Zastanawiam sie jeszcze czy nie sprobowac zalozyc odwrotnie tej przekladki z tworzywa sztucznego, z jednej strony posiada ona wyfrezowany okrag w ktorym ma chowac sie ta blaszka okragla z membrany.
W sobote bede mial 5 kranikow od suzuki sv to pewnie cala niedziele bede testowal..
W sobote bede mial 5 kranikow od suzuki sv to pewnie cala niedziele bede testowal..
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
No i kranik udalo sie ogarnac, mniejmy nadzieje ze bedzie juz z tym spokój. Skladalem go kilkadziesiat razy z ogromna precyzja i w koncu zaczęło dzialac.
Pojawił sie kolejny problem.. Jak sie silnik rozgrzeje, odstawie moto na jakies 20-30 minut to bardzo ciezko odpala (dlugo kreci) czesto konczy sie tym ze trzeba dodac gazu.
Jak juz odpali i go zgasze to pali od strzala.
Zawory ustawione, wczesniej problem nie występował.
Wyglada to jakby komory plywakowe robily sie puste.. Dodam ze zaworki iglicowe nowe..
Nie mam sil
Pojawił sie kolejny problem.. Jak sie silnik rozgrzeje, odstawie moto na jakies 20-30 minut to bardzo ciezko odpala (dlugo kreci) czesto konczy sie tym ze trzeba dodac gazu.
Jak juz odpali i go zgasze to pali od strzala.
Zawory ustawione, wczesniej problem nie występował.
Wyglada to jakby komory plywakowe robily sie puste.. Dodam ze zaworki iglicowe nowe..
Nie mam sil
-
- BS Brother
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn, 19 wrz 2005, 16:33
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czestochowa
- Polubił posty: 56
- Otrzymane Polubienia: 87
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
SRAD-y piękne motocykle, ale te gaźniki potrafią doprowadzić do szału, nawet doświadczonych mechaników.
Faktycznie wygląda to tak, jakby miał puste gaźniki :? , ale pojęcia nie mam co jest przyczyną.
Jeśli wcześniej było ok, a pojawiło się to po grzebaniu przy kraniku, to nie mam pewności, czy z nim wszystko ok...
Faktycznie wygląda to tak, jakby miał puste gaźniki :? , ale pojęcia nie mam co jest przyczyną.
Jeśli wcześniej było ok, a pojawiło się to po grzebaniu przy kraniku, to nie mam pewności, czy z nim wszystko ok...
GSX 750 R- LICENCJA NA ZAPIER....
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Dokladnie tak..
Nie rozumiem dlaczego tylko jeden ma wieksza dysze, oraz dlaczego dwa zewnetrzne maja inna mieszanke.. Cóż, tak ma byc
Co do kranika jestem pewien ze trzyma idealnie teraz.
Jak powinna pracowac pompa w tych modelach? Dziala za kazdym razem po przekreceniu stacyjki przez okolo 4 sekundy.
Wydaje mi sie ze paliwo moze odparowac z komor plywakowych, panuje tam dosc wysoka temperatura i sa ze tak powiem dosc mocno opakowane.. Moze to od tego?
Nie rozumiem dlaczego tylko jeden ma wieksza dysze, oraz dlaczego dwa zewnetrzne maja inna mieszanke.. Cóż, tak ma byc
Co do kranika jestem pewien ze trzyma idealnie teraz.
Jak powinna pracowac pompa w tych modelach? Dziala za kazdym razem po przekreceniu stacyjki przez okolo 4 sekundy.
Wydaje mi sie ze paliwo moze odparowac z komor plywakowych, panuje tam dosc wysoka temperatura i sa ze tak powiem dosc mocno opakowane.. Moze to od tego?
-
- BS Brother
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn, 19 wrz 2005, 16:33
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czestochowa
- Polubił posty: 56
- Otrzymane Polubienia: 87
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
To że pompa pracuje za każdym razem, to normalne.
Nie przerabiałem u siebie problemów z gaźnikami, dlatego nie mam pojęcia co może być grane.
No może raz chciałem zmienić filtr na K&N i po wielu próbach synchronizacji i ustawienia, usłyszałem, że tylko na większych dyszach da radę.
Dałem sobie spokój.
Owszem, jest tam temperatura, ale wątpię żeby paliwo tak o sobie wyparowało :roll:
Spróbuj złapać namiar na Bohasa.
On miał chyba na wtrysku, ale to motocyklowa złota rączka i może coś pomoże
Nie przerabiałem u siebie problemów z gaźnikami, dlatego nie mam pojęcia co może być grane.
No może raz chciałem zmienić filtr na K&N i po wielu próbach synchronizacji i ustawienia, usłyszałem, że tylko na większych dyszach da radę.
Dałem sobie spokój.
Owszem, jest tam temperatura, ale wątpię żeby paliwo tak o sobie wyparowało :roll:
Spróbuj złapać namiar na Bohasa.
On miał chyba na wtrysku, ale to motocyklowa złota rączka i może coś pomoże
GSX 750 R- LICENCJA NA ZAPIER....
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
tel. mucha 503 145 909 klaudia 509 340 359
GS 500E- był
GSX R 750... - jest i będzie
GSX1300R HAYABUSA
Nareszcie
Re: GSX-R 600 SRAD 1997 Problem z Kranikiem
Chyba doszedlem do tego co moze byc przyczyna.
Moim zdaniem problem jest w mieszance poniewaz motocykl gdy postoi okolo 20 min pali od strzala z gazem. Na ssaniu rowniez - pol ssaniu.
Gdy motocykl pracuje na wolnych i odkrece ssanie na max odrazu gasnie.
Pozniej bede w warsztacie to zobacze co i jak i napewno dam znac dla potomnych.
Pozdrawiam
Moim zdaniem problem jest w mieszance poniewaz motocykl gdy postoi okolo 20 min pali od strzala z gazem. Na ssaniu rowniez - pol ssaniu.
Gdy motocykl pracuje na wolnych i odkrece ssanie na max odrazu gasnie.
Pozniej bede w warsztacie to zobacze co i jak i napewno dam znac dla potomnych.
Pozdrawiam