KUPIŁEM GS 500 Co z serwisem?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

KOMIN

KUPIŁEM GS 500 Co z serwisem?

Post autor: KOMIN »

WITAM JUż WAM SIę PRZEDSTAWIAłEM. MAM GS-a MOZE KTOś MI PODPOWIE JAK I CO SERWICOWAć (O MASZYNE TRZEBA DBAć) POPRZEDNICH MOTOCYKLI NIE TRAKTOWAłEM TAK SERIO I KOSZTY PRZY AWARI BYłY MNIEJSZE, ALE TERAZ CHCE WSZYSTKIEGO DOPILNOWAć I ROBIć CO TRZEBA BY MASZYNA NIE ODMóWIłA POSłUSZEńSTWA. CO MAM PILNOWAć, SMAROWAć, WTMIENIAć I CO ILE KILOMETRóW:?: NO I DAJCIE ZNAć GDZIE SERWISOWAć ABY NIE PRZEPłACAć I GDZIE KUPOWAć CZęśCI NIE KONIECZNIE ORGINALNE :?: JESTEM Z WEJHEROWA KOłO 3CITY. Z GóRY WIELKIE DZIęKI :lol:
Desmont
BS Brother
BS Brother
Posty: 1119
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 14:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Desmont »

odnosnie serwisow lepiej pytac na lokalnym fotum dostaniesz lepsze info niz na onroadzie:) moja rada
natomiast jesli chodzi o to co sprawdzac to tak jak we wszystkich nie tylko gs'ach
olej lukaj zawsze nawet czesto jak przykrecisz gas na autobahnie kazda wtedy lubi cos wiecej zjesc
smaruj szprejem lancuch bo jak suchy to nie fajnie i w zaleznosci od formy jazdy ja napuszczam co 200 250 km tez w zaleznosci od zylowania
i nie zapomnij sprawdzic ilosci plynu w zbiorniku spryskiwaczy :lol:
PZDR
Desmont
Suzi SV1000S '04 ;) najpiekniejszy dzwiek V-ki.
Co dwie lufy to nie jedna, co akrapki to akrapki

Obrazek Obrazek
GG2404004; tel. 607 082 621; skype: lukasz.pio
JarekNF

Post autor: JarekNF »

witam serdecznie. Poczytaj stronke kolegi Frediego:
http://www.gs500e.republika.pl
KOMIN

Post autor: KOMIN »

WIELKIE DZIęKI ZA INFORMACJE. ALE MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO. STAN OLEJU SPRAWDZAć GDY MOTO STOI NA KOłACH CZY NA STóPCE CENTRALNEJ?? BO WARTOśCI Są RóżNE.
gruby

Post autor: gruby »

i wyłącz CAPS LOCK'A
KOMIN

Post autor: KOMIN »

ok tak mi było wygodniej ale już go wyłączyłem
Desmont
BS Brother
BS Brother
Posty: 1119
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 14:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Desmont »

generalnie suza musi stac pionowo bo inaczej zlewa ci sie oleum na lewa strone i mozesz przedobrzyc z iloscia przy dolewce lub wymianie i po rybkach
PZDR
Desmont
Suzi SV1000S '04 ;) najpiekniejszy dzwiek V-ki.
Co dwie lufy to nie jedna, co akrapki to akrapki

Obrazek Obrazek
GG2404004; tel. 607 082 621; skype: lukasz.pio
JarekNF

Post autor: JarekNF »

W instrukcji do mojego GS K4 jest napisane że motocykl musi stać na kołach a korak z bagnetem powinien jedynie opierać sie o gwint. (bez wkręcania)
KOMIN

Post autor: KOMIN »

no właśnie też mi tak się zdawało. pewnie płyn hamulcowy też sprwadzać na kołach??
JarekNF

Post autor: JarekNF »

Pewnie tak, bo na cenralnej stopce raczej sie nie jeździ :D
KOMIN

Post autor: KOMIN »

aha jeszcze jedno głupie pytanko: w gs-e jest olej przekładniowy i on smaruje tłoki czy leje gdzieś sie jeszcze przekładniowy do skrzyni biegów tak jak to było w mz 251?? mam pierwsze moto czterosówa i dlatego wole spytać niż popełnić jakąś głupią gafe :oops:
fredi

Post autor: fredi »

Olej znajdujący się w silniku smaruje zarówno sam silnik jak i skrzynie biegów i sprzęgło (wlewa się go tam gdzie sprawdzasz poziom na bagnecie i tylko tam). Podczas wymiany oleju z filtrem trzeba go włać 2,9 litra. Poziom oleju sprawdzaj bardzo często nawet co 200 km. bo Gs-y potrafią mieć całkiem niezłe zapotrzebowanie na olej. No i zalecam wymianę oleju chyba że poprzedni właściel ją udokumentował we właściwy sposób i przy określonym przebiegu. Na ludzkie słowo nie ma już co liczyć.
KOMIN

Post autor: KOMIN »

wielkie dzięki za informacje teraz jestem spokojniejszy
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

Komin polecam ci odrazu wymianę uszczelniaczy na przodzie, koszt niewielki, ale za to opłacalny :) ja o tym zapomniałem żeby to zrobić w zimę i przed wyjazdem do Ustronia kombinowałem, bo ciekło jak cholera :wink:
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
fredi

Post autor: fredi »

meyer2 pisze:Komin polecam ci odrazu wymianę uszczelniaczy na przodzie, koszt niewielki, ale za to opłacalny :) ja o tym zapomniałem żeby to zrobić w zimę i przed wyjazdem do Ustronia kombinowałem, bo ciekło jak cholera :wink:
mayer2 no bez przesady jak narazie nigdzie nie cieknie ani się nie poci nawet to po co wymieniać. A tobie jak ciekło już delikatnie w tamtym sezonie i trzymałeś moto w zimnym garażu to nic dziwnego że zaczeło tak lać na początku sezonu.
ODPOWIEDZ