Do ujezdzaczy SV1000 i chyba 650 chodzi o lusterka

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Desmont
BS Brother
BS Brother
Posty: 1119
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 14:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Mikołów

Do ujezdzaczy SV1000 i chyba 650 chodzi o lusterka

Post autor: Desmont »

albo ja jestem za szeroki albo szkielka sa za blisko osi bo ja w nich widze w zasadzie albo swoje rece albo pobocza....

Czy wy macie takie problemy z lusterkami??

w poprzednim moto K nie mialem tego problemu...
a teraz daje manetka ile fabryka dala zeby mnie nikt nie bral z prawej
a moze lusterka sa przewidziane do pozycji twarza w zegarach?
no kamikaze boski wiatr.....
PZDR
Desmont
Suzi SV1000S '04 ;) najpiekniejszy dzwiek V-ki.
Co dwie lufy to nie jedna, co akrapki to akrapki

Obrazek Obrazek
GG2404004; tel. 607 082 621; skype: lukasz.pio
malybdg

Post autor: malybdg »

Witam
Na mojej SV650 musze się wychylać, by cokolwiek zobaczyć w lusterkach. W normalnej pozycji widze własną kurtkę.
Planuje juz zakup nieserynjych lusterek z dłuższymi ramionami. Ten typ juz tak ma, zdaję się ;)

Pzdr
Pushkin
Moderator
Moderator
Posty: 924
Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
Otrzymane Polubienia: 10

Post autor: Pushkin »

Powiem tak - w GS 550, gdzie miałem tradycyjną kierownicę i tylko odrobinę większe lusterka komfort "widzenia" był większy. W GSX 750 kierownica połówkowa, lustra inaczej rozmieszczone, pozycja też bardziej leżąca i przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów, to się odwracałem przy zmianie pasa, bo zanim się przyzwwyczaiłem i je odpowiednio ustawiłem, to już ze 3 razy bym pod auto wjechał, które było w "martwej strefie" po moim ustawieniu zwierciadełek :|

Pozdr.
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
JarekNF

Post autor: JarekNF »

O kurcze a myślałem że to ja jestem taki szeroki w barach że zasłaniam lusterka :D
Loser

Post autor: Loser »

W GSX-ie (Imbryk) jest na to bardzo prosty, ale i skuteczny sposob :)
Odkrecasz lusterka, bierzesz kawal grubego (2-3 cm) plastiku i wypilowyjesz podkladki.
Pozniej tylko dluzsze sruby, skrecasz i wyglada, jak by mialo tak byc od poczatku :)
W moim moto zrobiono juz tak w Niemczech, wiec to patent ponadnarodowy 8)
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Jeden z czesciej poruszanych tematow na SV650.org
Popularne sa akcesoryjne podkladki ktore przykreca sie w miejsca lusterek i dopiero do nich lusterka. Daje to jakies 5 cm na strone.
ObrazekObrazek
karus

Post autor: karus »

mam w gs ten sam problem ale wyciagnałem z srub tcyuh z przodu
podkładki i dałem do tych bardziej z tyłu także są bardziej odchylone
ale marny efekt
chyba pomyśle nad tym plastikiem..
Piotras
The Real One
The Real One
Posty: 284
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:00
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: GD/BA

Post autor: Piotras »

Witam! W normalnej pozycji w lusterkach widzę tylko swoje łokcie, więc trzeba się wychylać to w prawo to w lewo... Normalnie widzę tylko wtedy, gdy mam brodę na baku. Pozostaje kupić albo lusterka z dłuższymi ramionami, albo "przedłużacze" do seryjnych ramion (zwykle kilka cm). Ale w sumie można się przyzwyczaić, choć wygodne to nie jest. pozdro
Federały są jak pieczarki - najpierw rzucasz im gówno a potem trzymasz w mroku...
babajaga

Post autor: babajaga »

tak jak wszyscy, widzę głównie łokcie ale nabrałam odruchu żeby je przyciskać do ciała jak patrzę w lusterko - wtedy coś widzę :wink:
przedłużenie lusterek o parę centymetrów jest dobre w Niemczech, u nas nie tak bardzo - jak się będziecie przeciskać między samochodami ?
pozdr,
Herpu

Post autor: Herpu »

Loser zrobisz jakies zdjecia tego patentu co masz?nie rozumie troche o jaki plastik chodzi? poprostu podkladka z plastiku?
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Sory za offtopic ale może kup sobie takie jak miałem w GS , nazywałem to "lusterka aerodynamiczne" . Duże i szerokie , ale jak przekraczasz 120 to same składaja sie pod naporem powietrza :lol: :lol: :lol: może dlatego mój GS był taki szybki ... zanim wywaliło panewki :lol:


edit : HAHAHAH to był żart !! po prostu były tak guwniane że sie składały



EDIT 2 : pomyś czy nie da rady tych z B6-12S po 2002 , ja w nich widze wszystko (oprócz łokci :) )
Ostatnio zmieniony pn, 8 maja 2006, 16:28 przez Bachmiński, łącznie zmieniany 2 razy.
Herpu

Post autor: Herpu »

Jakis link znalazlbys? prosze :*
zdjecie lub cos?
ODPOWIEDZ