Do ujezdzaczy SV1000 i chyba 650 chodzi o lusterka
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 1119
- Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 14:54
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mikołów
Do ujezdzaczy SV1000 i chyba 650 chodzi o lusterka
albo ja jestem za szeroki albo szkielka sa za blisko osi bo ja w nich widze w zasadzie albo swoje rece albo pobocza....
Czy wy macie takie problemy z lusterkami??
w poprzednim moto K nie mialem tego problemu...
a teraz daje manetka ile fabryka dala zeby mnie nikt nie bral z prawej
a moze lusterka sa przewidziane do pozycji twarza w zegarach?
no kamikaze boski wiatr.....
Czy wy macie takie problemy z lusterkami??
w poprzednim moto K nie mialem tego problemu...
a teraz daje manetka ile fabryka dala zeby mnie nikt nie bral z prawej
a moze lusterka sa przewidziane do pozycji twarza w zegarach?
no kamikaze boski wiatr.....
-
- Moderator
- Posty: 924
- Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
- Otrzymane Polubienia: 10
Powiem tak - w GS 550, gdzie miałem tradycyjną kierownicę i tylko odrobinę większe lusterka komfort "widzenia" był większy. W GSX 750 kierownica połówkowa, lustra inaczej rozmieszczone, pozycja też bardziej leżąca i przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów, to się odwracałem przy zmianie pasa, bo zanim się przyzwwyczaiłem i je odpowiednio ustawiłem, to już ze 3 razy bym pod auto wjechał, które było w "martwej strefie" po moim ustawieniu zwierciadełek :|
Pozdr.
Pozdr.
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
W GSX-ie (Imbryk) jest na to bardzo prosty, ale i skuteczny sposob 
Odkrecasz lusterka, bierzesz kawal grubego (2-3 cm) plastiku i wypilowyjesz podkladki.
Pozniej tylko dluzsze sruby, skrecasz i wyglada, jak by mialo tak byc od poczatku
W moim moto zrobiono juz tak w Niemczech, wiec to patent ponadnarodowy
Odkrecasz lusterka, bierzesz kawal grubego (2-3 cm) plastiku i wypilowyjesz podkladki.
Pozniej tylko dluzsze sruby, skrecasz i wyglada, jak by mialo tak byc od poczatku
W moim moto zrobiono juz tak w Niemczech, wiec to patent ponadnarodowy
-
- The Real One
- Posty: 284
- Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:00
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GD/BA
Witam! W normalnej pozycji w lusterkach widzę tylko swoje łokcie, więc trzeba się wychylać to w prawo to w lewo... Normalnie widzę tylko wtedy, gdy mam brodę na baku. Pozostaje kupić albo lusterka z dłuższymi ramionami, albo "przedłużacze" do seryjnych ramion (zwykle kilka cm). Ale w sumie można się przyzwyczaić, choć wygodne to nie jest. pozdro
Federały są jak pieczarki - najpierw rzucasz im gówno a potem trzymasz w mroku...
Sory za offtopic ale może kup sobie takie jak miałem w GS , nazywałem to "lusterka aerodynamiczne" . Duże i szerokie , ale jak przekraczasz 120 to same składaja sie pod naporem powietrza :lol: :lol: :lol: może dlatego mój GS był taki szybki ... zanim wywaliło panewki :lol:
edit : HAHAHAH to był żart !! po prostu były tak guwniane że sie składały
EDIT 2 : pomyś czy nie da rady tych z B6-12S po 2002 , ja w nich widze wszystko (oprócz łokci
)
edit : HAHAHAH to był żart !! po prostu były tak guwniane że sie składały
EDIT 2 : pomyś czy nie da rady tych z B6-12S po 2002 , ja w nich widze wszystko (oprócz łokci
Ostatnio zmieniony pn, 8 maja 2006, 16:28 przez Bachmiński, łącznie zmieniany 2 razy.