no to mam chyba problem

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Maniek600

no to mam chyba problem

Post autor: Maniek600 »

witam, zabrałem sie za wymiane silnika w mojej gsx600f 94r, i silnik jest juz wyciagniety i teraz pozostaje mi przelozenie głowicy na drugi silnik(bo ten drugi kupilem bez glowicy-na cylindrach wisial tylko łancuszek) iiii teraz czy da sie jakos przelożyc głowice bez rozkrecania tych wałków rozrządu do ktorych przyspawane/przykrecone sa 2 zebatki trzymajace łancuszek, bo moge miec później problem z ustawieniem luzów??? i gdzie wogóle znajdują sie tam srubki które odpowiedzialne są za regulacje luzów???

tylko prosze nie piszcie mi żebym zaniósł silnik do servisu, bo i tak tego nie zrobie,,,,,-mam silną wole, troche wiedzy ksiązkowej-nadszedl czas na praktyke.
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

Ja Ci powiem tak:
Twoj motocykl potrafi Cie rozpedzic do ponad 200km/h!!
Jezeli Uwazasz sie za dobrego fachowca to zycze Ci jak najlepiej, ale musisz pamietac o swoim bezpieczenstwie i jesli nie masz doswiadczenia w tak powaznych pracach jak skladanie silnika to pozostaw to profesjonalista... maly blad lub niedopatrzenie moze pozniej duzo kosztowac i to nie koniecznie pieniedzy...

Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
KrzYsiO
The Real One
The Real One
Posty: 376
Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: KrzYsiO »

jak masz nowa uszczelke pod glowice to mozesz myslec nad dalszym montazem , jesli nie to szybko ja kup.taki lancuch jak byl juz wymieniany to moze miec spinke ale przewaznie jest zanitowywany.wyjecie walkow z glowicy nie oznacza ponownej regulacji luzow zaworowych.
zeby to wszystko zlozyc potrzebujesz troche widzy ,szczescia i iskry Bozej bo cala operacja jest mocno zakomplikowana jak na pierwszy raz.
sama glowice tez musisz umiejetnie dokrecic.
pozdro
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
ODPOWIEDZ