Bandit 600 - Warsztat Piotra
: czw, 24 mar 2022, 12:11
Hej,
Nie będę tworzył kilku wątków i będę pisał tutaj. Sytuacja zmotywowała mnie, do serwisowania mojego Bandit`a 600 z roku 2004 własnoręcznie i mam czas do 20 kwietnia aby wyrobić się na badanie techniczne no i zacząć z przytupem sezon. Na większość pytań, youtube mi odpowiedział i instrukcja obsługi motoru, ale na poniższe pytania nie znalazłem odpowiedzi.
1. wymiana oleju - poprzedni właściciel powiedział, że zalał go Silkolene, ale więcej mi nie powiedział (ja się nie dopytywałem). Kontaktu nie mam z nim. Może wiecie, jaki będzie idealny od tej firmy - seria i oznaczenie? Chciałbym zalać go tym samym producentem, chyba, że z waszego doświadczenia jest coś lepszego
2. pod koniec poprzedniego sezonu pojawiło się stukanie przy 1 i 2 biegu. Na trzecim biegu już jest niezauważalne. Myślałem na początku, że skrzynię rozwaliłem, ale przed zimowaniem umyłem i wyszorowałem i "bicie" zniknęło. Tutaj jak macie pomysł co to może być, to byłbym wdzięczny. Będę układ napędowy rozkręcał, bo może coś się tam "zasiedliło" - kamyk, lub coś (mój trop). Jeśli dacie jakieś wskazówki i tropy, to w ten weekend będę ten temat ogarniał.
3. kierunkowskazy - powinienem przed zakupem nowych tutaj zapytać. Te co mam są tragiczne i tak na prawdę niebezpieczne (w dużym świetle ludzie z tyłu mogą nawet nie zauważyć). No i tydzień temu sprawdziłem i nie dość, że słabo widoczne to do połowy świecą...... Coś w ten deseń:
No i kupiłem te poniżej. Według opisu mają homologację, są dość spore i widoczne. Badanie powinny przejść, ale czy według was będą dobrze komunikowały maruderów z tyłu ?
4. Płyn do hamulców - prosiłbym o radę co kupić. Kompletnie nie znam się na płynach do hamulców
5. Jeszcze jeden temat. Nie wiem, czy to wcześniej miałem czy nie, ale gdy po zimowanie sprawdzałem motor dwa przewody wiszą mi z motoru ..... Nie mam pojęcia na chwilę obecną od czego one są. Tak ma być? Przesyłam fotę - plik wrzuciłem d
Nie będę tworzył kilku wątków i będę pisał tutaj. Sytuacja zmotywowała mnie, do serwisowania mojego Bandit`a 600 z roku 2004 własnoręcznie i mam czas do 20 kwietnia aby wyrobić się na badanie techniczne no i zacząć z przytupem sezon. Na większość pytań, youtube mi odpowiedział i instrukcja obsługi motoru, ale na poniższe pytania nie znalazłem odpowiedzi.
1. wymiana oleju - poprzedni właściciel powiedział, że zalał go Silkolene, ale więcej mi nie powiedział (ja się nie dopytywałem). Kontaktu nie mam z nim. Może wiecie, jaki będzie idealny od tej firmy - seria i oznaczenie? Chciałbym zalać go tym samym producentem, chyba, że z waszego doświadczenia jest coś lepszego
2. pod koniec poprzedniego sezonu pojawiło się stukanie przy 1 i 2 biegu. Na trzecim biegu już jest niezauważalne. Myślałem na początku, że skrzynię rozwaliłem, ale przed zimowaniem umyłem i wyszorowałem i "bicie" zniknęło. Tutaj jak macie pomysł co to może być, to byłbym wdzięczny. Będę układ napędowy rozkręcał, bo może coś się tam "zasiedliło" - kamyk, lub coś (mój trop). Jeśli dacie jakieś wskazówki i tropy, to w ten weekend będę ten temat ogarniał.
3. kierunkowskazy - powinienem przed zakupem nowych tutaj zapytać. Te co mam są tragiczne i tak na prawdę niebezpieczne (w dużym świetle ludzie z tyłu mogą nawet nie zauważyć). No i tydzień temu sprawdziłem i nie dość, że słabo widoczne to do połowy świecą...... Coś w ten deseń:
Kod: Zaznacz cały
https://allegro.pl/oferta/4x-kierunkowskazy-dynamiczne-led-z-przerywaczem-10852136045
Kod: Zaznacz cały
https://allegro.pl/oferta/kierunkowskazy-led-homologacja-e8-4-szt-oporniki-6887112496
5. Jeszcze jeden temat. Nie wiem, czy to wcześniej miałem czy nie, ale gdy po zimowanie sprawdzałem motor dwa przewody wiszą mi z motoru ..... Nie mam pojęcia na chwilę obecną od czego one są. Tak ma być? Przesyłam fotę - plik wrzuciłem d
Kod: Zaznacz cały
https://drive.google.com/file/d/1yAgCwRuUnDIcIx1hJaGCiZ7OlVIjFgLb/view?usp=sharing