Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Witam
Panowie mam duży problem z obrotami wszystko co możliwe zrobiłem a ich dalej niema.
Sprawa wygląda tak aby motor trzymał obroty śrubką wolnych musi byc wkręcona min do połowy - wtedy obroty są ale jak dodam troszkę gazu motor idzie o drazu na ok 4-5 tys obr i tak stoi.
Wiec śrubka cofam powoli ale niestety jak zbliżam się do 1,5 - 2 tys . Motor zgaśnie. Można jechać lecz w moim odczuciu słabszy a świeca po odkręceniu czarna
I tak w koło. A oto co zmieniałem:
- świece oczywiście, benzyna, filtr powietrza
- Próba na 3 gaźnikach - podobne objawy
- moduł zapłonowy sprawdzone dodatkowo 2 szt
- Kompresja jest
- Wymieniony regulator napięcia (poprzeni ładował 13v teraz jest ok 14 v)
- lewego powietrza przy króćcu nie łapie
Jedno co mnie zastanawia (ale u kumpla było podobnie) jak kręcę dłuższą chwilę rozrusznikiem i sprawdzam iskrę na świecy to widzę ze iskra jest ale momentami jakby jej nie było chwilami - ale to chyba ma tak być(proszę sprawdźcie u sibie czy tak macie)
Nie mam pomysłu już co sie mogło stać:(
Panowie mam duży problem z obrotami wszystko co możliwe zrobiłem a ich dalej niema.
Sprawa wygląda tak aby motor trzymał obroty śrubką wolnych musi byc wkręcona min do połowy - wtedy obroty są ale jak dodam troszkę gazu motor idzie o drazu na ok 4-5 tys obr i tak stoi.
Wiec śrubka cofam powoli ale niestety jak zbliżam się do 1,5 - 2 tys . Motor zgaśnie. Można jechać lecz w moim odczuciu słabszy a świeca po odkręceniu czarna
I tak w koło. A oto co zmieniałem:
- świece oczywiście, benzyna, filtr powietrza
- Próba na 3 gaźnikach - podobne objawy
- moduł zapłonowy sprawdzone dodatkowo 2 szt
- Kompresja jest
- Wymieniony regulator napięcia (poprzeni ładował 13v teraz jest ok 14 v)
- lewego powietrza przy króćcu nie łapie
Jedno co mnie zastanawia (ale u kumpla było podobnie) jak kręcę dłuższą chwilę rozrusznikiem i sprawdzam iskrę na świecy to widzę ze iskra jest ale momentami jakby jej nie było chwilami - ale to chyba ma tak być(proszę sprawdźcie u sibie czy tak macie)
Nie mam pomysłu już co sie mogło stać:(
-
- Podpatrywacz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
- Województwo: lubelskie
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Jak masz założoną pokrywę od filtra powietrza ? wylotem do tyłu ? jeśli tak do ustaw do dołu, moto ma lepszego kopa. U mnie problemem z obrotami była membrana w gaźniku, posiadała dziurkę , sprawdź u siebie w jakim jest stanie. Też bawiłem się obrotami, zatrzymywały się na 4 tysiącach i dopiero śrubką od gaźnika mogłem zbić do dołu
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Tak wylotem do tyłu. Membrany wymieniałem, gaźniki również, cały czas to samo jakieś czary - śrubką kręciłem od składu mieszanki niewiele to dawało:(Stasiunioziom40 pisze:Jak masz założoną pokrywę od filtra powietrza ? wylotem do tyłu ? jeśli tak do ustaw do dołu, moto ma lepszego kopa. U mnie problemem z obrotami była membrana w gaźniku, posiadała dziurkę , sprawdź u siebie w jakim jest stanie. Też bawiłem się obrotami, zatrzymywały się na 4 tysiącach i dopiero śrubką od gaźnika mogłem zbić do dołu
Cewkę z kablem fajką wymieniłem impulsator również (mam zapłon bateryjny). A możliwe jest ze ten magnes na kole magnesowym co daje sygnał do impulsatora jakoś się wymagnesował czy coś ?
Cos mi ta iskra nie odpowiada (stawiam motor w ciemnym miejscu wykrecam swiece kręce rozrusznikiem - iskra jest ok a po chwili na chwike znika całkowicie mimo ze rozrusznik kreci), ale u kumpa widziałem podobnie a jemu GN działa ok
-
- Podpatrywacz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
- Województwo: lubelskie
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Może zainwestuj w świećę irydową, spróbuj wylot filtra powietrza skierować do dołu, ponadto jak sprawdzałeś szczelność połączeń ? też miałem kiedyś problem z lewym powietrzem przy gaźniku i moto nie chciał się wkręcać na obroty i nie miał siły. Ta membrana to oryginał ? czy chiński zamiennik ?
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
a linkę gazu sprawdzałeś? bo jak dla mnie, to tu na początek należy szukać powodów "idiotycznego" zachowania twego moto
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Sprawdzałem linka działa OKosama pisze:a linkę gazu sprawdzałeś? bo jak dla mnie, to tu na początek należy szukać powodów "idiotycznego" zachowania twego moto
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
moto sprawdzane na 2 gaźnikach Mikuni ja tez mam Mikuni z ta wtyczką z boku. Membrany raczej chińczyki za ok 20 zl. Króciec założyłem nowy oring + silikon.Stasiunioziom40 pisze:Może zainwestuj w świećę irydową, spróbuj wylot filtra powietrza skierować do dołu, ponadto jak sprawdzałeś szczelność połączeń ? też miałem kiedyś problem z lewym powietrzem przy gaźniku i moto nie chciał się wkręcać na obroty i nie miał siły. Ta membrana to oryginał ? czy chiński zamiennik ?
Świecę irydową mam w simsonie ale to inny gwint wiec nie wkręcałem ale zobaczyłem czy iskra sie podobnie zachowuje (tzn. czy czasami zanika) to jest to samo.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 14 wrz 2018, 15:58
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Łódź/Londyn
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Ewidentnie nie jest to wina gaźnika skoro na trzech różnych pracuje w taki sam sposób. Jak napisał Osama, objawy takie jakby linka się blokowała, ale skoro jest nowa to jest ok. Ja bym się przyczepił do iskry. Ona nie powinna tak sobie zanikać. Spróbuj odkręcić fajkę świecy i zmierz długość iskry na samym przewodzie. Iskra powinna być dłuższa jak 1,5cm i dosyć gruba.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
linka, pancerz, rollgas - wszystko co ma związek z podnoszeniem przepustnicy, a jak nie, to zawory / lewe powietrze - innej opcji nie ma
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Linka odpada gaźnik cofa sie elegancko - no nic dałem głowice do roboty - gość popatrzył i stwierdził ze zawory napewno trzymają z tego co widzi na szybko, zapytał tylko czy oleju mi nie bierze.osama pisze:linka, pancerz, rollgas - wszystko co ma związek z podnoszeniem przepustnicy, a jak nie, to zawory / lewe powietrze - innej opcji nie ma
No zobaczymy jak zrobi i założę.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
dziwy straszne panie, dziwy
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Heja
Doradźcie proszę czy tutaj powinien być na pewno silikon uszczelniający (czerwone linie )jak będę zamykał głowice.
Kolejne zdjęcie ukazuje rozrząd jak rozebrałem zobaczcie proszę czy było OK - czy czasem jeden ząbek w lewo by nie należało?
Doradźcie proszę czy tutaj powinien być na pewno silikon uszczelniający (czerwone linie )jak będę zamykał głowice.
Kolejne zdjęcie ukazuje rozrząd jak rozebrałem zobaczcie proszę czy było OK - czy czasem jeden ząbek w lewo by nie należało?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
- Tak, ma tam być silikon
- jeżeli tłok jest w górnym martwym, to rozrząd masz OK
- jeżeli tłok jest w górnym martwym, to rozrząd masz OK
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Dziękuje za odpwoiedźosama pisze:- Tak, ma tam być silikon
- jeżeli tłok jest w górnym martwym, to rozrząd masz OK
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 44
- Rejestracja: pn, 1 sty 2018, 21:06
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Re: Gn 125 wolne obroty - poddaje sie
Jeżeli jesteś pewien ,że nie ciągnie lewego powietrza to przedmuchaj po prostu dysze wolnych obrotów
bo to jest typowy objaw zatkanej dyszy. No chyba ,że widziałeś tamte gażniki pięknie pracujące w innych moto.
bo to jest typowy objaw zatkanej dyszy. No chyba ,że widziałeś tamte gażniki pięknie pracujące w innych moto.