GSF 600 - Wyswietlacz biegów

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

GSF 600 - Wyswietlacz biegów

Post autor: voti »

Przełącznik mechaniczno-elektroniczny i wyświetlacz zmiany biegów - B6 jest w fazie projektowania i miejmy nadzije że już za pare tygodni będzie gotowy, wraz z FAQ.

Białe strzałki: przewidywane mocowanie płytki z czujnikami, zielona strzałka: na dźwigni po drugiej stronie magnes.
Ostatnio zmieniony czw, 18 maja 2006, 18:47 przez voti, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwony potwór
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

a wiesz moze czy juz jest cos takiego do sv650s ?!
I jak to wyglada cenowo?
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Bardzo wstępny przewidywany koszt 80zł, sie okaże narazie jest pomysłi projekt teraz czas na prace polowe przy moto, pomiary, rozkręcanie skręcanie, kupno części i złożenie do kupy wszystkiego.
Czerwony potwór
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

Aha
Czyli troche zabawy z tym bedzie...
Ale jak juz sie uda zamontowac to napewno bedzie to fajny bajer ;)
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
leliw

Post autor: leliw »

Też się zastanawiałem jak takie coś zrobić. Niecierpliwie czekam na wyniki Twoich prac. :D
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4283
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

i od razu przebadaj kiedy/jak/ile sie myli bo to mnie najbardziej interesuje
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Ozcywiście to będzie wersja testowa, czujniki oparte na kontraktonach i takich tam oczywiście jeśli układ się pomyli ;) będzie moliwość zresetowania licznika.
Jeśli coś nie wypali będzie kolejna próba na stykach, ewentualnie pozostaje opornik suwakowy.
Wszystko docelowo ma być podpięte na instalacje elektryczną motora.
Jak zadziała to dopasowanie do danego moto będzie polegać na zmianie uchwytu przy dźwigni zmiany biegów. i hope
Pozdrawiam
Czerwony potwór
fredi

Post autor: fredi »

Kynias pisze:Aha
Czyli troche zabawy z tym bedzie...
Ale jak juz sie uda zamontowac to napewno bedzie to fajny bajer ;)
No i tylko i wyłącznie bajer. Ktoś kto jeździ jakiś czas motocyklem nie potrzebuje czegoś takiego. Takie coś dobre jest do motocykli którymi się jeździ na kursach żeby początkujący się nie zagubił w biegach.
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

No i tylko i wyłącznie bajer. Ktoś kto jeździ jakiś czas motocyklem nie potrzebuje czegoś takiego
a tu się nie zgodze , przeczytaj sobie wątek na ten temat , juz był...
Choć sam bym sobie nie zamontował , bo nie czuje takiej potrzeby , to czasami by się przydał ( jezdze 5,5 lat )
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Oczywiście praktyka czyli mistrza i czsem ktoś po roku jazdy jest gugu, ale np. w moim przypadku może być gorzej :wink: i stąd ten szalony pomysł :twisted:
Czerwony potwór
fredi

Post autor: fredi »

rzut oka na obrotomierz i już wiadomo czy trzeba redukować czy nie i tyle w tym temacie
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4283
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

fredi pisze:rzut oka na obrotomierz i już wiadomo czy trzeba redukować czy nie i tyle w tym temacie
akurat w moim moto nie jest to tak oczywiste - jak bym sie uparl moglbym spokojnie jezdzic bez zmiany biegow :D

czasami jak dluzszy czas spokojnie jade to mi sie zapomni jaki bieg i np. probuje wbic kolejny raz 6, albo musze "przebic na 6 i wrocic", poza tym np. podczas treningow jest strach zeby 1ki przypadkowo nie zapiac, albo np. zeby za mocno nie zredukowac przed wyprzedzaniem samochodow na trasie itd

da sie bez tego spokojnie zyc, ale czasami brakuje
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Właśnie gdzie jest czujnik N w B6 ? Może by go troszkę zmodyfikować?

Szok co ja pisze, powoli po trupach do celu!
Czerwony potwór
fredi

Post autor: fredi »

voti pisze:Właśnie gdzie jest czujnik N w B6 ? Może by go troszkę zmodyfikować?

Szok co ja pisze, powoli po trupach do celu!
Zapewne jest schowany pod dekielkiem od zębatki zdawczej.
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuchar »

widze ze nowy figer nam rosnie :)
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
ODPOWIEDZ