Strona 1 z 2
Malowanie wydechu?
: ndz, 9 kwie 2006, 15:02
autor: kuchar
Czym pomalować wydech (rury) w GS 500 w grę wchodzi czarny mat.
Gdzie szukać takich farb?
Może juz ktoś przerabiał takie zagadnienie?
: ndz, 9 kwie 2006, 15:21
autor: karus
czym kolwiek
ja malowałem sprayem czarny mat ale przy końcówce
a koło cylindrów mam piecówką żarodporną ale srebrną,
ale spray tez powinien trzymać.
jednak sie zastanawiam nad szlifowaniem tą gądką co to była mowa o tym w bractwie
: ndz, 9 kwie 2006, 15:33
autor: kuchar
no ja chcialem na czarno ale jak szukalem to spray byl do 400'C a wiec troche za malo
: ndz, 9 kwie 2006, 16:30
autor: zly1001
Malowałem jakąś farbą odporną na temperaturę (690 stopni) szczerze to sam nie wiem jak będzie sie spisywała jednak wcześniej usunąłem starą farbę piaskując tłumiki koszt 30zł + spray 18 zeta.Mam nadzieję ,że będzie OK.
: ndz, 9 kwie 2006, 16:46
autor: kuchar
Czyli musze jeszcze piaskowac przed malowaniem:/
: ndz, 9 kwie 2006, 16:51
autor: Bachmiński
Ja wyczyściłem papierem , uzyłem farby zaroodpornej ,,, starcza na pol roku
: ndz, 9 kwie 2006, 16:52
autor: zly1001
Wiesz zawsze usuniecie starej farby i rdzy przez piaskowanie jest dokładniejsze niż "zabawa" szczotą i wiertarą.Jeśli będziesz w W-wie daj znać podam Ci miejsce gdzie to robia wprawdzie ja piaskowałem pod W-wką,ale co za różnica.
: pn, 10 kwie 2006, 10:32
autor: misiuGS500
Szczotka druciana, papier ściermy i spray żaroodporny w motoryzacyjnych powinni mieć taki co powinien wytrzymać temp. pow 650C, jak mi gościu sprzedawał to na opakowaniu było napisane że do malowania kominków itp.
Jak długo wytrzyma sam nie wiem na razie jest ok.
Pozdrawiam
Misiu
: ndz, 7 maja 2006, 20:08
autor: Herpu
Ja takze przerabialem to pare dni temu przy okazji rozwiercania moich slawnych juz srub "urwanych w glowicy"
Pierw szczota druciana na wiertare,nastepnie miekki papier scierny do wygladzenia,po tych zabiegach zabralem wydech do znajomego na prowizoryczna lakiernie!
Pozaklejalem elementy chromowane i dawaj spray w reke!Zwykly odporny na wysokie temp. dziala zawsze!
Swieci sie narazie jak psu jajka

: pn, 8 maja 2006, 06:56
autor: meyer2
mi sie udało pomalować "srebrolem" w spray'u, na opakowaniu bylo 800 stopni C więc uznałem, że da rade i dało, ale pierwszych kilka minut pracy silnika po pomalowaniu rur (całą noc schły) coś z nich parowało, taka mini mgiełka sie zrobiła, ale teraz jest super i robiłem to we wrześniu tamtego roku i narazie jeszcze nie trzeba

: pn, 8 maja 2006, 09:10
autor: zly1001
Powracając do tematu sprzed miesiąca chciałem tylko dodać ,że wszystko wyszło cacy i trzyma się jak żłe

: pn, 8 maja 2006, 09:32
autor: Ward
Ja w swoim GS500 malowalem sprayem w poprzednim sezonie farbka kosztowala 15zl wczesniej papier scierny i odtluszczanie, a trzyma sie do dzis - smieszne pieniadze, efekt bardzo przyzwoity
: pn, 8 maja 2006, 13:43
autor: lukaszny
A czym odtluszczacie powierzchnie?
U mnie nie wiem czemu, ale farba zaroodporna trzyma max. 1,5 sezonu. Probowalem juz roznych marek i zawsze to samo. Przez pierwsze miesiace kolor i struktora ok. Potem matowieje, pojawiaja sie pierwsze przeblyski rdzy i potem to juz kwestia chwili kiedy farba "znika" i kolektory znowu wyglada brzydko. Dotyczy to wylacznie kolektorow, bo im rury w okolicy tlumikow utrzymuja farbe w idealnym stanie.
: pn, 8 maja 2006, 13:52
autor: zly1001
Odtłuszczałem benzyną ekstakcyjną
: pn, 8 maja 2006, 15:08
autor: Bachmiński
U mnie nie wiem czemu, ale farba zaroodporna trzyma max. 1,5 sezonu
Normalka , przyzwyczaj sie. I tak długo Ci trzyma.