Strona 1 z 4

GSF 600 - Wyswietlacz biegów

: czw, 18 maja 2006, 14:57
autor: voti
Przełącznik mechaniczno-elektroniczny i wyświetlacz zmiany biegów - B6 jest w fazie projektowania i miejmy nadzije że już za pare tygodni będzie gotowy, wraz z FAQ.

Białe strzałki: przewidywane mocowanie płytki z czujnikami, zielona strzałka: na dźwigni po drugiej stronie magnes.

: czw, 18 maja 2006, 15:06
autor: Kynias
a wiesz moze czy juz jest cos takiego do sv650s ?!
I jak to wyglada cenowo?

: czw, 18 maja 2006, 15:11
autor: voti
Bardzo wstępny przewidywany koszt 80zł, sie okaże narazie jest pomysłi projekt teraz czas na prace polowe przy moto, pomiary, rozkręcanie skręcanie, kupno części i złożenie do kupy wszystkiego.

: czw, 18 maja 2006, 15:19
autor: Kynias
Aha
Czyli troche zabawy z tym bedzie...
Ale jak juz sie uda zamontowac to napewno bedzie to fajny bajer ;)

: czw, 18 maja 2006, 17:19
autor: leliw
Też się zastanawiałem jak takie coś zrobić. Niecierpliwie czekam na wyniki Twoich prac. :D

: czw, 18 maja 2006, 17:48
autor: Emil
i od razu przebadaj kiedy/jak/ile sie myli bo to mnie najbardziej interesuje

: czw, 18 maja 2006, 17:59
autor: voti
Ozcywiście to będzie wersja testowa, czujniki oparte na kontraktonach i takich tam oczywiście jeśli układ się pomyli ;) będzie moliwość zresetowania licznika.
Jeśli coś nie wypali będzie kolejna próba na stykach, ewentualnie pozostaje opornik suwakowy.
Wszystko docelowo ma być podpięte na instalacje elektryczną motora.
Jak zadziała to dopasowanie do danego moto będzie polegać na zmianie uchwytu przy dźwigni zmiany biegów. i hope
Pozdrawiam

: czw, 18 maja 2006, 18:07
autor: fredi
Kynias pisze:Aha
Czyli troche zabawy z tym bedzie...
Ale jak juz sie uda zamontowac to napewno bedzie to fajny bajer ;)
No i tylko i wyłącznie bajer. Ktoś kto jeździ jakiś czas motocyklem nie potrzebuje czegoś takiego. Takie coś dobre jest do motocykli którymi się jeździ na kursach żeby początkujący się nie zagubił w biegach.

: czw, 18 maja 2006, 18:10
autor: Bachmiński
No i tylko i wyłącznie bajer. Ktoś kto jeździ jakiś czas motocyklem nie potrzebuje czegoś takiego
a tu się nie zgodze , przeczytaj sobie wątek na ten temat , juz był...
Choć sam bym sobie nie zamontował , bo nie czuje takiej potrzeby , to czasami by się przydał ( jezdze 5,5 lat )

: czw, 18 maja 2006, 18:14
autor: voti
Oczywiście praktyka czyli mistrza i czsem ktoś po roku jazdy jest gugu, ale np. w moim przypadku może być gorzej :wink: i stąd ten szalony pomysł :twisted:

: czw, 18 maja 2006, 18:14
autor: fredi
rzut oka na obrotomierz i już wiadomo czy trzeba redukować czy nie i tyle w tym temacie

: czw, 18 maja 2006, 18:23
autor: Emil
fredi pisze:rzut oka na obrotomierz i już wiadomo czy trzeba redukować czy nie i tyle w tym temacie
akurat w moim moto nie jest to tak oczywiste - jak bym sie uparl moglbym spokojnie jezdzic bez zmiany biegow :D

czasami jak dluzszy czas spokojnie jade to mi sie zapomni jaki bieg i np. probuje wbic kolejny raz 6, albo musze "przebic na 6 i wrocic", poza tym np. podczas treningow jest strach zeby 1ki przypadkowo nie zapiac, albo np. zeby za mocno nie zredukowac przed wyprzedzaniem samochodow na trasie itd

da sie bez tego spokojnie zyc, ale czasami brakuje

: czw, 18 maja 2006, 18:27
autor: voti
Właśnie gdzie jest czujnik N w B6 ? Może by go troszkę zmodyfikować?

Szok co ja pisze, powoli po trupach do celu!

: czw, 18 maja 2006, 18:41
autor: fredi
voti pisze:Właśnie gdzie jest czujnik N w B6 ? Może by go troszkę zmodyfikować?

Szok co ja pisze, powoli po trupach do celu!
Zapewne jest schowany pod dekielkiem od zębatki zdawczej.

: czw, 18 maja 2006, 19:01
autor: kuchar
widze ze nowy figer nam rosnie :)