DL650 - wymiana opinii i doświadczeń
: sob, 22 kwie 2006, 00:04
Od tygodnia latam na DL650... Sporo padało w międzyczasie, więc licznik przebiegu pokazuje dopiero 1100km, niemniej czuję się już bardzo komfortowo na tym sprzęcie
Kilka ogólnych pytań do użytkowników DL'ów:
- Ile Wam sprzęcik pali i jaki robicie przebieg na baku?
- Jakie ustawienie szyby Wam najbardziej pasi (jaki wzrost?)
- Czy są dostępne jakieś akcesoryjne wydechy? Fabryczny brzmi jak Burgman
Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej materii?
- Jakieś problemy, usterki?
- Ktoś eksperymentował z różnymi gumami do tego moto? Jakie wnioski? Fabryczne Bridgestone'y są niby ok, ale bardzo śliskie na mokrym i średnio wyczuwalna jest wg. mnie granica uślizgu tyłu w łuku czy podczas hamowania. Michelin Sirac i Annake grały mi pod tymi względami dużo bardziej, ale to w innych motocyklach było... Jakieś wskazówki?
- Podobno działa jakiś klub DL. Ma ktoś jakiś namiar?
- Jakie kufry zamontowaliście do swoich sprzętów?
- Ktoś ma centralną stopkę? Czy jest wygodna w użyciu (tj. działa przy lekko pochylonym gruncie, czy wymaga dużo siły) i czy nie rysuje asfaltu przy większych złożeniach?
- Dowolne wskazówki i sugestie
Jeśli jakiś użytkownik DL'a (i nie tylko) z południa kraju reflektował by na jakąś wspólną traskę, to zapraszam do wspólnego latania. Vprzelotowa w zakresie 80-130 km/h zależnie od stanu drogi, ale raczej turystycznie niż sportowo (może nie licząc krętych odcinków
). W każdym razie bez pycenia.
pozdrówki i dzięki za odpowiedzi!
Kilka ogólnych pytań do użytkowników DL'ów:
- Ile Wam sprzęcik pali i jaki robicie przebieg na baku?
- Jakie ustawienie szyby Wam najbardziej pasi (jaki wzrost?)
- Czy są dostępne jakieś akcesoryjne wydechy? Fabryczny brzmi jak Burgman
- Jakieś problemy, usterki?
- Ktoś eksperymentował z różnymi gumami do tego moto? Jakie wnioski? Fabryczne Bridgestone'y są niby ok, ale bardzo śliskie na mokrym i średnio wyczuwalna jest wg. mnie granica uślizgu tyłu w łuku czy podczas hamowania. Michelin Sirac i Annake grały mi pod tymi względami dużo bardziej, ale to w innych motocyklach było... Jakieś wskazówki?
- Podobno działa jakiś klub DL. Ma ktoś jakiś namiar?
- Jakie kufry zamontowaliście do swoich sprzętów?
- Ktoś ma centralną stopkę? Czy jest wygodna w użyciu (tj. działa przy lekko pochylonym gruncie, czy wymaga dużo siły) i czy nie rysuje asfaltu przy większych złożeniach?
- Dowolne wskazówki i sugestie
Jeśli jakiś użytkownik DL'a (i nie tylko) z południa kraju reflektował by na jakąś wspólną traskę, to zapraszam do wspólnego latania. Vprzelotowa w zakresie 80-130 km/h zależnie od stanu drogi, ale raczej turystycznie niż sportowo (może nie licząc krętych odcinków
pozdrówki i dzięki za odpowiedzi!