Strona 1 z 3

Gs 500 opony,gaznik,dzwon :/

: pt, 28 kwie 2006, 17:22
autor: Herpu
Witam!
Wczoraj zaliczylem szlif na gsie na wyjezdzie na droge !!!!OBOK DOMU!! Bylo cos na drodze jakis zwirek i to jeszcze tam gdzie zawsze wyjezdzam!ciemno i dupp...crash pady zadzialaly nic sie nie stalo motorkowi :) ja zdarte kolano i lokiec ale spoko

Poradzcie mi troche bo jak narazie jestem zawiedziony gsem na calej lini i przy tym motorze "wszystko" co niby sie nauczylem pryska i mam dziwne wrazenie ze mi nie spasowal gs :(

1.)Co zauwazylem dzisiaj to po kazdym zatrzymaniu sie z wezyka ,ktory jest z airboxa i idzie w dol obok ramy,zakonczony takim dziubkiem kapia kropelki paliwa?jakim cudem?

2.)Druga sprawa mam do wymiany opony moze gdyby byly wymienione juz wczesniej dzwona by nie bylo!
Jakie polecacie?Sa jakies warte polecenia?czy standart Bri?jesli ktos cos wie to prosze odrazu o cene jesli sie orientuje :)

3.)Nie pali mi po nocy zawsze,nawet ze ssaniem musze dodac gazu jak pociagnie to potem okey i na dotyk...(swiece? mam nowe wg.zalecen NGK)
Powtarza sie to za kazdym razem jak jest zimny :/

4.)Po przekreceniu tylnego amora na 7 z standardowej twardosci 4 dupa goni mi po drodze WTF?czuje jak ucieka!Czy to wina opon?ale na 4 jest ok!nawet jak jade z pasarzerem bo poto przestawilem na twardsze!

: pt, 28 kwie 2006, 17:43
autor: cziton
Nie mam GSa ale co do punktu 1 to cofa Ci sie paliwo do filtra, albo masz kranik caly czas na zalewanie gaznikow bez podcisnienia, albo cos z gaznikami bo kapac napewno nie powinno!!!

: pt, 28 kwie 2006, 21:41
autor: meyer2
bankowo masz przekręcony kranik na przelewanie gaźników (PRI), przestaw na ON i będzie gites, nad drugim punktem nie bede się rozwodził, bo sam w nastepnym sezonie bede musiał pomyśleć o zmianie, ale teraz juz chyba zaczne szukać, obecnie mam założone pirelli, ehh...tak sobie... ale może dlatego że używaną kupiłem (wg. mnie błąd), a jeśli chodzi o odpalanie po nocy to normalne, ja odkręcam na całość ssanie i wtedy odpalam, ale bez gazu, bo wtedy łatwo przylać świece, powodzenia

: pt, 28 kwie 2006, 22:06
autor: JarekNF
Co do opon to ja polecam, Pirelli Sport Demon, używają ich w GS500 Cup. Jeździłem na nich cały zeszły sezon i naprawde są super. A standardowe Bri..... leżą prawie nowe, bo sie nie nadawały do jazdy, totalny kartofel:)

: sob, 29 kwie 2006, 09:38
autor: Herpu
Kranik mam zawsze na "RES" bez wzgledu czy mam pelny bak czy rezerwe!Wiem ze pri przelewa gazniki takiego bledu przeciesz nie robie "panowie" :)

Co do opon tych PIRELLI Sport Demon to moglbym sie zastanowic tylko czy one sie nadaje na normalna jazde?tor odpada bo nie mam w poblizu narazie!
I czy odrazu musze wymienic front i back? czy starczy tylko do tylu bo przod narazie okey jest tylko ten tyl juz do wymiany...

: sob, 29 kwie 2006, 09:40
autor: fredi
No to jak się wywaliłeś to mogło tobie pocieć paliwko do obudowy filtra powietrza.
I przy okazji sprawdź czy nie masz zbyt dużego poziomu oleju w silniku i czy nie śmierdzi on paliwem. Mierzy się bez wkręcania bagnetu.

: sob, 29 kwie 2006, 09:43
autor: Herpu
fredi mam full bez wkrecania,moze nawet troszke wiecej!Oczywiscie jak jest rozgrzany silnik i nie stoi na centralnym tylko na dwoch kolach!

fredi mozesz cos poradzic co do innych pytan?

: sob, 29 kwie 2006, 09:55
autor: fredi
Jeśli masz pieniążki kupuj pirelki :)
Gs powinien odpalać na pełnym ssaniu bez odkręcania gazu za pierwszym dotknięciem przycisku rozrusznika.
Zawieszenie ustaw na 4 powinno wystarczyć dla ciebie i pasażera. Mi dobiło tylko raz ale wtedy miałem jeszcze bagaże i wszystkie załadowane na tył więc miał prawo. Dla pewności możesz jeszcze skontrolować stan łożyska główki ramy i ułożyskowanie wachacza.

: sob, 29 kwie 2006, 10:13
autor: Herpu
No fajnie dzieki!Co do zawieszenia to wlasnie dziewczyna powiedziala ze slyszala jak dobija jak zjezdzalismy z gorki jak byl na 4!

Mam jeszcze jeden problem :( nie moge odkrecic wydechu od cylindra!
Sruby sa tak zapieczone ze boje sie ze je urwe :(

Probowalem wd40,ropa itp nic nie pomoglo sruby stoja w miejscu!Nawet kluczem pod cisnieniem ktory wytwarza drgania nic....
Co zrobic z tym fantem?musze go odrecic lub dokrecic bo pierdzi ze az wstyd...a sluchac gsa brzmiacego jak wska to klapa!

: sob, 29 kwie 2006, 10:21
autor: meyer2
cholernie musiały sie śruby zapiec, próbowałeś na zimnym silniku odkręcać?? jeśli tak to postaraj sie odpalić, niech sobie pochodzi, nabierze temp odpowiedniej i wtedy sprobuj jeszcze raz :) wg. mnie powinno dać rade :)

: sob, 29 kwie 2006, 10:35
autor: Herpu
Wlasnie mysle ze moze dzis zalatwie palnik i rozgrzeje ze porzadnie bo tak to lipa!probowalem nawet jak go ostro spocilem!

Co do opon to tak jak na stronie frediego:

Opony przód/tył: 110/70-17 54H / 130/70-17 62H

??

: sob, 29 kwie 2006, 10:52
autor: Loser
Nie urwiesz srub...
Mialem tak w GSX-ie - po prostu sie balem :)
Jednak sie przelamalem - duzy klucz, nacisnalem i po sprawie...

: sob, 29 kwie 2006, 11:10
autor: Herpu
Loser ! - BEDZIE NA CIEBIE! :twisted:

: sob, 29 kwie 2006, 11:14
autor: fredi
Herpu pisze:No fajnie dzieki!Co do zawieszenia to wlasnie dziewczyna powiedziala ze slyszala jak dobija jak zjezdzalismy z gorki jak byl na 4!
Tego się nie słyszy to się czuje czuje w tyłku - więc jednak może nie dobija?? :twisted: a jeżeli tak to przetawiaj amortyzator stopniowo.
Oponki takie jak fabryka zaleca :).

: sob, 29 kwie 2006, 11:21
autor: Herpu
No dokladnie tak powiedziala ze czuje pod tylkiem jak cos ociera :P

Powiedz jeszcze czy musze wymienic odrazu oby dwie opony?