Nie będę tworzył kilku wątków i będę pisał tutaj. Sytuacja zmotywowała mnie, do serwisowania mojego Bandit`a 600 z roku 2004 własnoręcznie i mam czas do 20 kwietnia aby wyrobić się na badanie techniczne no i zacząć z przytupem sezon. Na większość pytań, youtube mi odpowiedział i instrukcja obsługi motoru, ale na poniższe pytania nie znalazłem odpowiedzi.
1. wymiana oleju - poprzedni właściciel powiedział, że zalał go Silkolene, ale więcej mi nie powiedział (ja się nie dopytywałem). Kontaktu nie mam z nim. Może wiecie, jaki będzie idealny od tej firmy - seria i oznaczenie? Chciałbym zalać go tym samym producentem, chyba, że z waszego doświadczenia jest coś lepszego
2. pod koniec poprzedniego sezonu pojawiło się stukanie przy 1 i 2 biegu. Na trzecim biegu już jest niezauważalne. Myślałem na początku, że skrzynię rozwaliłem, ale przed zimowaniem umyłem i wyszorowałem i "bicie" zniknęło. Tutaj jak macie pomysł co to może być, to byłbym wdzięczny. Będę układ napędowy rozkręcał, bo może coś się tam "zasiedliło" - kamyk, lub coś (mój trop). Jeśli dacie jakieś wskazówki i tropy, to w ten weekend będę ten temat ogarniał.
3. kierunkowskazy - powinienem przed zakupem nowych tutaj zapytać. Te co mam są tragiczne i tak na prawdę niebezpieczne (w dużym świetle ludzie z tyłu mogą nawet nie zauważyć). No i tydzień temu sprawdziłem i nie dość, że słabo widoczne to do połowy świecą...... Coś w ten deseń:
Kod: Zaznacz cały
https://allegro.pl/oferta/4x-kierunkowskazy-dynamiczne-led-z-przerywaczem-10852136045
Kod: Zaznacz cały
https://allegro.pl/oferta/kierunkowskazy-led-homologacja-e8-4-szt-oporniki-6887112496
5. Jeszcze jeden temat. Nie wiem, czy to wcześniej miałem czy nie, ale gdy po zimowanie sprawdzałem motor dwa przewody wiszą mi z motoru ..... Nie mam pojęcia na chwilę obecną od czego one są. Tak ma być? Przesyłam fotę - plik wrzuciłem d
Kod: Zaznacz cały
https://drive.google.com/file/d/1yAgCwRuUnDIcIx1hJaGCiZ7OlVIjFgLb/view?usp=sharing