Witam.
Tak jak w temacie proszę o pomoc i weryfikację mojego zagadnienia.
Po zakończeniu sezonu postanowiłem wypolerować obudowę przekładnii koła która jest połączona z wałem napędowym ,wymontowałem całość z wałem (do tej pory nic nie wyciekało ) wypolerowałem część aluminiową i zostawiłem leżącą na płasko na stole warsztatowym skierowaną wielofrezem do dołu i wyciekł olej
W związku z tym proszę Was o podpowiedź ,czy ułożenie w tej pozycji może skutkować wylaniem się oleju ,czy może w tej pozycji może się to zdażyć ,jak już wcześniej napisałem z przekładnią do tej pory nie miałem najmniejszego problemu .
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Mundi
Intruder VS 800 kardan
-
- BS Admin
- Posty: 5661
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 169
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Intruder VS 800 kardan
Skoro i tak masz już na stole to zmień uszczelniacze na nowe.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Re: Intruder VS 800 kardan
Witam,strasznie mnie nurtowało co się mogło nagle stać ,że wyciekł olej ,wiem wiem uszczelniacze zawsze można wymienić ale to nie jest ich wina .
Napiszę na przyszłość dla Was co jest przyczyną wycieku oleum.
Od wewnętrznej strony przekładni patrząc na nią tak jak by była zamontowana na motocyklu na góże jest maluteńki otworek (chyba jakiś odpowietrznik )
No i przewracając przekładnię w pozycję poziomą wewnętrzną stroną do stołu nic dziwnego ,że oleum sobie wyszło na wolność
No to przekładnia dostanie świerzą oliwkę ,bo jak nie posmarujesz to nie pojedziesz
Pozdrawiam
Mundi
Napiszę na przyszłość dla Was co jest przyczyną wycieku oleum.
Od wewnętrznej strony przekładni patrząc na nią tak jak by była zamontowana na motocyklu na góże jest maluteńki otworek (chyba jakiś odpowietrznik )
No i przewracając przekładnię w pozycję poziomą wewnętrzną stroną do stołu nic dziwnego ,że oleum sobie wyszło na wolność
No to przekładnia dostanie świerzą oliwkę ,bo jak nie posmarujesz to nie pojedziesz
Pozdrawiam
Mundi
-
- BS Brother
- Posty: 2359
- Rejestracja: wt, 28 maja 2013, 06:16
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Raszyn k/Wawa
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 38
Re: Intruder VS 800 kardan
Uszczelniacze tak czy inaczej bym wymienił
SV 650N K6 -->
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )
Re: Intruder VS 800 kardan
może i uszczelniacze do wymiany nie wiem ale mając do czynienia z 3 wałami kardana efekt zawsze był taki sam jak u ciebie.
Virago 750, intruder 1983 i 1996 więc może kardan już tak ma po prostu stare kardany w garażu stoją u mnie pionowo
Virago 750, intruder 1983 i 1996 więc może kardan już tak ma po prostu stare kardany w garażu stoją u mnie pionowo