Malowanie wydechu?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 1

Malowanie wydechu?

Post autor: kuchar »

Czym pomalować wydech (rury) w GS 500 w grę wchodzi czarny mat.
Gdzie szukać takich farb?
Może juz ktoś przerabiał takie zagadnienie?
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
karus

Post autor: karus »

czym kolwiek
ja malowałem sprayem czarny mat ale przy końcówce
a koło cylindrów mam piecówką żarodporną ale srebrną,
ale spray tez powinien trzymać.
jednak sie zastanawiam nad szlifowaniem tą gądką co to była mowa o tym w bractwie
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: kuchar »

no ja chcialem na czarno ale jak szukalem to spray byl do 400'C a wiec troche za malo
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
zly1001
Lajtowy Motonita
Posty: 602
Rejestracja: pn, 20 mar 2006, 14:03
Województwo: -
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zly1001 »

Malowałem jakąś farbą odporną na temperaturę (690 stopni) szczerze to sam nie wiem jak będzie sie spisywała jednak wcześniej usunąłem starą farbę piaskując tłumiki koszt 30zł + spray 18 zeta.Mam nadzieję ,że będzie OK.
GSXF 600, GSXR 750 K5 SPRZEDANY
tel.603 882 822
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: kuchar »

Czyli musze jeszcze piaskowac przed malowaniem:/
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Ja wyczyściłem papierem , uzyłem farby zaroodpornej ,,, starcza na pol roku
zly1001
Lajtowy Motonita
Posty: 602
Rejestracja: pn, 20 mar 2006, 14:03
Województwo: -
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zly1001 »

Wiesz zawsze usuniecie starej farby i rdzy przez piaskowanie jest dokładniejsze niż "zabawa" szczotą i wiertarą.Jeśli będziesz w W-wie daj znać podam Ci miejsce gdzie to robia wprawdzie ja piaskowałem pod W-wką,ale co za różnica.
GSXF 600, GSXR 750 K5 SPRZEDANY
tel.603 882 822
misiuGS500

Post autor: misiuGS500 »

Szczotka druciana, papier ściermy i spray żaroodporny w motoryzacyjnych powinni mieć taki co powinien wytrzymać temp. pow 650C, jak mi gościu sprzedawał to na opakowaniu było napisane że do malowania kominków itp.
Jak długo wytrzyma sam nie wiem na razie jest ok.
Pozdrawiam
Misiu
Herpu

Post autor: Herpu »

Ja takze przerabialem to pare dni temu przy okazji rozwiercania moich slawnych juz srub "urwanych w glowicy"

Pierw szczota druciana na wiertare,nastepnie miekki papier scierny do wygladzenia,po tych zabiegach zabralem wydech do znajomego na prowizoryczna lakiernie!

Pozaklejalem elementy chromowane i dawaj spray w reke!Zwykly odporny na wysokie temp. dziala zawsze!

Swieci sie narazie jak psu jajka :)
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

mi sie udało pomalować "srebrolem" w spray'u, na opakowaniu bylo 800 stopni C więc uznałem, że da rade i dało, ale pierwszych kilka minut pracy silnika po pomalowaniu rur (całą noc schły) coś z nich parowało, taka mini mgiełka sie zrobiła, ale teraz jest super i robiłem to we wrześniu tamtego roku i narazie jeszcze nie trzeba :)
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
zly1001
Lajtowy Motonita
Posty: 602
Rejestracja: pn, 20 mar 2006, 14:03
Województwo: -
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zly1001 »

Powracając do tematu sprzed miesiąca chciałem tylko dodać ,że wszystko wyszło cacy i trzyma się jak żłe :D
GSXF 600, GSXR 750 K5 SPRZEDANY
tel.603 882 822
Ward

Post autor: Ward »

Ja w swoim GS500 malowalem sprayem w poprzednim sezonie farbka kosztowala 15zl wczesniej papier scierny i odtluszczanie, a trzyma sie do dzis - smieszne pieniadze, efekt bardzo przyzwoity
lukaszny

Post autor: lukaszny »

A czym odtluszczacie powierzchnie?

U mnie nie wiem czemu, ale farba zaroodporna trzyma max. 1,5 sezonu. Probowalem juz roznych marek i zawsze to samo. Przez pierwsze miesiace kolor i struktora ok. Potem matowieje, pojawiaja sie pierwsze przeblyski rdzy i potem to juz kwestia chwili kiedy farba "znika" i kolektory znowu wyglada brzydko. Dotyczy to wylacznie kolektorow, bo im rury w okolicy tlumikow utrzymuja farbe w idealnym stanie.
zly1001
Lajtowy Motonita
Posty: 602
Rejestracja: pn, 20 mar 2006, 14:03
Województwo: -
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zly1001 »

Odtłuszczałem benzyną ekstakcyjną
GSXF 600, GSXR 750 K5 SPRZEDANY
tel.603 882 822
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

U mnie nie wiem czemu, ale farba zaroodporna trzyma max. 1,5 sezonu

Normalka , przyzwyczaj sie. I tak długo Ci trzyma.
ODPOWIEDZ